Hei! Löytyykö Varsinais-Suomesta siistejä hylättyjä paikkoja vielä? Ei välttämättä tarvitse olla Varsinais-Suomesta, mutta mieluiten niin.
Kaipaisin paikkoja osoitteiden kera. Jos sinulla ei ole osoitetta, koita antaa kaikki tieto alueesta. Voin jakaa itse myös muutaman käymäni paikan osoitteineen halukkaille, jos itse saan muutamia uusia tietoon.
Nämä paikat voin jakaa kanssanne:
Itäharjulla Turussa entinen "korutehdas" lattiat täynnä lasinsirua joten hyvät kengät paikallaan. Paikalla saattaa olla kodittomia, löytyi mm. Pari nukkumapaikkaa ja tuoretta virtsaa. Osoite: Teollisuuskadun pääty Turun keskustaan päin, valkoinen rakennus.
Nivean tehdasalue Kaarinassa piispanristillä. Tehtaasta jäljellä pelkkää tiiliä (purettu) Alueella on kuitenkin jäljellä hylätty rivitalo ja omakotitalo. Sijaitsee n. 400m piisparistin prismalta. Osoitetta ei suoraan ole antaa. Vaikea selittää miten paikan päälle pääsee.
Lisää kohteita annan tietojanne vastaan! Muunmuassa hylätty sairaala Turun keskusta-alueella tiedossa. Käyty juuri muutama päivä sitten.
Hylätyt kohteet Varsinais-Suomi
UEtase
3
306
Vastaukset
- nythetirukoilemaan
Luuk. 11:24
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Ota raamattu ja lue sitä.
Koet vapautumisen pimeyden voimista.
Koet pelastuksen ja valon ja ilon paluun, kirkkauden ja väkevyyden Kristuksessa.
Rukoile tosissasi. - S4474n4
Pöpit vittuun täältä
- Atte_Ateisti
Turpa kiini vitun fundamentalisti-pelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105558
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954821Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404774Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682225- 1182065
- 1081807
- 2561577
- 3711318
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591151- 2221135