Hei! Löytyykö Varsinais-Suomesta siistejä hylättyjä paikkoja vielä? Ei välttämättä tarvitse olla Varsinais-Suomesta, mutta mieluiten niin.
Kaipaisin paikkoja osoitteiden kera. Jos sinulla ei ole osoitetta, koita antaa kaikki tieto alueesta. Voin jakaa itse myös muutaman käymäni paikan osoitteineen halukkaille, jos itse saan muutamia uusia tietoon.
Nämä paikat voin jakaa kanssanne:
Itäharjulla Turussa entinen "korutehdas" lattiat täynnä lasinsirua joten hyvät kengät paikallaan. Paikalla saattaa olla kodittomia, löytyi mm. Pari nukkumapaikkaa ja tuoretta virtsaa. Osoite: Teollisuuskadun pääty Turun keskustaan päin, valkoinen rakennus.
Nivean tehdasalue Kaarinassa piispanristillä. Tehtaasta jäljellä pelkkää tiiliä (purettu) Alueella on kuitenkin jäljellä hylätty rivitalo ja omakotitalo. Sijaitsee n. 400m piisparistin prismalta. Osoitetta ei suoraan ole antaa. Vaikea selittää miten paikan päälle pääsee.
Lisää kohteita annan tietojanne vastaan! Muunmuassa hylätty sairaala Turun keskusta-alueella tiedossa. Käyty juuri muutama päivä sitten.
Hylätyt kohteet Varsinais-Suomi
UEtase
3
263
Vastaukset
- nythetirukoilemaan
Luuk. 11:24
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Ota raamattu ja lue sitä.
Koet vapautumisen pimeyden voimista.
Koet pelastuksen ja valon ja ilon paluun, kirkkauden ja väkevyyden Kristuksessa.
Rukoile tosissasi. - S4474n4
Pöpit vittuun täältä
- Atte_Ateisti
Turpa kiini vitun fundamentalisti-pelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201