Haaveilen pääsystä lämpimään kun työtilanne huono,yksin en ole ulkomaille matkustanut ja se kallista kun jakaa huoneen niin halvempaa,oon kiva ja fiksu ja luotettava nainen Lahdesta.Viikonkin matka olisi parempi kuin ei mitään.Oon nautiskelija ja tykkään katsella paikkoja rantaelämäkin on luksusta kun pääsee täältä härmästä pois.
NAISPUOLISTA MATKASEURAA THAIMAASEEN
9
238
Vastaukset
- Viivi777
Hola.
Tule Espanjan Fuengirolaan. Suht paljon maailmaa nähneenä yllätyin todella positiivisesti. Aurinkoa riittää ja ihmiset ovat iloisia! Minulla on kiva kaksio vuokrattuna täällä lokakuun loppuun asti. Kiva asunto hyvällä paikalla.
T. Mervi
[email protected]
P.S. Thaimaahan kannattaa mennä ainakin kahdeksi viikoksi jo aikaeronkin takia.- Nkiu
Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.
- Viivi777
Nkiu kirjoitti:
Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.
Hei. Kyllä täällä hyvin tarkenee, päivällä lämpö yli 25 astetta :) Jos mahdollista niin laita minulle s-postia?! Voidaan sitä kautta vaihtaa ajatuksia ja vaikka puhelinnumerot niin voitaisiin soitella.
T. Mervi
[email protected]
- Lomalle2016
Onko viestisi yhä ajankohtainen? Itse etsin matkaseuraa myös thaimaahan joulukuulle. Opiskelijanainen etelä-suomesta. Laittaisitko sähköpostisi, jos matka on vielä mielessä.
- Viivi777
Heissan!
Suomessa nyt mutta matkakuume vaivaa taas. Marraskuun lopussa tai joulukuussa jonnekin lämpimään mielellään ainakin kahdeksi viikoksi. Intia, Thaimaa, ihan mikä tahansa paikka kun on vaan lämmintä ja suht edullista elää ja olla rahoja laskematta :)
Laita minulle s-postia. Päästään tutustumaan toisiimme ja vaikka yhteiselle matkalle kenties jo piankin!
Lomafiiliksin,
Mervi
[email protected]
- matkaseuraa33
Vieläkö matkaseuraa vailla? Itse haaveilen lähdöstä joulukuun loppupuolella tai tammikuussa thaimaaseen. Muutaman kerran siellä jo käyneenä ja vain matkaseura puuttuu..
- aurinkoreissu
matkaseuraa33, laitahan mailiosoite, jos yhä kaipaat seuraa. Reissu lämpimään pariksi viikoksi on minunkin mielessäni.
- Lomalähestyy
Moikka,
Täällä ollaan lähdössä Pattayalle 15.12. Jos joku on samaan aikaan reissussa, vaihtaisin mielelläni ajatuksia. Laittaisitko viestiin s-postiosoitteesi niin voidaan kirjoitella:) Noniin.....pistä mailia tulemaan....jos oot vielä matkaseuraa vailla.....
Lähen 28 helmikuuta thaimaaseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683941Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen192239Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4401951Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1641791- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p871153Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361105Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33927En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37788Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina165730