NAISPUOLISTA MATKASEURAA THAIMAASEEN

jooisaika

Haaveilen pääsystä lämpimään kun työtilanne huono,yksin en ole ulkomaille matkustanut ja se kallista kun jakaa huoneen niin halvempaa,oon kiva ja fiksu ja luotettava nainen Lahdesta.Viikonkin matka olisi parempi kuin ei mitään.Oon nautiskelija ja tykkään katsella paikkoja rantaelämäkin on luksusta kun pääsee täältä härmästä pois.

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi777

      Hola.

      Tule Espanjan Fuengirolaan. Suht paljon maailmaa nähneenä yllätyin todella positiivisesti. Aurinkoa riittää ja ihmiset ovat iloisia! Minulla on kiva kaksio vuokrattuna täällä lokakuun loppuun asti. Kiva asunto hyvällä paikalla.

      T. Mervi
      [email protected]

      P.S. Thaimaahan kannattaa mennä ainakin kahdeksi viikoksi jo aikaeronkin takia.

      • Nkiu

        Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.


      • Viivi777
        Nkiu kirjoitti:

        Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.

        Hei. Kyllä täällä hyvin tarkenee, päivällä lämpö yli 25 astetta :) Jos mahdollista niin laita minulle s-postia?! Voidaan sitä kautta vaihtaa ajatuksia ja vaikka puhelinnumerot niin voitaisiin soitella.

        T. Mervi
        [email protected]


    • Lomalle2016

      Onko viestisi yhä ajankohtainen? Itse etsin matkaseuraa myös thaimaahan joulukuulle. Opiskelijanainen etelä-suomesta. Laittaisitko sähköpostisi, jos matka on vielä mielessä.

      • Viivi777

        Heissan!
        Suomessa nyt mutta matkakuume vaivaa taas. Marraskuun lopussa tai joulukuussa jonnekin lämpimään mielellään ainakin kahdeksi viikoksi. Intia, Thaimaa, ihan mikä tahansa paikka kun on vaan lämmintä ja suht edullista elää ja olla rahoja laskematta :)
        Laita minulle s-postia. Päästään tutustumaan toisiimme ja vaikka yhteiselle matkalle kenties jo piankin!

        Lomafiiliksin,
        Mervi
        [email protected]


    • matkaseuraa33

      Vieläkö matkaseuraa vailla? Itse haaveilen lähdöstä joulukuun loppupuolella tai tammikuussa thaimaaseen. Muutaman kerran siellä jo käyneenä ja vain matkaseura puuttuu..

    • aurinkoreissu

      matkaseuraa33, laitahan mailiosoite, jos yhä kaipaat seuraa. Reissu lämpimään pariksi viikoksi on minunkin mielessäni.

    • Lomalähestyy

      Moikka,
      Täällä ollaan lähdössä Pattayalle 15.12. Jos joku on samaan aikaan reissussa, vaihtaisin mielelläni ajatuksia. Laittaisitko viestiin s-postiosoitteesi niin voidaan kirjoitella:)

    • Noniin.....pistä mailia tulemaan....jos oot vielä matkaseuraa vailla.....
      Lähen 28 helmikuuta thaimaaseen....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe