Haaveilen pääsystä lämpimään kun työtilanne huono,yksin en ole ulkomaille matkustanut ja se kallista kun jakaa huoneen niin halvempaa,oon kiva ja fiksu ja luotettava nainen Lahdesta.Viikonkin matka olisi parempi kuin ei mitään.Oon nautiskelija ja tykkään katsella paikkoja rantaelämäkin on luksusta kun pääsee täältä härmästä pois.
NAISPUOLISTA MATKASEURAA THAIMAASEEN
9
230
Vastaukset
- Viivi777
Hola.
Tule Espanjan Fuengirolaan. Suht paljon maailmaa nähneenä yllätyin todella positiivisesti. Aurinkoa riittää ja ihmiset ovat iloisia! Minulla on kiva kaksio vuokrattuna täällä lokakuun loppuun asti. Kiva asunto hyvällä paikalla.
T. Mervi
[email protected]
P.S. Thaimaahan kannattaa mennä ainakin kahdeksi viikoksi jo aikaeronkin takia.- Nkiu
Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.
- Viivi777
Nkiu kirjoitti:
Heippa olensiis aloittaja,kuullostaisi kivalta kyllä.paljonko ottaisit ns.vuokraa ja jne.ens vk on sijaisuus.onkosiellä lämmin vielä.
Hei. Kyllä täällä hyvin tarkenee, päivällä lämpö yli 25 astetta :) Jos mahdollista niin laita minulle s-postia?! Voidaan sitä kautta vaihtaa ajatuksia ja vaikka puhelinnumerot niin voitaisiin soitella.
T. Mervi
[email protected]
- Lomalle2016
Onko viestisi yhä ajankohtainen? Itse etsin matkaseuraa myös thaimaahan joulukuulle. Opiskelijanainen etelä-suomesta. Laittaisitko sähköpostisi, jos matka on vielä mielessä.
- Viivi777
Heissan!
Suomessa nyt mutta matkakuume vaivaa taas. Marraskuun lopussa tai joulukuussa jonnekin lämpimään mielellään ainakin kahdeksi viikoksi. Intia, Thaimaa, ihan mikä tahansa paikka kun on vaan lämmintä ja suht edullista elää ja olla rahoja laskematta :)
Laita minulle s-postia. Päästään tutustumaan toisiimme ja vaikka yhteiselle matkalle kenties jo piankin!
Lomafiiliksin,
Mervi
[email protected]
- matkaseuraa33
Vieläkö matkaseuraa vailla? Itse haaveilen lähdöstä joulukuun loppupuolella tai tammikuussa thaimaaseen. Muutaman kerran siellä jo käyneenä ja vain matkaseura puuttuu..
- aurinkoreissu
matkaseuraa33, laitahan mailiosoite, jos yhä kaipaat seuraa. Reissu lämpimään pariksi viikoksi on minunkin mielessäni.
- Lomalähestyy
Moikka,
Täällä ollaan lähdössä Pattayalle 15.12. Jos joku on samaan aikaan reissussa, vaihtaisin mielelläni ajatuksia. Laittaisitko viestiin s-postiosoitteesi niin voidaan kirjoitella:) Noniin.....pistä mailia tulemaan....jos oot vielä matkaseuraa vailla.....
Lähen 28 helmikuuta thaimaaseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759