Silmälasit ostettava

Eienaavirosta

Kannattaako, onko hyviä optikoita, ostaa silmälasit sieltä etelästä.

10

4346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osavuosiasuja

      Olen ostanut kahdet Optica Avenidasta, Los Bolichesista. Nyt ostin suomesta, Fugesta sain paremmat monitehot. Ei ne mielestäni yhtään halvemmat olleet, mutta selkeästi paremmat

      • tuote_VS_tuote

        Silmälaseissa tulee verrata vain saman valmistajan ja saman laatukategorian linssejä keskenään, muutoin rinnastuksissa ei ole mitään pohjaa.

        Sitten joskus on kuulema käynyt niinkin, että lasej aostettaess aon sivittu linsseistä laatumerkkiä ja mallia x, mutta asiakkaalle onkin todellisuudessa laitetteu jotakin halpaa linssilaatua aitojen ja laadukkaiden sijaan. Alaa tuntemattoman asiakkaan voi olla vaikea siaa todentaa silmämääräisesti. Näin muuan tv-dokumenttiohjelman mukaan.

        Sankoja / kehyksiä on sitten kaikkalla vähän joka lähtöön ja moni optikko tekee nillä komeat katteet, sillä laadukkaissa merkki-linsseissä on vähemmän pelivaraa.


    • Piilolinssi

      Kaksi suomalaista "poikaa" pitää optikkoliikettä Fugen keskustassa. Hyvä palvelu ja edulliset hinnat... mutta mikä oli liikkeen nimi / osoite?

      • Dakke

        Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.


      • Anonyymi

        olisiko mahdollista ssada "Poikien liikkeen puhelin numero"?


      • Anonyymi
        Dakke kirjoitti:

        Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.

        Yritän soittaa pojille mutta menee faxille,,,???????


    • Iiiiuu

      Soloptical paras.

    • uisekanakin

      Kauan etelässä kestää lasien saaminen tilauksesta? Suomen optikothan teettää linssit kait virossa, kuinkas Fuengirolassa toimivat?

    • Hyvatonlasit

      Viikon tais kestää monitehot.

    • Silmälaseja

      Masvision eli vision -liikkeessä todella hyvä ja ammattitaitoinen palvelu sekä hyvä kehysvalikoima, hinnat tuntuivat olevan myös erittäin kilpailukykyiset laatuun nähden, etenkin jos Suomeen vertaa. Vajaat pari vuotta sitten hankin sekä moniteho- että toimisto (näyttöpäätetyö)lasit ja nyt tämän vuoden aikana aikomuksena tarkistaa näkö ja hankkia uudet. Pitkälti yli 30 vuotta silmälaseja käyttäneenä olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
      Lasit tulivat nopeasti, muistaakseni noin viikossa (lupaavat parin viikon toimituksen normaalisti), lähettävät myös kotiin, mutta silloin tietysti sovittaminen täytyy tehdä jossain muualla.
      Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe