Kannattaako, onko hyviä optikoita, ostaa silmälasit sieltä etelästä.
Silmälasit ostettava
10
4346
Vastaukset
- osavuosiasuja
Olen ostanut kahdet Optica Avenidasta, Los Bolichesista. Nyt ostin suomesta, Fugesta sain paremmat monitehot. Ei ne mielestäni yhtään halvemmat olleet, mutta selkeästi paremmat
- tuote_VS_tuote
Silmälaseissa tulee verrata vain saman valmistajan ja saman laatukategorian linssejä keskenään, muutoin rinnastuksissa ei ole mitään pohjaa.
Sitten joskus on kuulema käynyt niinkin, että lasej aostettaess aon sivittu linsseistä laatumerkkiä ja mallia x, mutta asiakkaalle onkin todellisuudessa laitetteu jotakin halpaa linssilaatua aitojen ja laadukkaiden sijaan. Alaa tuntemattoman asiakkaan voi olla vaikea siaa todentaa silmämääräisesti. Näin muuan tv-dokumenttiohjelman mukaan.
Sankoja / kehyksiä on sitten kaikkalla vähän joka lähtöön ja moni optikko tekee nillä komeat katteet, sillä laadukkaissa merkki-linsseissä on vähemmän pelivaraa.
- Piilolinssi
Kaksi suomalaista "poikaa" pitää optikkoliikettä Fugen keskustassa. Hyvä palvelu ja edulliset hinnat... mutta mikä oli liikkeen nimi / osoite?
- Dakke
Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.
- Anonyymi
olisiko mahdollista ssada "Poikien liikkeen puhelin numero"?
- Anonyymi
Dakke kirjoitti:
Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.
Yritän soittaa pojille mutta menee faxille,,,???????
- Iiiiuu
Soloptical paras.
- uisekanakin
Kauan etelässä kestää lasien saaminen tilauksesta? Suomen optikothan teettää linssit kait virossa, kuinkas Fuengirolassa toimivat?
- Hyvatonlasit
Viikon tais kestää monitehot.
- Silmälaseja
Masvision eli vision -liikkeessä todella hyvä ja ammattitaitoinen palvelu sekä hyvä kehysvalikoima, hinnat tuntuivat olevan myös erittäin kilpailukykyiset laatuun nähden, etenkin jos Suomeen vertaa. Vajaat pari vuotta sitten hankin sekä moniteho- että toimisto (näyttöpäätetyö)lasit ja nyt tämän vuoden aikana aikomuksena tarkistaa näkö ja hankkia uudet. Pitkälti yli 30 vuotta silmälaseja käyttäneenä olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
Lasit tulivat nopeasti, muistaakseni noin viikossa (lupaavat parin viikon toimituksen normaalisti), lähettävät myös kotiin, mutta silloin tietysti sovittaminen täytyy tehdä jossain muualla.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477