Kannattaako, onko hyviä optikoita, ostaa silmälasit sieltä etelästä.
Silmälasit ostettava
10
3950
Vastaukset
- osavuosiasuja
Olen ostanut kahdet Optica Avenidasta, Los Bolichesista. Nyt ostin suomesta, Fugesta sain paremmat monitehot. Ei ne mielestäni yhtään halvemmat olleet, mutta selkeästi paremmat
- tuote_VS_tuote
Silmälaseissa tulee verrata vain saman valmistajan ja saman laatukategorian linssejä keskenään, muutoin rinnastuksissa ei ole mitään pohjaa.
Sitten joskus on kuulema käynyt niinkin, että lasej aostettaess aon sivittu linsseistä laatumerkkiä ja mallia x, mutta asiakkaalle onkin todellisuudessa laitetteu jotakin halpaa linssilaatua aitojen ja laadukkaiden sijaan. Alaa tuntemattoman asiakkaan voi olla vaikea siaa todentaa silmämääräisesti. Näin muuan tv-dokumenttiohjelman mukaan.
Sankoja / kehyksiä on sitten kaikkalla vähän joka lähtöön ja moni optikko tekee nillä komeat katteet, sillä laadukkaissa merkki-linsseissä on vähemmän pelivaraa.
- Piilolinssi
Kaksi suomalaista "poikaa" pitää optikkoliikettä Fugen keskustassa. Hyvä palvelu ja edulliset hinnat... mutta mikä oli liikkeen nimi / osoite?
- Dakke
Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.
- Anonyymi
olisiko mahdollista ssada "Poikien liikkeen puhelin numero"?
- Anonyymi
Dakke kirjoitti:
Vision, Fuengirolan keskustan juna-aseman korttelissa. On edullinen, kuuluu maailman suurimpaan optikkoliike ryhmään. Samaan kuin Instrumentarium Suomessa. Hyvä ja luotettava.
Yritän soittaa pojille mutta menee faxille,,,???????
- Iiiiuu
Soloptical paras.
- uisekanakin
Kauan etelässä kestää lasien saaminen tilauksesta? Suomen optikothan teettää linssit kait virossa, kuinkas Fuengirolassa toimivat?
- Hyvatonlasit
Viikon tais kestää monitehot.
- Silmälaseja
Masvision eli vision -liikkeessä todella hyvä ja ammattitaitoinen palvelu sekä hyvä kehysvalikoima, hinnat tuntuivat olevan myös erittäin kilpailukykyiset laatuun nähden, etenkin jos Suomeen vertaa. Vajaat pari vuotta sitten hankin sekä moniteho- että toimisto (näyttöpäätetyö)lasit ja nyt tämän vuoden aikana aikomuksena tarkistaa näkö ja hankkia uudet. Pitkälti yli 30 vuotta silmälaseja käyttäneenä olen ollut todella tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
Lasit tulivat nopeasti, muistaakseni noin viikossa (lupaavat parin viikon toimituksen normaalisti), lähettävät myös kotiin, mutta silloin tietysti sovittaminen täytyy tehdä jossain muualla.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892