Isäni on liian kuuma

Vierailijapoika

Olen jo 18 vuotias sälli ja 15 vuotiaasta asti olen karttanut saunomista isäni kanssa. Olen ehkä hieman bi utelias, mutten koskaan uskonut kiintyväni isäni ulkomuotoon niin paljoa etten kykene hänen kanssaan alaston kohtaamisiin. Isäni ei tästä tiedä ja muutamaan otteeseen olen joutunut todella noloihin tilanteisiin jossa istun kuumassa saunassa niin pitkään että isäni suostuu poistumaan ensin paikalta. Olenko ainoa joka kärsii tästä ongelmasta?

9

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierailijapoika

Vaikka tämä niin vitsiltä näyttää kuulostavan olen aidosti häpeissäni asiasta. En haluaisi verrata tilannettani insestisyyteen, mutta tunnen pelkoa ja ahdistuneisuutta miettiessäni olevani muista poikkeava.

• Tällaista saunakulttuuria ei ole missään muualla maailmassa. USA miehet ovat kieltäytyneet saunasta ja sanoneet, ettei tulisi mielenkään istua alasti jossain kuumassa saunasssa toisen miehen vieressä.

Lenita Airisto joka pitää itseään kaiken tietävänä vihaa saunaa.

Eräseen aikaan oli villitys, että joka kerrostalo asunnossa oli sauna ja nyt nämä saunat toimivat lähinnä varastoina.

Voit hyvin sanoa Isällesi, että haluat sanoa yksin.

• zzzdf

Ja työntää löylykauhan perseeseen yksin

• fghjkkklkl

Äitisi ja sinun perseeseen kaksin

• ccchhh

Löylykauha perseeseen ryhmänä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe