Olen jo 18 vuotias sälli ja 15 vuotiaasta asti olen karttanut saunomista isäni kanssa. Olen ehkä hieman bi utelias, mutten koskaan uskonut kiintyväni isäni ulkomuotoon niin paljoa etten kykene hänen kanssaan alaston kohtaamisiin. Isäni ei tästä tiedä ja muutamaan otteeseen olen joutunut todella noloihin tilanteisiin jossa istun kuumassa saunassa niin pitkään että isäni suostuu poistumaan ensin paikalta. Olenko ainoa joka kärsii tästä ongelmasta?
Isäni on liian kuuma
9
167
Vastaukset
- Vierailijapoika
Vaikka tämä niin vitsiltä näyttää kuulostavan olen aidosti häpeissäni asiasta. En haluaisi verrata tilannettani insestisyyteen, mutta tunnen pelkoa ja ahdistuneisuutta miettiessäni olevani muista poikkeava.
Tällaista saunakulttuuria ei ole missään muualla maailmassa. USA miehet ovat kieltäytyneet saunasta ja sanoneet, ettei tulisi mielenkään istua alasti jossain kuumassa saunasssa toisen miehen vieressä.
Lenita Airisto joka pitää itseään kaiken tietävänä vihaa saunaa.
Eräseen aikaan oli villitys, että joka kerrostalo asunnossa oli sauna ja nyt nämä saunat toimivat lähinnä varastoina.
Voit hyvin sanoa Isällesi, että haluat sanoa yksin.- zzzdf
Ja työntää löylykauhan perseeseen yksin
- fghjkkklkl
Äitisi ja sinun perseeseen kaksin
- ccchhh
Löylykauha perseeseen ryhmänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165