Olen jo 18 vuotias sälli ja 15 vuotiaasta asti olen karttanut saunomista isäni kanssa. Olen ehkä hieman bi utelias, mutten koskaan uskonut kiintyväni isäni ulkomuotoon niin paljoa etten kykene hänen kanssaan alaston kohtaamisiin. Isäni ei tästä tiedä ja muutamaan otteeseen olen joutunut todella noloihin tilanteisiin jossa istun kuumassa saunassa niin pitkään että isäni suostuu poistumaan ensin paikalta. Olenko ainoa joka kärsii tästä ongelmasta?
Isäni on liian kuuma
9
176
Vastaukset
- Vierailijapoika
Vaikka tämä niin vitsiltä näyttää kuulostavan olen aidosti häpeissäni asiasta. En haluaisi verrata tilannettani insestisyyteen, mutta tunnen pelkoa ja ahdistuneisuutta miettiessäni olevani muista poikkeava.
Tällaista saunakulttuuria ei ole missään muualla maailmassa. USA miehet ovat kieltäytyneet saunasta ja sanoneet, ettei tulisi mielenkään istua alasti jossain kuumassa saunasssa toisen miehen vieressä.
Lenita Airisto joka pitää itseään kaiken tietävänä vihaa saunaa.
Eräseen aikaan oli villitys, että joka kerrostalo asunnossa oli sauna ja nyt nämä saunat toimivat lähinnä varastoina.
Voit hyvin sanoa Isällesi, että haluat sanoa yksin.- zzzdf
Ja työntää löylykauhan perseeseen yksin
- fghjkkklkl
Äitisi ja sinun perseeseen kaksin
- ccchhh
Löylykauha perseeseen ryhmänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens412983Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1302715- 1872620
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1962285Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1251740Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581179- 85959
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll174874- 45827
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15782