Olen jo 18 vuotias sälli ja 15 vuotiaasta asti olen karttanut saunomista isäni kanssa. Olen ehkä hieman bi utelias, mutten koskaan uskonut kiintyväni isäni ulkomuotoon niin paljoa etten kykene hänen kanssaan alaston kohtaamisiin. Isäni ei tästä tiedä ja muutamaan otteeseen olen joutunut todella noloihin tilanteisiin jossa istun kuumassa saunassa niin pitkään että isäni suostuu poistumaan ensin paikalta. Olenko ainoa joka kärsii tästä ongelmasta?
Isäni on liian kuuma
9
179
Vastaukset
- Vierailijapoika
Vaikka tämä niin vitsiltä näyttää kuulostavan olen aidosti häpeissäni asiasta. En haluaisi verrata tilannettani insestisyyteen, mutta tunnen pelkoa ja ahdistuneisuutta miettiessäni olevani muista poikkeava.
Tällaista saunakulttuuria ei ole missään muualla maailmassa. USA miehet ovat kieltäytyneet saunasta ja sanoneet, ettei tulisi mielenkään istua alasti jossain kuumassa saunasssa toisen miehen vieressä.
Lenita Airisto joka pitää itseään kaiken tietävänä vihaa saunaa.
Eräseen aikaan oli villitys, että joka kerrostalo asunnossa oli sauna ja nyt nämä saunat toimivat lähinnä varastoina.
Voit hyvin sanoa Isällesi, että haluat sanoa yksin.- zzzdf
Ja työntää löylykauhan perseeseen yksin
- fghjkkklkl
Äitisi ja sinun perseeseen kaksin
- ccchhh
Löylykauha perseeseen ryhmänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää432218Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652088Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211950HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363931697Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75945
- 27909