entäpä miksi niin moni ylistää ja toistaa kilpailun hyvyyttä?
Eihän tänne voi sanoa muuta jos ei diktatuureja jaksa
Kai kilpailu ja demoratia voittaa kaiken
Oi oi oi. Yhteisö on kai ns. muistoissa vain onetomustilanteisa. Entäpä autistit. En itse muuta kuin että en tiedä mitä teen kun ne osa vain öö ei näytä pitävän kilpailemisest. En osaa aatela mitään täst.
Jos oon itte joku autismin ns. kirjon tyyppiesimerki ni en jaksa ainakaa ajatela joka kisan voitajia enää ns. 20 ikävuoden jälkeen. Oletin pienenä enemä yhteisölisyythä. Ei sithä olhu. Vanhempmite taitha suomesha vain vähnetä. Pithä näythä konekirjoitajalta. Muuthen tulhee lukhijalhe kai omas konees kiljoitusvilheitä liikha paljo.
Meni ohi aiheestha. Kilphailu on kai toshi tarkhaa. Minä en tiedä miten mennä koulu takash. Mothivaathio katosh. Ku peljeenjäzen sano vikat heipat. Nyt kisaamisjuttu on ainoa jota mietin koulus. Miten ohitan muut jonos jossa valitaa osalistuji projekti. En mä tierä. Niinpä mä kai jourun ulo.
Ulona on ki-ki-kimasia hirviä
Sisälä ei kethä eikä mithä
Pelkhiä voithajia
No onnea voithajile
Sosiaalinen tarkkuus
laskutraskaikisaajieka
2
59
Vastaukset
- Kärppässieni
Entä sitten hirvikärpäset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059