entäpä miksi niin moni ylistää ja toistaa kilpailun hyvyyttä?
Eihän tänne voi sanoa muuta jos ei diktatuureja jaksa
Kai kilpailu ja demoratia voittaa kaiken
Oi oi oi. Yhteisö on kai ns. muistoissa vain onetomustilanteisa. Entäpä autistit. En itse muuta kuin että en tiedä mitä teen kun ne osa vain öö ei näytä pitävän kilpailemisest. En osaa aatela mitään täst.
Jos oon itte joku autismin ns. kirjon tyyppiesimerki ni en jaksa ainakaa ajatela joka kisan voitajia enää ns. 20 ikävuoden jälkeen. Oletin pienenä enemä yhteisölisyythä. Ei sithä olhu. Vanhempmite taitha suomesha vain vähnetä. Pithä näythä konekirjoitajalta. Muuthen tulhee lukhijalhe kai omas konees kiljoitusvilheitä liikha paljo.
Meni ohi aiheestha. Kilphailu on kai toshi tarkhaa. Minä en tiedä miten mennä koulu takash. Mothivaathio katosh. Ku peljeenjäzen sano vikat heipat. Nyt kisaamisjuttu on ainoa jota mietin koulus. Miten ohitan muut jonos jossa valitaa osalistuji projekti. En mä tierä. Niinpä mä kai jourun ulo.
Ulona on ki-ki-kimasia hirviä
Sisälä ei kethä eikä mithä
Pelkhiä voithajia
No onnea voithajile
Sosiaalinen tarkkuus
laskutraskaikisaajieka
2
104
Vastaukset
- Kärppässieni
Entä sitten hirvikärpäset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773