Fairy kei?

Nanami-chan

Olen siis 17v tyttö joka pukeutuu fairy keihin, mitä mieltä ihmiset on kyseisestä tyylistä?

26

3711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeeeeks

      Mikä vittu on fairy kei?

      • Voilapsraukka

        No vittu google on keksitty


    • Mikä vittu on fairy gay?

      • Hahahahahaa olit kyllä niin hauska!


      • Pilkunviilaaja

        Se on kei. K:lla YMMÄRRÄTKÖ?


      • Pilkunviilaaja kirjoitti:

        Se on kei. K:lla YMMÄRRÄTKÖ?

        Niin, gay, niinhän sanoinkin?


      • Menkat?


      • yuggis_on_pedo
        yuggis_ kirjoitti:

        Menkat?

        Hahhahhaa, tiedoks vaa et oon jätkä.


      • Kauha-Guru_

        Olet homohentain sivupersoona.


      • Kauha-Guru_ kirjoitti:

        Olet homohentain sivupersoona.

        ..en ole kenenkään sivupersoona


      • kpopLapsi

        itse oon unelmoinu Fairy kei vaatteista <3

        Ja viddu se ei ole mikään fairy GAY D:<


      • kpopLapsi kirjoitti:

        itse oon unelmoinu Fairy kei vaatteista <3

        Ja viddu se ei ole mikään fairy GAY D:<

        Anime lähtee lapsesta hakkaamalla.


    • pikkutyttöjen-puuhaa

      OMASTA mielestäni kyllä 17-vuotias alkaa olla jo niillä rajoilla että pitäis se naisellisuus alkaa pikkuhiljaa kehittyä!?
      MINUA henk.koht. epäilyttäisi tuon ikäinen tyttö tuossa tyylissä, - jälkeen jäänyt?

      • "Naisellinen" ja vitut, en dikkaa naisellisista ihmisistä HYI VITTU.


      • Anonyymi

        Äää anna olla kaikilla on oma tyyli:)


    • Jokuvaaaaaa

      Ihanaa ja monet pukeutuu NIIN ja mäki aijon!!

    • drapgat

      No mitäs vittu seis!

    • Rakastansitä

      Oii rakastan fairy keitä!!! oon ite vasta siinä vaiheessa et suunnittelen minkä tyyppisiin fairy keihin pukeudun

    • Kannustajaaa

      No siis on mahtavaa että uskaltaa pukeutua omaan tyyliin ja olla oma itsensä eikä välitä mitä muut ajattelee.

    • tahtoisinmieki

      No mie olen 30v ja rakastan japanilaista katumuotia. Haaveilen fairy kei -tyylistä, mutta on vaikea löytää tyyliin sopivia vaatteita. Välillä kirppikseltä tai h&m:ltä löytää jotain, mut on vaikeeta. Tuntuu, että kaikki aikuisten kokoiset vaatteet on niin tylsiä! Lasten osastolta sitten löytyis vaikka mitä ihanaa, mut ei välttämättä mahdu kaikki päälle.
      Pastelliprinsessat on ihania ^_^

      • Anonyymi

        Mut lapsille siis on kaikkee ihanaa niinkö? Kun mulla on kaveri joka on niin epävarma sen tyylistä eikä uskalla koulussa käyttää sen omaa tyyliä… haluan autttaa sitä ja ettii sillee vaatteita kun sillä ei ole yhtään sen tyylisiä. Ja se kun on auttanut mua mun omissa epävarmoissa tilanteissa:) ois ihkuu jos pystyisin auttaa sitä:)))) mun oma tyyli ku ei oo lähelläkään sen tyyliä ni en tiiä mistä se löytäis semmosia vaatteita kun se haluaa pukeutua silleen:))))


    • Animehullulol

      Ihanaa <3 oon 11.v joka haaveilee siitä että uskaltais pukeutuu niinku haluaa...

      • Anonyymi

        Oon 11v tyttö joka etsii myös fairy kei vaatteita


    • Googlasin mitä tämä "fairy kei" olikaan ja sein selville että se ei ollut ihan minun juttu. Älä häpeä jos itse pidät siitä! Olen iloinen siitä jos pystyt nauttimaan asioista joista minä en.

    • Anonyymi

      Vaikka tyyli ei ole minun tyylinen enkä nää itseäni pukeutumassa tällaisiin vaatteisiin, niin minusta olet tosi rohkea kun pukeudut vaatteisiin mistä itse tykkäät💕

    • Anonyymi

      Aika myöhästä mut joo. Siis mun mielest ihanaa et uskallat ja pukeudut niin miten itse haluat. Mäki tykkään fairy keistä, mut pukeudun enemmän grunge, skater tai dark fairy kei. Ja tykkään tosi paljon anime vaatteista:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe