Olen siis 17v tyttö joka pukeutuu fairy keihin, mitä mieltä ihmiset on kyseisestä tyylistä?
Fairy kei?
Nanami-chan
263716
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 26
Vanhimmat
Mikä vittu on fairy kei?
No vittu google on keksitty
Mikä vittu on fairy gay?
Hahahahahaa olit kyllä niin hauska!
Se on kei. K:lla YMMÄRRÄTKÖ?
Niin, gay, niinhän sanoinkin?
Menkat?
Hahhahhaa, tiedoks vaa et oon jätkä.
Olet homohentain sivupersoona.
..en ole kenenkään sivupersoona
itse oon unelmoinu Fairy kei vaatteista <3
Ja viddu se ei ole mikään fairy GAY D:<
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla.
OMASTA mielestäni kyllä 17-vuotias alkaa olla jo niillä rajoilla että pitäis se naisellisuus alkaa pikkuhiljaa kehittyä!?
MINUA henk.koht. epäilyttäisi tuon ikäinen tyttö tuossa tyylissä, - jälkeen jäänyt?
"Naisellinen" ja vitut, en dikkaa naisellisista ihmisistä HYI VITTU.
Äää anna olla kaikilla on oma tyyli:)
Ihanaa ja monet pukeutuu NIIN ja mäki aijon!!
No mitäs vittu seis!
Oii rakastan fairy keitä!!! oon ite vasta siinä vaiheessa et suunnittelen minkä tyyppisiin fairy keihin pukeudun
No siis on mahtavaa että uskaltaa pukeutua omaan tyyliin ja olla oma itsensä eikä välitä mitä muut ajattelee.
No mie olen 30v ja rakastan japanilaista katumuotia. Haaveilen fairy kei -tyylistä, mutta on vaikea löytää tyyliin sopivia vaatteita. Välillä kirppikseltä tai h&m:ltä löytää jotain, mut on vaikeeta. Tuntuu, että kaikki aikuisten kokoiset vaatteet on niin tylsiä! Lasten osastolta sitten löytyis vaikka mitä ihanaa, mut ei välttämättä mahdu kaikki päälle.
Pastelliprinsessat on ihania ^_^
Mut lapsille siis on kaikkee ihanaa niinkö? Kun mulla on kaveri joka on niin epävarma sen tyylistä eikä uskalla koulussa käyttää sen omaa tyyliä… haluan autttaa sitä ja ettii sillee vaatteita kun sillä ei ole yhtään sen tyylisiä. Ja se kun on auttanut mua mun omissa epävarmoissa tilanteissa:) ois ihkuu jos pystyisin auttaa sitä:)))) mun oma tyyli ku ei oo lähelläkään sen tyyliä ni en tiiä mistä se löytäis semmosia vaatteita kun se haluaa pukeutua silleen:))))
Ihanaa <3 oon 11.v joka haaveilee siitä että uskaltais pukeutuu niinku haluaa...
Oon 11v tyttö joka etsii myös fairy kei vaatteita
Googlasin mitä tämä "fairy kei" olikaan ja sein selville että se ei ollut ihan minun juttu. Älä häpeä jos itse pidät siitä! Olen iloinen siitä jos pystyt nauttimaan asioista joista minä en.
Vaikka tyyli ei ole minun tyylinen enkä nää itseäni pukeutumassa tällaisiin vaatteisiin, niin minusta olet tosi rohkea kun pukeudut vaatteisiin mistä itse tykkäät💕
Aika myöhästä mut joo. Siis mun mielest ihanaa et uskallat ja pukeudut niin miten itse haluat. Mäki tykkään fairy keistä, mut pukeudun enemmän grunge, skater tai dark fairy kei. Ja tykkään tosi paljon anime vaatteista:)