Fairy kei?

Nanami-chan

Olen siis 17v tyttö joka pukeutuu fairy keihin, mitä mieltä ihmiset on kyseisestä tyylistä?

26

3247

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeeeeks

      Mikä vittu on fairy kei?

      • Voilapsraukka

        No vittu google on keksitty


    • Mikä vittu on fairy gay?

      • Hahahahahaa olit kyllä niin hauska!


      • Pilkunviilaaja

        Se on kei. K:lla YMMÄRRÄTKÖ?


      • Pilkunviilaaja kirjoitti:

        Se on kei. K:lla YMMÄRRÄTKÖ?

        Niin, gay, niinhän sanoinkin?


      • Menkat?


      • yuggis_on_pedo
        yuggis_ kirjoitti:

        Menkat?

        Hahhahhaa, tiedoks vaa et oon jätkä.


      • Kauha-Guru_

        Olet homohentain sivupersoona.


      • Kauha-Guru_ kirjoitti:

        Olet homohentain sivupersoona.

        ..en ole kenenkään sivupersoona


      • kpopLapsi

        itse oon unelmoinu Fairy kei vaatteista <3

        Ja viddu se ei ole mikään fairy GAY D:<


      • kpopLapsi kirjoitti:

        itse oon unelmoinu Fairy kei vaatteista <3

        Ja viddu se ei ole mikään fairy GAY D:<

        Anime lähtee lapsesta hakkaamalla.


    • pikkutyttöjen-puuhaa

      OMASTA mielestäni kyllä 17-vuotias alkaa olla jo niillä rajoilla että pitäis se naisellisuus alkaa pikkuhiljaa kehittyä!?
      MINUA henk.koht. epäilyttäisi tuon ikäinen tyttö tuossa tyylissä, - jälkeen jäänyt?

      • "Naisellinen" ja vitut, en dikkaa naisellisista ihmisistä HYI VITTU.


      • Anonyymi

        Äää anna olla kaikilla on oma tyyli:)


    • Jokuvaaaaaa

      Ihanaa ja monet pukeutuu NIIN ja mäki aijon!!

    • drapgat

      No mitäs vittu seis!

    • Rakastansitä

      Oii rakastan fairy keitä!!! oon ite vasta siinä vaiheessa et suunnittelen minkä tyyppisiin fairy keihin pukeudun

    • Kannustajaaa

      No siis on mahtavaa että uskaltaa pukeutua omaan tyyliin ja olla oma itsensä eikä välitä mitä muut ajattelee.

    • tahtoisinmieki

      No mie olen 30v ja rakastan japanilaista katumuotia. Haaveilen fairy kei -tyylistä, mutta on vaikea löytää tyyliin sopivia vaatteita. Välillä kirppikseltä tai h&m:ltä löytää jotain, mut on vaikeeta. Tuntuu, että kaikki aikuisten kokoiset vaatteet on niin tylsiä! Lasten osastolta sitten löytyis vaikka mitä ihanaa, mut ei välttämättä mahdu kaikki päälle.
      Pastelliprinsessat on ihania ^_^

      • Anonyymi

        Mut lapsille siis on kaikkee ihanaa niinkö? Kun mulla on kaveri joka on niin epävarma sen tyylistä eikä uskalla koulussa käyttää sen omaa tyyliä… haluan autttaa sitä ja ettii sillee vaatteita kun sillä ei ole yhtään sen tyylisiä. Ja se kun on auttanut mua mun omissa epävarmoissa tilanteissa:) ois ihkuu jos pystyisin auttaa sitä:)))) mun oma tyyli ku ei oo lähelläkään sen tyyliä ni en tiiä mistä se löytäis semmosia vaatteita kun se haluaa pukeutua silleen:))))


    • Animehullulol

      Ihanaa <3 oon 11.v joka haaveilee siitä että uskaltais pukeutuu niinku haluaa...

      • Anonyymi

        Oon 11v tyttö joka etsii myös fairy kei vaatteita


    • Googlasin mitä tämä "fairy kei" olikaan ja sein selville että se ei ollut ihan minun juttu. Älä häpeä jos itse pidät siitä! Olen iloinen siitä jos pystyt nauttimaan asioista joista minä en.

    • Anonyymi

      Vaikka tyyli ei ole minun tyylinen enkä nää itseäni pukeutumassa tällaisiin vaatteisiin, niin minusta olet tosi rohkea kun pukeudut vaatteisiin mistä itse tykkäät💕

    • Anonyymi

      Aika myöhästä mut joo. Siis mun mielest ihanaa et uskallat ja pukeudut niin miten itse haluat. Mäki tykkään fairy keistä, mut pukeudun enemmän grunge, skater tai dark fairy kei. Ja tykkään tosi paljon anime vaatteista:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe