Katsotteko kuvan.
http://aijaa.com/3QHv4i
Nimi pitäisi saada kopioitua alapuolen tyhjiin soluihin, kunnes tulee seuraava nimi vastaan ja se taas kopioidaan.
Nimien välit eli tyhjä alue vaihtelee. Nimiä on paljon.
Nimien oikean puolen sarakkeessa on jatkuvasti jokin tieto. Kun tuossa sarakkeessa tieto loppuu, niin myös nimien kopiointi loppuu.
Makro- osaajat, saisiko apua? Tai osaako joku tehdä tämän Excelin toiminnoilla?
Tietoa on paljon joten pitäisi rakentaa jokin automaatti tälle asialle.
Tieto toistumaan tyhjän tilan verran, makro?
4
61
Vastaukset
- gotospecial
Valitse (maalaa) sarake, (tai mikä tahansa alue)
siirry määräten, valise tyhjä...ok (esim ctrl g asetukset.. tai Etsi ja valitse, siirry määräten/go to special)
= merkki
nuoli ylös
ctrl enter (kontrol pohjassa rivinvaihto)- kaavatPois
Valitse uudelleen alue, kopio ja (samaan paikkaan takaisin) liitä määräten arvot (ja muotoilu)
- KikkaEkku
Keinosi oli tuttu paitsi linkki- idea, jota en olisi hoksannut.
TOIMII, KIITOS
Auttaja, kerro etunimesi.
Kysyjä on Antti - anonima
Tyhjien valinta valitsee vain välissä olevat tyhjät. Lisäämällä jotain listan alapuoliseen soluun ratkaisee ongelman, jos listan loppu on tyhjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750