Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehelle lähelle

vihainensinulle

Olet ihanin asia mitä minulle on tapahtunut. On ollut mukava tutustua!
Sinussa kaikki vetää puoleensa...myös se seinän takana oleva tuntemattomuus, jota pidät piilossa muilta. Sinusta ei ota selvää oletko sisältä tunteikas vai jörö köriläs, joka suuttuneena ärjyy kuin leijona vaiko lempeä sovitteleva syliinottaja ja suukon antaja. Olet särmikäs ja piikikäs, mutta välillä niin ihanan lempeä ja rauhallinen. Tavallaan pelkään sua....tavallaan en. Haluan lähellesi koko ajan enemmän ja enemmän! Olet kuitenkin aika pääkkö, teet mitä haluat...ajatteletko koskaan muita? Osaatko asettua toisen asemaan? Osaatko lohduttaa? Osaatko olla mies, joka tukee ja antaa turvaa...vai oletatko, että naisen on pärjättävä itse ja haluat elää siksi rinnalla mutta itsenäisesti, ilman sitoutumusta toiseen...vaan vapaana tehdä mitä tahdot...mennä ja tulla silloin kun haluat.
En saa koskaan vastauksia, mutta näitä mietin...

17

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoapohdintaa

      Hyviä kysymyksiä aloituksessa.

    • Josyhtään

      Tuntisit minua niin tietäisit vastaukset noihin kysymyksiin etkä kyselisi niitä saati pohtisi. Jos siis tää vaikka jollain ihmeen kaupalla sattuisi olemaan mulle.

    • vastausmieheltä

      Aikamoinen vatvoja aloittaja ainakin

      • kanssasisko

        Vähemmän se vatvoo kuin monet miehet mitä on tullut vastaan.


    • Eilisättävää

      Kuin minun suustani.

    • naisetojoon

      On kaikkea tuota ja paljon muuta, olen tuntenut miehen läheltä ja sisällä niin kaaaauan

    • Liianvaikea

      Haluaisin oppia soittamaan sitraa, hieno ääni

    • ei_tod

      Pakko sanoa tää perinteinen kommentti: tää ei sit ollut multa!

    • aiheetontaEhkä

      mistä syystä niin vihainen, mitä tapahtunut?

    • Miesvastasinäin

      Jos minulta kysyt, olen kutakuinkin juuri tuollainen paitsi että mullakin on tunteet, jotka minua ohjaa. Näytän joskus vihaiselta, mutta olen luonteeltani lempeä mies. Huumoriakin löytynee. Kiva, että joku kaipaa, vaikka en tiedä, ketä miestä aloittaja kaipaa. Ehkä jotakin toista.

    • ljefnvjw

      Mikset saa vastauksia? itse vastaisin kyllä tuollaisiin kysymyksiin. Olen ehkä vaikeaselkoinen, jääräpäinen ja sarkastinen, mutta sisältä tunteellinen, hyväntahtoinen ja lojaali. Looginen, oikeudenmukainen, järkevä, periaatteellinen.

    • Käytöskertookaiken

      Kaipa sä ihmisen käytöksestä näet millainen hän on ja nuo asiat olet jo havainnut, jotka herättää itsessäsi paljon kysymyksiä, koska nehän ovat niitä pelkäämiäsi vastauksia. Sellaisen kuvan olet jo hänestä saanut.

    • vihainensinulle

      Lähettäisitpä mies edes yhden viestin suoraan minulle...vain yhden<3

      • kolme.viimeistä.hukassa

        numero unohtunut...muuten kyllä heti laittaisin.


      • häntietäänumeroni

        Kyllä numero löytyy jos sitä haluaa!


    • Teotnekertooenemmän

      Jos mies vastaa halaukseen ja pusuun niin silloin tiedät että on tunteita. Jos näitä ei ole niin silloin voisi epäillä tunteita. Miehellä on kyllä suu sanoa ja kertoa jos ei halua jotain. Jos ei halua suhteeseen siis yhteiseen silloin sinun täytyy se ratkaisu tehdä kuinka avoimeen suhteeseen alat.

      • aivanihanatunne

        Halauksen kerran annoin...hieman huolimattoman...hieman huonosti....hän käden pisti käsivarrelleni hellästi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe