suomalaista hyvinvointi, tieto yhteikuntaa kannatellaan suorana . Lisäksi tuoman nyholmin ( kirjoitetaan isolla alukirjailmella ) rabortti torontosta mm. suomelle oppitunti siitä, missä jääkiekkomaalman pelaaja tuotannon huippu menee. Toivottavasti ei tyly oppitunti jos kiinostaa iltasanomissa mitään muuta sitten sieltä ei meille tulekkaan tänään.
Hallistuksen budjetti juuri nyt. me jotka
2
80
Vastaukset
- oxuxuio
hallituksen. Tuomaksen ( bvghki aina kaikki pitää tehdä itse ) Jääkiekon World Cup kello 22. 00 . Jos se onnistui ruotsilta miksiei myös suomelta.
- cwxixui
Tietoyhteiskuntaa jnhgft aina pitää tehdä kaikki itse, tässä riittäisi äidinkielen kirjoitusvirheitä tarkkaileville töitä myös yhdyssana huomauttelijoille. Uudistin kuntosalijäsenyyteni maksoin kuukausittain vuoden vaikka en käynyt . Kävin jossain muualla. Kysyin miksi sanotaan kuntosalijäsentä joka kyllä maksaa mutta ei ole käynyt. Liikevoitoksi. Tahtomattani olen osannut ilman kapulakoulutusta laittaa oma-aloitteisesti kassatiskille ostoksieni jälkeen. Jääkiekon World Cup alkaa vasta kello 22. 00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319