Tein eilen ikävän tempun viroloisille naapureilleni. Taloyhtiössäni asuu kolme viroloista jotka ovat ajaneet jo vuosia viroloisilla autoilla.
Laitoin illan pimeydessä kunkin auton molempien eturenkaiden alle terävät puuruuvit, jotka uppoavat renkaisiin kun viroloiset lähtevät peruuttamaan ruudusta pois.
Aamulla näin parvekkeelta kaukaa kun yksi "uhri" peruutti autonsa pois ruudusta, pysäytti sitten autonsa keskelle tietä parkkipaikalla ja lähti kiertämään autoa ja kyykkimään auton ympärillä.
Jouduin lähtemään töihin ja herkullinen tilanne jäi näkemättä loppuun :( Iltapäivällä sitten taas enemmän hauskuutta kun mahdolliset toiset autot ovat peruuttaneet renkaansa puhki.
Onko tämä reilua ja oikein? Mielestäni on, koska valtiovalta ei puutu laittomuuksiin, täytyy kansalaisten ottaa harkintansa mukaan oikeus ja ratkaisuvalta käsiinsä.
Ilkeää vai oikeudenmukaista?
3
217
Vastaukset 3
- kusipääolet
Itse suomalaisena voin vain todeta hirmuisella myötähäpeällä että me olemme todella hullua tai sanotaan junttia porukkaa. Mehän puukotetaan toinen toista selkään jo ihan tuosta vaan, ilman mitään syytä.
- Veromies67
Juu ihan "hauska" (kipeä) tarina mutta eipä renkaat heti tyhjene vaan varsin hitaasti tuolla tavoin rei'itettäessä. Mutta - mis sul viga on?
- Simmelbimnel
Mul on mukavat kokemukset virolaisilta ja niin kauan ku mun naapurit on hiljaisia eikä häiritse mun elämää ei tulis mieleen tehdä noin.
Ei tarvetta nuolaista Suomen viranomaisia perseeseen.. Liikennekameroita ja kyttäämistä ihan tarpeeksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568