on se niin saatanan väärin että yhteiskunta maksaa korkeakoulutuksen jos haluaa kouluja käydä jokainen itse maksakoon tutkintonsa
niin väärin
6
102
Vastaukset
- amtt
nyt puhut asiaa olen samaa mieltä Suomessa voisi lopettaa korkeakoulutuksen muutamaksi vuodeksi kun työttömiä korkeakoulutettuja on nytkin työttöminä pitäisi ensin työllistää nykyiset koulutetut kun niistä ei työllisty kuin pieni osa loput päätyvät sivan kassalle siis miksi yhteiskunta maksaa ja tukee koulutusta ja ne ketkä lähtevät ulkomaille töihin eivät hyödynnä tätä kansaa millään lailla niiltä pitää periä koulutuksesta aiheutuneet kulut takaisin korkojen kera
- oleeol
Mihin unohtui kaikki välimerkit? Vaikea lukea tuollasta tekstiä. Mutta muuten oot oikeassa siinä, että montakin yliopistolinjaa sais lakkauttaa ainakin (siis ainakin) viideksi vuodeksi. Tosin sitten olis kyseisten linjan opettajat työttöminä. Totuus kuitenkin on, että monet linjat ja laitokset on pystyssä etupäässä siksi, että ois edes niille opettajille töitä.
- amislainen
Sama koskee amiksia.
Kaikkien pitäisi maksaa koulutuksensa itse. - gerbeles
nii ja peruskoulua ja leikkikoulua. Itseasiassa oma synnytyskin pitäisi maksaa itse.
- 7plus2
Miksi se niin väärin on? Koska sulla ei ollut päätä opiskella?
- sinnepäinj
Kohtuullista ja oikein olisi, että yhden tutkinnon saisi opiskella maksutta. Sen jälkeen tutkinto-opiskelulle pitäisi olla lukukausimaksu, joka kattaisi todelliset kulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4373163Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822423Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 271543
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801327