on se niin saatanan väärin että yhteiskunta maksaa korkeakoulutuksen jos haluaa kouluja käydä jokainen itse maksakoon tutkintonsa
niin väärin
6
112
Vastaukset
- amtt
nyt puhut asiaa olen samaa mieltä Suomessa voisi lopettaa korkeakoulutuksen muutamaksi vuodeksi kun työttömiä korkeakoulutettuja on nytkin työttöminä pitäisi ensin työllistää nykyiset koulutetut kun niistä ei työllisty kuin pieni osa loput päätyvät sivan kassalle siis miksi yhteiskunta maksaa ja tukee koulutusta ja ne ketkä lähtevät ulkomaille töihin eivät hyödynnä tätä kansaa millään lailla niiltä pitää periä koulutuksesta aiheutuneet kulut takaisin korkojen kera
- oleeol
Mihin unohtui kaikki välimerkit? Vaikea lukea tuollasta tekstiä. Mutta muuten oot oikeassa siinä, että montakin yliopistolinjaa sais lakkauttaa ainakin (siis ainakin) viideksi vuodeksi. Tosin sitten olis kyseisten linjan opettajat työttöminä. Totuus kuitenkin on, että monet linjat ja laitokset on pystyssä etupäässä siksi, että ois edes niille opettajille töitä.
- amislainen
Sama koskee amiksia.
Kaikkien pitäisi maksaa koulutuksensa itse. - gerbeles
nii ja peruskoulua ja leikkikoulua. Itseasiassa oma synnytyskin pitäisi maksaa itse.
- 7plus2
Miksi se niin väärin on? Koska sulla ei ollut päätä opiskella?
- sinnepäinj
Kohtuullista ja oikein olisi, että yhden tutkinnon saisi opiskella maksutta. Sen jälkeen tutkinto-opiskelulle pitäisi olla lukukausimaksu, joka kattaisi todelliset kulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626755- 666578
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504413En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204059Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373108
- 283023
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692720Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362223