Moi kaikille anime/manga otakuille! Ollaan sellasen kaveriporukan kaa tehty Whatsappiin otakuryhmä, missä jutellaan kaikkee sekoo. Ja sit vähän mietittiin, että jos löytyis lisää porukkaa jutteleen sinne! Ryhmään on tosi helppo sopeutua ja sieltä voi löytää sellattia samanhenkisiä kavereita. Välillä tullaan pitään miittejä, mutta niihin ei todellakaan oo pakko tulla.
Tällä hetkellä meiän ryhmän ikähaarukka on about 15-21. Eli aika laaja skaala nuoria, sekä tyttöjä että poikia. Ja vähän eri puolilta Suomee.
Jos yhtään kiinnostuit nii voit laittaa Kikissä viestiä, käyttäjänimi on: _Elzku_
Tai jos et omista Kikkiä niin sähköpostitse nimelle: [email protected]
Muista laittaa viestiin jotain sen tyylistä että "olisin kiinnostunut tulemaan tähän ryhmään ja olen x vuotta vanha, nimeni on" ja plaaplaa.
Toivottavasti kiinnostuit!
Ps. Muista että sun täytyy kertoo puhelinnumerosi, jotta sut voidaan lisätä Whatsapp ryhmään eli jos et halua antaa puhelinnumeroasi niin tämä ei välttämättä ole sun juttus.
Otakut etsii toisia otakuja!
Suzuu
1
123
Vastaukset
- bleebum
mun kik:bleebum
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207