Vaimoni on viidennellä viikolla raskaana ja valitteli vatsakipuja, vatsa on kipeänä aina välillä ja nyt toisena päivänä peräkkäin. Tämä on meidän ensimmäinen mahdollinen lapsemme ja minä olen kyllä aika hermona, onko syytä huoleen?
Vastaukset 2
- kahden-mamsen
Alkuraskaudessa saattaa esiintyä erilaisia epämääräisiä kipuja ja epämukavuutta. Syynä on luultavasti hormonaaliset muutokset ja kohdun ja elimistön valmistautuminen raskauteen. Jokaista nipistystä ei kannata pelätä ja tarkkailla, mutta jos todella pelottaa, ottakaa yhteys äitiysneuvolaan ja kertokaa huolenne!
Luulenpa vaan että ensi keväänä se kipujen aiheuttaja jo parkaisee ensimmäisen kerran! :-) - Kolmenlapsenmamma
Täällä myös juuri plussanneena. Vatsa on kipee nipistelee ja kuumottaa. Kaikki on siis hyvin. Jos alkaa verta tulemaan niin ottaisin yhteyttä lääkäriin samantien. Kohtu valmistautuu ja venyy ja paukkuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561