Että kestää..

Pienistäasioista

Kaupojen kassajonoissa jonottaessa, on hyvä muistaa, että ostoskärryt voi
jättää siihen ja marssia ulos. Ostospäätös tehdään kassalla maksaessa, joten
miksi turhaan odotella? Jos jono näyttää pidemmältä, kuin matka seuraavaan
kauppaan, on protesti kohdallaan. Eivät asiakkaat ole vastuullisia kaupan
tuloksesta, joten miksi käyttäytyä kuin lampaat? Itse jätin kärryt sivuun ja
menin seuraavaan. Järkeäkö siinä oli odotella kaupan katetta? Suosittelen
kaikille ja jälkeinen anarkistinen fiilis oli hauskaa, kun samalla tiesi, että
palvelu tulee varmasti kohenemaan...HAHAAAAA!!!!

20

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkätienvakioasiakas

      olitko someron s-marketis? siellä ainakin tunnetusti jonossa kestää ja melkein aina jollei aina niin yksi kassa käytössä,härkätiellä on kyllä sujuvaa mutta ei s-marketissa. härkätiellä ei joudu kauan jonottamaan,mene sinne,siellä palvelukin pelaa.

      • härkätienvakioasiakas

        tokmanni on toinen oikeen hidas kauppa,siellä aina yksi kassa auki mutta jono ei liiku vaikka olisi kaikki kassat käytössä ja ikinä ei kannata mennä apua pyytämään,kun siä ei tule,kerran menin kysymään että onko tämä lasten tuulipuku edelleen tarjouksessa ni myyjä tokas että ei meillä semmosia myydäkkään,jäin suu auki ku kädessäni oli kyseinen tuulipuku mutta halusin vain hintaa tiedustella. et sillai tääl somerol hienosti henkilökunta koulutetaan.


      • NopeastiMaksamaan

        Härkätiellä on herätty asiakkaiden vähyyteen ja siksi pyritty huomioimaan
        asiakkaiden mukavuus. Hinnat ovat korkeammat, mutta helpompi kauppa
        suorittaa operaatio. S-market on kauhea jonotuskauppa, jonne vain hädässä.
        Lidl on hyvä joidenkin tuotteidensa osalta, mutta jonottaminen häiritsee ja
        varmaan surkein koko porukasta. Kova kiire kaikilla, ekä henkilökunta ehdi
        välttämättä muita kassoja hoitamaan. Entinen Siwa, on hyvä kauppa, jossa
        palvelu hoituu pääsääntöisesti yhdellä ihmisellä! Entinen Siwa saakin
        kunniamaininnan loistavasta palvelustaan, mutta samalla pitkän miinuksen,
        korkeista hinnoistaan, jotka eivät selity henkilöstökustannuksista.
        Voittajaksi arvioisin Härkätien, jonka tarjoukset ja palvelu, eivät halvenna
        maksavaa asiakasta jonotuttamalla heitä ihmettelemässä, miksi ei kukaan
        tule toiselle kassalle, vaikka paljon rahaa tulossa kohti. Pitäkää asiasta
        meteliä, niin kassajonot lyhenevät varmasti!


      • härkätienvakioasiakas

        härkätie kyllä aika paljon tiputtanut hintoja kun on vaihtunut uusi omistaja,mutta tuoreen leivän kyllä yrittää piilottaa. ja päiväyksissä saa välillä olla tarkkana,mutta uuden omistajan myötä tilanne korjaantunut melkein 100prosentiksi,mutta vielä olis parantamista kun välillä olen huomannut että tuote on ollutkin jo vanhaa,mutta todella harvoin.


      • Myöskinvaki
        härkätienvakioasiakas kirjoitti:

        härkätie kyllä aika paljon tiputtanut hintoja kun on vaihtunut uusi omistaja,mutta tuoreen leivän kyllä yrittää piilottaa. ja päiväyksissä saa välillä olla tarkkana,mutta uuden omistajan myötä tilanne korjaantunut melkein 100prosentiksi,mutta vielä olis parantamista kun välillä olen huomannut että tuote on ollutkin jo vanhaa,mutta todella harvoin.

        Tarjoustuotteet hyllyssä, ovat joskus olleet kassalla eri hintaisia! Mainitkaa
        kassalle tästä asiasta jotta asia korjaantuu. Palvelu Härkätiessä on tosiaan
        parantunut huomattavasti.


      • alimaiset
        härkätienvakioasiakas kirjoitti:

        härkätie kyllä aika paljon tiputtanut hintoja kun on vaihtunut uusi omistaja,mutta tuoreen leivän kyllä yrittää piilottaa. ja päiväyksissä saa välillä olla tarkkana,mutta uuden omistajan myötä tilanne korjaantunut melkein 100prosentiksi,mutta vielä olis parantamista kun välillä olen huomannut että tuote on ollutkin jo vanhaa,mutta todella harvoin.

        Nykyään monessa paikkaa laitetaan tuoreet päälle ja toiset alle, kumminkin asiakas myllää ne alin maiset.


      • härkätienvakioasiakas
        alimaiset kirjoitti:

        Nykyään monessa paikkaa laitetaan tuoreet päälle ja toiset alle, kumminkin asiakas myllää ne alin maiset.

        juu itte nostelen korit ilmaan ja otan alimmaisesta tuoretta leipää tai pullaa,kun kerran vanha ja uusi leipä saman hintasta niin tottakai sitä tuoretta ottaa ennemmin ja esim ruispalat eivät ole hyviä enää vanhana,tuore paras.


    • eismene

      ääs-marketin parkkipaikasta näkee kuinka moni jonottaa.

    • vaakunaa

      Täytyy katsoa ketä on kassalla asiakkaana, mahdollisesti epäillään mustaa listan joutunutta mikä aiheuttaa hidastuksen. Sen huomaa siitä ei ole kiirettä mihinkään ja osa myyjistä juoksee hyllyjen välissä kuk kuu. Sit ollaan jo varmalla tiedon portailla jos myyjä tervehtii Moro ja niska punottaa. Liidelissä myyjä seuraa silmä kovana toista myyjää mitä se mies tekee ja poikakaverin näköinen logo tulee kauppaan, hieman ärrä vikaa. ja tuhisee?

      • parisuhteess

        Apteekissa ase rouva jää tollottamaan ja sitten palvelu hidastuu. En tiedä onko se rakastunut vai epäileekö se asiakasta, silmä kovana tiiraa? Mie oon kyl avios enkä ole vaimoa koskaan pettänyt, enkä ai okkaan.


      • omistajantuttu

        Kerran menin vuosia sitten ostamaan katuvalo lamppuja, myyjä sanoi äkkiä ulos???????????? Olen kyllä pysynyt siitä liikeestä ulkona, vaikka vuodet on kulunut ja myyjä ei ole enään siellä töissä ja liikekkin on vaihtanut paikkaa. Kyllä minun mielestäni asikasta täytyy palvella arvon mukaisesti ja raha virtaa seuraten.


      • soitto

        Puhelin soi ja ketään ei vastaa puheluun on tämän päivän kaupantekoa?


      • Kantaasiakaslo

        Forssan Prismassa vanhat juoruaa ja vaihtavat tietoja keskenään työaikana. Nuori nainen saa asiakkaat ja vanhat järmää tuttujen kanssa kassassa.


    • maksava

      Someron S-marketin palvelu vaan huononee. Parkkipaikalta vietiin ostoskärry paikat. Pienien lapsien kanssa vaikea kantaa kasseja ja lasta autoon. Kärryn kanssa täytyy mennä ja tietty viedä kärry ylös takas ja jättää lapsi autoon tai kantaa taas lasta mukana. PAlvelu huonontunut jos kyselen tuoteita joita voisi ottaa myyntiin niin sanotaan vaan katsotaan jos kuluu valikoimaan. Sanoin, että muissa S-marketeissa nämä tuotteet on ollut myynnissä, myyjä oikein tuohtui asiasta ja ei en ole vieläkään saanut kyseisiä tuotteita ostettua S-marketista. Tuotteet myös usein loppu tai hyllyissä tyhjää....Onneks on hyvä K-kauppa jossa nykyään asioin.

      • polveen

        Somerolla on vielä paljon opittavaa kaupan pidosta. Olen saanut nähdä kauppaa sisältä ja takaa. Nämä kaupat ovat kioskeja vielä. Asiakas palvelu ilolla tee työtäsi pätee vieläkin. Kassa jonokin on järjestely kysymys. Tiedetään milloin asiakkaita on kassassa enemän, ei mennä tauolle. Monesti näkee takapihalla on pari myyjää seisomassa, kuin myös jonottavia asiakkaita kasassa. Monen kaupan hyllyjen muutamisella saadaan uusi ilme myymälään ja toimivampi. Onneks on uusi kauppa polvi tulossa.


      • Osaattehomman

        Kassat toimivat Härkätiessä esimerkillisesti ja jonon venyessä on heti
        toinen avaamassa. Tämänlaista palvelua kaipaamme!


      • Bonusjonot

        S-marketin hinnat eivät salli enää asiakkaiden kyykyttämistä. Tuotteet ovat
        kalliita ja palvelu, ainakin Somerolla on pohjasakkaa. Paikkakunnan surkein
        ruokakauppa, jossa vain harvoin mukava asioida.


    • Medianmukaan

      Juha Sipilä on seurakunnan suosituin persoona.

      • Höpönhööpön

        Eikä muuten varmasti ole.


    • markkinaosuus

      Somero ja Salo mittelevät kaupan markkinaosuudesta. Someron ostovoima hivenen Saloa pienempi. Markkinaosuus asukasmäärään suhteutettuna kuitenkin Someron eduksi. Salo kärsii hyvin vahvasti työpaikkojen menetyksistä. Markkinaosuus laskenut jo 8 v. Somero pitänyt paremmin pintansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe