Olisko kellään vinkkiä mistä voisi johtua punton outo ulina? Alkaa ja loppuu yhtäkkiä. Yleensä kestää jokusen kymmenen sekunttia. Vauhti ei vaikuta eikä kierrokset eikä jarruttus joskus kuuluu tyhjäkäynnilläkin. Kuuluu vaikka puhaltimen laittaa nollaan.
Tietysti vaikea näillä tiedoilla varmaan kertoa mutta ajattelin että jos jollain olisi ollut sama kun en tosiaan löydä mitään logiikkaa mistä voisi johtua.
Punton ulina
5
156
Vastaukset 5
- Puntoevo
On tullut vastaan puntossa jäätävä ulina ja vika oli jakohihnan kiristäjässä.Laakeri oli sininen eli kuumana käynyt.Onneksi ei hajonnut,se olisi ollut hihnan ja moottorin menoa.Melko kauan kesti hahmottaa mistä ääni tuli mutta aina näihin on selitys kun tarpeeksi paikkoja tonkii.
- Outoulina
Kiitos positiivisesta yllätyksestä: asiallisesta vastauksesta suomi24 palstalla! Pitää tutkia onko sama vika.
- Tervemenoahjj
Eikös punto ole italian paska joten ei ihmekkään että ulisee. Siinä maassa kun ei toimi muutenkaan yhtään mikään. Kehitysmaa kuten somalia. On kummaa kun jotkut vielä ihannoi italian ruokakulttuuria joka on maailman epähygieenisin, tai kun siellä ei tiedetä hygieniasta yhtään mitään koko maassa. Vessasta tulleilla käsillä poimitaan paskaset oliivit ja kalat on ollu lämpimässä pitkään. Ei muutakun syömään italialaista niin saat matoja sisuskaluihisi.
- Outoulina
Tällaista juuri oletin...
- arska1234
Ulinasta en tiedä, mutta kitinät loppuu kun laittaa muijan kävelemään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568