Tapan itseni

Arvoton

Minulla ei ole mitään arvoo eikä kukaan välitä minusta.

60

844

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höhööö

      Sulla on yhtä suuri arvo tai arvottomuus kuin muillakin ja jokainen välittää vain itsestään. Tee samoin. Alota siitä.

      • hyväkirjoitus

        Joo näin on. Sen lisäksi jotkut välittävät vielä muistakin, vaikka itse eivät arvostusta saa. Olet oikeassa.


      • tyhdy auttamaan tule parempi mieli


      • elämänkoulua

        Jokaisen ihmisen täytyy opetella arvostamaan ja rakastamaan itseään ja kaikkia muitakin elollisia.
        Kaikille meille omat vanhemmat eivät sitä valitettavasti opeta, mutta sen voi oppia itsekin, myöhemmin.


    • Et tapa, minä tiedän sen.

    • Arvoton

      Tapan. Jeesuksen tahto!

      • aito.aloittaja

        En kirjoittanut tätä


      • ikuinen2

        ei jumalan tahto ole itsemurha,eikä eutanasia,elämä eletään kerran.mut täytyis rakastaa ja iloita,metsä vastaa niinkuin huudetaan,tai mitä kylvät,sitä niität.


    • Hei,
      kiitos kun olet kirjoittanut vakavasta aiheesta. On parempi, että keskustelua jatketaan ammattiavun kanssa. Itsetuhoisissa ajatuksissa voit soittaa huoletta 112 tai oman kuntasi sosiaalipäivystykseen. Toivon, että hankit apua itsellesi.
      Itsemurhatoiveet ja yritykset voivat olla esimerkiksi masennuksen oireita. Näissä tilanteissa tarvitset lääkärin ja muiden terveydenhuollon ammattilaisten apua. Koskaan ei ole noloa tai turhuutta pyytää sitä. Sinä olet arvokas ihminen juuri tuollaisena ja sinulla on hyvä elämä edessäsi. Toivon, että rohkaistut avun pyytämiseen ja sitoudut hoitoon. Jos tilanteesi ei ole akuutti, voit varata ajan omalta kouluterkkarilta tai terveyskeskuslääkäriltäsi huomenna.
      Onnea matkaan!

      • tää oli taas niin tekopyhä vastaus tyhmään asiaan, et voi millään tietää onko hänellä hyvä elämä edessä eivätkä kaikki ihmiset ole yhtä arvokkait. luultavamminkin alkuperäinen kirjoittaja on pelkkä huomiohuora jolla menee elämässä ihan hyvin joten painu vittuun tuon bullshitin kanssa


    • olenkokenutsaman

      mä välitän susta jos kukaan muu ei... oot varmasti mukava henkilö... en aijo olla niinku noi muut niinku : älä tee sitä!! sullla on niin paljon elettävää!!
      se on sun oma päätös mut ennenku teet sen nii ajattele mitä hyötyä siitä on?? et sä elämää sitte enää takas saa.. XD??

    • 7000-9

      Kuolemassa ei ole pimeyttä. Lakkaat olemasta.

    • Axe63

      Kyllä sulla on. Minä välitän, ei mikään "jeesus".

    • IlkeaHexen

      Itsemurha on pelkkä oikotie onneen!!

    • MerkitöksetonKuolema

      Älä koskaan tee itsemurhaa, ellei sinulla ole sellaista edunsaajaa, jonki sinä itse haluat. Pesänhoitaja/porvari tulouttaa vain rahat.

    • HaeApua

      55-vuotiaana ja elämän kerran romahtaneena älä koskaan ruovuta. Älä ikinä. Kunnallinen sosiaalitoimi ohjaa eteenpäin.

    • EiIkinä

      Älä luovuta. Jokainen liipaa. Komppaan edellistä. Mä huudan!!!!

    • temppis.2

      minä yritin kerran, olin lähellä onnistua. Sitten sen jälkeen olen tullut elämässä onnelliseksi. Harmittaa jos tämä olisi jäännyt kokematta

    • MitäHaluat

      Hienoa että näit elämän arkipäivää raskaanpana,. se on raskasta. Uusi elämä ja kaikki on ihahaa. Aina voi aloittaa alusta.

    • ÄläIkinäLuovuta

      Älä ikinä luovuta! Se on mun vanhan neuvo: Tuut kohtaamaan vielä mielenkiintoisia ihmisiä.

    • jantteri756

      voi harmi

    • Sqw

      Kaikki täällä koittaa kieltää aloittajaa tappamasta itseään... Vitun tekopyhät paskat! Kukaan teistä ei välitä siitä, joten antakaa sen tappaa ittensä jos se niin haluaa.

      • auttamishaluisia

        Tekopyhä ihminen haluaa olla toisten silmissä hyvä, ymmärtäväinen, viisas jne. Hän haluaa, että hänet tunnetaan hyvänä. Täällä nimettöminä esiintyvät haluavat aloittajan parasta vilpittömästi.


    • HunajaPupuSun

      Minä rakastan Sinua- älä vaan tapa itseäsi. Puh numeroni saat toimituksesta!

    • musupulla

      Tiäkkö ku elämä on ku maraton.. jos sä luovutat nii sä et ikinä saa kokee sitä hyvää fiilistä minkä sä saisit ku pääsisit maaliin.. mut sit jos sä juokset sen maratonin loppuun vaikka viimesillä voimillas nii susta tuntuu hyvältä ku sä teit jotai mihin sä et olettanu pystyväs.. ja sit joskus tulevaisuudes sä oot ylpee itestäs ku sä et tehnykkää itsarii.. vaik tää voi kuulostaa iha tyhmältä mut sinuna miettisin oikeesti viä kerran et tekisinkö vai en.. sul on arvoo.. vaikka sust tuntuu et sul ei oo nii sul on kumminki.. mut kukaan ei pakota sua elämään.. se on iha sun oma päätös mut mä oon aika varma et tosi moni haluu et sä et tee itsarii.. mä en ainakaa haluu et sä kuolet..

      • Jos luovutat maratonin juoksussa voit yrittää myöhemmin uudelleen. Onko näin elämässä?


    • jokuwaa

      Sul on arvoo vaik et sitä huomaiskaa mut sul on silti....en mää ainaskaa haluu et sä kuolet....mut en estä sua tekemäst.....tee jos silt tuntuu.

    • isotympyrät

      Mistä sinä olet tuollaista mieleesi saanut?! Kuinka laaja on elinympäristösi? Ts. mistä tiedät ,ettei kukaan välitä?

    • äläteesitä

      Jeesus rakastaa sinua. Jumalan siunusta sinulle!

      • äskeinen

        siunausta*


    • Tulikohan AP järkiinsä ja tappoi itsensä?

      • Perusperjantai

        Toivottavasti. Maailmassa on jo liikaa ihmisiä, joten todella mukavaa jos jotkut ymmärtävät omatoimisesti lähteä jaloista.


      • Päinvastoin. Hän ei aio tappaa itseään.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Päinvastoin. Hän ei aio tappaa itseään.

        Eiku väärä keskustelu. Pitäisi mennä nukkumaan.


      • Perusperjantai kirjoitti:

        Toivottavasti. Maailmassa on jo liikaa ihmisiä, joten todella mukavaa jos jotkut ymmärtävät omatoimisesti lähteä jaloista.

        Totta. Liika väestö on kaikkien ongelmien syy. Nyt voitaisiin pitää lasten teossa pieni tauko.


      • AIDS kirjoitti:

        Totta. Liika väestö on kaikkien ongelmien syy. Nyt voitaisiin pitää lasten teossa pieni tauko.

        Tietääkös AIDS muuten mitä Korhoselle kävi? Ei oo pitkään aikaan näkyny ja tehän olitte kun parhaat ystävykset.


      • Esup kirjoitti:

        Tietääkös AIDS muuten mitä Korhoselle kävi? Ei oo pitkään aikaan näkyny ja tehän olitte kun parhaat ystävykset.

        Huoh. Ehkä hän valitsi hyvän elämän ja poistui palstalta. Harmi tosiaan. Aika monta uutta rekisteröityä käyttäjää silti.


      • AIDS kirjoitti:

        Huoh. Ehkä hän valitsi hyvän elämän ja poistui palstalta. Harmi tosiaan. Aika monta uutta rekisteröityä käyttäjää silti.

        Palstalta poistumisesta tulikin mieleen, että tää on mun toisiks viimenen päivä täällä. Ja siitä tuli mieleen, että minkä takia mä en oo vielä nukkumassa? Huomenna on koulua.


      • Esup kirjoitti:

        Palstalta poistumisesta tulikin mieleen, että tää on mun toisiks viimenen päivä täällä. Ja siitä tuli mieleen, että minkä takia mä en oo vielä nukkumassa? Huomenna on koulua.

        Aiotko sitten lähteä 21. Aamulla vai illalla? Haluan tietää milloin hyvästellä.


      • Esup kirjoitti:

        Palstalta poistumisesta tulikin mieleen, että tää on mun toisiks viimenen päivä täällä. Ja siitä tuli mieleen, että minkä takia mä en oo vielä nukkumassa? Huomenna on koulua.

        Niin. Toisaalta nukkuminen on heikoille.


      • AIDS kirjoitti:

        Niin. Toisaalta nukkuminen on heikoille.

        Nukkuminen on niille jotka on elossa.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Aiotko sitten lähteä 21. Aamulla vai illalla? Haluan tietää milloin hyvästellä.

        Ajattelin klikata "Poista käyttäjätili" -näppäintä heti 21. päivän ensi minuuteilla.


      • Esup kirjoitti:

        Ajattelin klikata "Poista käyttäjätili" -näppäintä heti 21. päivän ensi minuuteilla.

        Okei. Eli hyvästelen 20. Päivän viime minuuteilla.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Okei. Eli hyvästelen 20. Päivän viime minuuteilla.

        Tehdään näin.


    • 1.....hoitsu

      Ennen itsensä tappamista kannattaa hakea apua. Itse käyn terapiassa.

    • hwiuergerger

      Mitä kaikkea se terapeittu kysyy jos sinne menee?

    • koskae

      alota alusta, tarkoitan tällä siis sitä että muutat vaikka toiseen paikkakuntaan, hankit ystäviä jne. Kyllä se siitä sitten

    • Ennenkuin tapat, niin harkitse tarjoustani. Minulla on projekti johon tarvitsen vapaaehtoisia ja joka onnistuessaan tekee minut ökyrikkaaksi puolijumalaksi.

      Mikäli onnistun tavoitteessani, joidenkin ihmisten suurella avulla, niin palkitsen ne henkilöt heidän työstään. Olisitko kiinnostunut uhraamaan elämäsi minun projektini toteuttamiselle?

      • Voitko kertoa lisää?


      • Testailija- kirjoitti:

        Voitko kertoa lisää?

        Niin. En ole ajatellut paljastaa suunnitelmaani täydellisyydessään, mutta suunnitelman ensimmäisenä vaiheena tarvitsisin saada lääkärin paperit. Tehtävänäsi olisi siis ensimmäisenä avustaa minua saamaan lääkärin paperit, toimimalla etälaiteoperoijana lääkiksen kokeissa...


    • Älä tapa. Itsemurha on suunnilleen suurin virhe, mitä on olemassa. Siinä ottaa suuren riskin, että joutuukin helvettiin, ja se on niin karmea riski, että sen kanssa ei kannata leikkiä. Käänny Jeesuksen puoleen, hänellä on voima ja viisaus ja rakkaus tehdä elämästäsi upea! Hän rakastaa tehdä ihmeitä, jos vain annamme hänelle siihen tilaisuuden! Hän on luvannut antaa jokaiselle hänen luokseen tulevalle yltäkylläisen ilon!

    • Kuuntele musiikkia, jossa ylistetään Jumalaa! Se voi antaa hyvää mieltä todella nopeastikin!

      https://www.youtube.com/watch?v=op0e1PoI9Q4
      https://www.youtube.com/watch?v=-bSw2dBsS94
      https://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
      https://www.youtube.com/watch?v=IsOQtCWwEGM
      https://www.youtube.com/watch?v=CF50jsGSk8c

      Siinä muutama minusta ihana ylistysbiisi, joista tulee hyvä mieli. :) Toki voi olla että aina ei pysty ylistämään, mitään pahaa siinä ei silti mielestäni ole ja monesti iloinen musiikki piristää masentunuttakin mieltä. Lisäksi Jumala on itse musiikin lahjan antaja ja hän kyllä tietää, miten tätäkin hänen lahjaansa parhaiten käytetään. :)

    • TZEMIUKKO

      Ainakin omalla kohdallani olen huomannut että itsetunnon puute on se mistä kaikki johtuu. Itse arvostan valtavasti mujita ihmisiä mutta sitten unohdan itseni. Vaikka moni sanoo että kuinka taitava ja mahtava olen eri asioissa niin ei se tunnu vaan siltä. Yritä miettiä mitä kaikkia asioita teet hienosti ja paremmin kuin moni muu.

    • teesse21313213

      Jos se on sun unelmas niin sunpitää vaan tehdä kovastitöitä sen eteen <3

    • Anonyymi

      käy koulu hyvin se työ pitää sinun itse tehdä ajattele elämä on kuin portaat.
      askel kerralla ylöspäin.
      elä möhli elämääsi pilalle niistä kaikesta jää itseen jälki arpi sydämmeen.

      ihmisen elämä on suora mutta ihminen tekee siiheen mutkia ja liukkaita polkuja.
      ja ne on kivinä elämän repussa.

      • Anonyymi

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


    • Anonyymi

      Hieno homma.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe