Missä saisi teetätettyä rengastyöt edullisesti Joensuun alueella?
Missä rengastyöt edullisesti?
16
7250
Vastaukset
- eijoensuussaolehalpaa
Ei oikein edullista ole jos ei jollain ole kotona vehkeitä.
Tuolla rajan takana venäjällä se olisi edullista,laitteet on vähintään yhtä hyvät kuin suurissa firmoissa joensuussa,laitatin uudet kesärenkaat venäjällä ,pesu,tasapainoitus ja vanteelle laitto kaikki renkaat maksoi noin 15 euroa.
Tuohon jos joensuulaiset laittaa alv: niin selvitään edelleen alle 20 eurolla,mutta ei,ei joensuussa.
Joensuussa aletaan nyhtämään vähintään 50euroa ja 70euroa on tavan omainen,sillä ei edes pestä kaikkialla vanteita.
Järkyttävät on pojilla hinnat,ajan minä kyllä kesärenkaalla venäjälle ja vaihdan sielä,uudet muuten maksaa alle laitettuna sielä nokian norman 205/16 noin 215 euroa,ja saa uudet alle .- TigerFeet
Tiedetään että naapurissa on halvempaa, mutta kertaviisumi ei kannata ja trokareita ei kiinnosta. Pyysin tarjouksia tyyliin uudet kumit irtovanteille, mutta eipä tuntunut ketään kiinnostavan. Tilasin sitten mieleiseni kumit Saksasta n 340 e. Yli neljää kymppiä en maksa rengastöistä. Maaseudulta saa halvemmalla. Ajan mieluummin vaikka 100-200 km landelle ja takaisin. Liikun muutoinkin eikä tarve ole akuutti.
- Kuka_estää
Sopiihan tuota jokaisen henkilökohtaisesti kokeilla miten menestyy yrittäjänä jos tekee työtä niin ettei siitä oman ja työntekijöiden palkkojen, muiden erilaisten kulujen, vuokrien ja verojen jälkeen jää mitään muuta itselle kuin paha mieli. Siitä vaan sitten ihan vapaasti.
- TigerFeet
Kokeiltu on, tosin eri alan yrittämistä. Entisenä yrittäjänä näkisin että 40 euroa 20 min työstä on ihan asiallinen taksa. Puhtaat renkaat ja vanteet. Konehan se renkaan irrottaa ja asentaa uuden. Ei siihen kulu kuin sekunteja. Oltaneen yhtä mieltä siitä että asiakas on kunkku. Voipihan sitä pyytää 60-80 euroa riippuen siitä onko 15" vai 16" vanne (!!!) kuten saamassani "tarjouksessa", mutta minun osalta liikevaihto jää nollaksi. Neljä kymppiäkin on kallis hinta neljän irtorenkaan rengastyöstä. Annetaan markkinataluden toimia ja katsotaan koska palveluntarjoajan ja minun intressit kohtaavat. Jos ei Joensuussa, niin sitten joissain toisella paikkakunnalla, mahdollisesti maaseudulla. Riistohinnoittelijat pitäkööt tunkkinsa. Ulkomailta renkaat tilaamalla säästin joka tapauksessa. Sekin on pois riistohinnoittelijoiden liikevaihdosta. Näyttäisi jokunen uusi yrittäjä olevan taas protestilistalla.
- tyhmämaksaa
en halua mainostaa, joten xxxxx paikassa on alk.10€ kumit vanteille ja muun asennuksen saa tehdä itse hyvillä työkaluilla (pihalla). tietysti pitää osata tehdä jotain itse.. mutta harva saa kumia vanteille ja tasapainottaa.
aina pihalla on muitakin kohtalotovereita joten autetaan toisiamme. kimpassa ostettu kumeja isompi määrä, joten tulee h****t*n paljon halvemmaksi. - halpaa
Maratuote jukolanportilla
- Rengasmatkat
Planet kai halvin?
- kuplasieläon
Suurin osa noista rengas liikkeistä sivuuttaa verotuksen,silti on hinnat taivaissa.
Max:hinta saa olla 30e koska ne kiertää osan niin ettei ne maksa veroja.
Onneksi on maaseutu jonne porukat pakenee mielellään,minulla maksoi 4 alumiini renkaan irtiotto ja talvirenkaiden asennus vanteelle tasapainoitus ja pesu 30e.
Joensuussa tämä lysti on noin 70e.- maalainenkin
kerro lisää missäpäin maaseutua
- Anonyymi
Äiteenpaja Kontiolahti teräsvannesarja 45,- aluvanne 48,- alle 50 profiilit 55,- t Jarmo Vartiainen
- Anonyymi
Minä kun vaihdan renkaat niin ensin pesen kurasen auton päältäpäin ja pyörät, sitten renkaat irti, jarrujen silmämääräinen tarkastus ja liikkuvien osien toiminnan tarkastus, jarrupalojen paksuuden tarkastus, jarrulevyjen tarkastus, jos kaikki näyttää olevan kunnossa niin puhdistus paine ilmalla, myös ilmaus ruuveja nytkäytän vähän ja öljyä kierteisiin, renkaat paikalleen ja pyörän muttereihin vaseliiniä vähän niin ei jumitu, jos tekisin sen muille kuin itselle niin 40 eur, paitsi mukaville naisille 0 eur.
- Anonyymi
Miten määrittelet mukavan naisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten määrittelet mukavan naisen?
Antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa...
Isoaitini voisi antaa sinulle rengastöitä. Kelpaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoaitini voisi antaa sinulle rengastöitä. Kelpaako?
🤣😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😁
Voisi mennä näinkin: "Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa".
Yrittäjän on elettävä.
Hankkinut kalliit vehkeet ja laittanut aikaa suunnitteluun.
Ei oo helppoo yrittäjän elämä.
Helpompaa on olla kunnalla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733