Kankaanpään TH-kumin taival loppuu 30.9.
TH-kumi loppuu
27
2014
Vastaukset
- Oujjee
Oikeesti?! Päivän paras uutinen.
- KUM00
KYLLÄ OLIKIN PÅRAS LOPETTAA / KYLLÄ JUSSI NAAPURISA MYI TH-KUMIT LAUROILTA POIS EI MUUTA VOI SANUA ...........
- liikemiesnokka
kuka ny sitten jatkossa vittulee maksaville asiakkaille!!???
- Pinokkiokio
Kompastu yrittäjä omaan nokkaansa.
- Sakkokummit
Oiskohan sie hyviä tarjouksia nyt? Tietoa kellään? En jaksa turhan takia itse mennä paikalle utelemaan.
- Puukkoselkä
Älä mee. Sut kumminki haukutaan selän takanas ku oot ovesta lähteny
- Kkkjjhh
Ei se haukkuminen minua, aikuista miestä liikuta. Halvat hinnat voisi kyllä liikuttaa jos sellaisia siellä nyt olisi.
- suhtkoht_ok
Itselle sain ainakin ihan käypään hintaan kierroksen näissä hulinoissa, kun sattui olemaan sopivat varastossa.... Sääli sinänsä, kyllä tuolla kuitenkin ollu ok valikoimat renkaita ja suht hyvä kattaus eri vanteita esillä jne. Normitilanteessa ei ehkä edullisin, mutta onko Vianorin hinnat ehkä kuitenkin enemmän mallia apteekki?
- sfdfsdsdf
Silloin poistuu myös TH Kumi Areena.
Siis nimi vaihtuu. - Pössö
Ei sellaisdta ole ollut pariin vuoteen enää.
- Kysynpävain
TULEEKO LYHENNE TH SANASTA TUULENHALKOJA?
- yeargood
Toivottavasti loppuu myös ne th-kumin aikaset alennusmyynnit,muualta saa renkaat pienen tinkaamisen jälkeen halvemmalla
- ToToTooo
TH KUMI oli liian ylpeä, sai minut vaihtamaan paikkaa ja menin jussille (Firstsop) joka 100x parempi ja ystävällisempi paikka.
- Tioigdd
Tilalle kuulemma joku muu liike??
- TuleeVianor
Vianor
- Toispaikkakuntalainen
Sääli, olen saanut hyvää palvelua ja edulliset renkaat sieltä aina. Ovat korjaanneet rikkoutuneen vanteenkin ihan samantien. Ei ole hääviä yrittää Kankaanpäässä kun on noin negatiivisia mielipiteitä paikallisista yrittäjistä.
- Guokg
Ainahan kankaanpääs sellasta on ollut ja tulee varmasti aina olemaan.
- fakriel
Kuulin et joku seksi liike tulisi. se oliski ihan hyvä
- Perintöäodotellessa
On yrittäjä ansainnu rahansa ja alkupääomansa kovalla työllä eikä millään pastilli pussilla.
- eituleikävä
Olet oikeassa yrittäjä on ansainnut alkupääomansa mutta se ansaitsija oli kylläkin tämän vittuilijan isä. Suhteessa sukupolven vaihdokseen nähden enemmän tuhoa ja uhoa hän saanut aikaan .Hieno homma että lähtee ei tule ikävä.
- 32ja46
Jok se piällikkö valittiin??
- se_on_sääli
kankaanpääläiset vähäpojat saavat ylpeyttä toisia haukkumalla.
- Penan
Mikä tää vähäpojat on?
- rollersteri
Poikkesin Vianorilla tänään. Nyt on asiakaspalvelija! Meinaan poiketa vastasuudeskin.
- Josminäkinmenisin
Kuka tämä asiakaspalvelija on?
- rollersteri
Nimeä en tiedä mutta sieltä se löytyi tiskin takaa. Käys tosiaan sinäkin!
- Anonyymi
Vau, vittuilun nää Lepistöt kyllä osaa, jos ei tee niiden mielen jälkeen niin heidän maailmansa kaatuu, tämä spandrex veli se melkoinen vekkuli on, jos hää ei tunne ihmistä niin puheissaan tekee miehestä naisen ja naisesta miehen, sellainen vekkuli. Se voi käydä joskus niin, että vaikka pyörässä riittää ketjua, voi pinnat alkaa pudota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882