Yritetään vielä kerran voida jutella täällä kaikessa rauhassa ja että jokaisella on hyvä fiilis käydä palstalla. Missä kaikki on kun ei täällä palstalla näy ketään?
Hyvä fiilis
25
76
Vastaukset
- uskoisin-että
Töissä tai opiskelemassa päiväsaikaan.
- laitetaan.bannaan
Niiden sata trollikommenttia poistettiin pyynnöstämme äsken ja tuon samaa avausta massapostaajan häirikön viesti saa huomenna kenkää siinä menee ehkä nimimerkki kohta mustaksi kanssa.
laitetaan.bannaan kirjoitti:
Niiden sata trollikommenttia poistettiin pyynnöstämme äsken ja tuon samaa avausta massapostaajan häirikön viesti saa huomenna kenkää siinä menee ehkä nimimerkki kohta mustaksi kanssa.
Älä viitsi, tämä oli asiallinen avaus. Hyväntuulnen juttelu palstalla ei ole kiellettyä.
laitetaan.bannaan kirjoitti:
Miksi?
Ai kun kiva kun tulit palstalle!😊 Eiköhän muutkin tänne tule kun ehtivät.
- oikeen-hyvä
Hyvä!että tuutte takas!
Täällä ollaan, kiva avaus:)
Mun mielestä oot kyllä nimen arvoinen;)eikös toi ilmannimi oo vähä niinku semmosen raikkaan olosen taivaan sinen nimitys. sillä lailla jäbä on sen käsittäny.. :)
temmirauta kirjoitti:
eikös toi ilmannimi oo vähä niinku semmosen raikkaan olosen taivaan sinen nimitys. sillä lailla jäbä on sen käsittäny.. :)
No vaikka näin..😊
KittieChi-81 kirjoitti:
No vaikka näin..😊
Niin...ja miksi vaihtaisin koska en halua antaa sellaista kuvaa että haukkumalla saa minut pois täältä. Taukoa saatan pitää mutta tulen taas kun tulen.
Ilmannimi2 kirjoitti:
Niin...ja miksi vaihtaisin koska en halua antaa sellaista kuvaa että haukkumalla saa minut pois täältä. Taukoa saatan pitää mutta tulen taas kun tulen.
Hyvä että käyt täällä palstalla juttelemassa.
- TOSIripulisti
Onko ripulisti juossut viimeaikoina naapureita pakoon! Ei ihme että äijä on katkera!
Yksinäinen on realisti ja palstan hölmöksi pisti. Ei hyvää sanoa osaa ja mukaville ihmisille pahaa oloa kostaa. En vihainen olla voi, sillä oi , oi, -kyllä realisti jollekin pitää aukoa kun välillä minä pidän täältä taukoa ja realisti ei saa itselleen hyvää oloa kun ei voi haukkua pientä poloa.
Oikein hyvää yötä ihana tosirealistikokkola ja toivon että löydät hyvän olon ja ja ihanan ihmisen jonka kanssa voit jakaa sinun mielipiteesi! Minusta tuntuu että auot minulle päätä vain siksi koska olen mukava ihminen ja sinua harmittaa kun minun kaltainen ihminen ei ole sinun ystävä. Toivon että sinäkin saisit joskus olla onnellinen jotta sinun ei tarvitse puuttua siihen että minä juttelen täällä ystävien kanssa. Minua harmittaa kun tulee sellainen olo että sinua ei kukaan oikeastaan ymmärrä ja tottakai sinullakin pitää olla joku joka sinua ymmärtää jos sinulle tulee parempi mieli haukkua minua ni hauku sitten. Minä en enää loukkaannu tai suutu ja miksi en koska ei sinulle voi enää suuttua. Toivotan sinulle hyvää yötä ja jos voisit kunhan sinulla on parempi olo ni jättää minut rauhaan... Siihen asti yritän ymmärtää että sinulla on paha olla .
Moikka kittie ja muut tutut! Kittie tuumasi yhtenä päivänä että ansaitsen paremman nimimerkin ja ymmärrän kittien näkökulman mutta hyvä ystäväni kittie minä itse pidän omasta nimimerkistä ja se sopii täydellisesti minulle ja sillä on minulle sellainen merkitys mutta sitä en ala täällä kertomaan.
- Ahkeraopiskelia
Heippa hei täältä koulusta !! voi että kiva päivä tulossa, erittäin hyvä keli pihalla. Miten voisinkaan jatkaa tätä keskustelua.... ! Koulussa on erittäin mukava olla näin aamu tuimaan ja todella nälässä (aamupuuro jäi väliin) :D klo tällä hetkellä 8:40 vituttaa erittäin paljon tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067