Terveysasemat vosi mielestäni yksityistää !

tollotvaihtoon

Ihmiset valittavat että sieltä ei saa apua.
Käytin tänään potilasta terveysasemalla korvakivun vuoksi ja yksi hoitaja laittoi
toisen hoitajan luokse ja toinen hoitaja tuumasi että siellä on mätäpahkura, eikä
tehnyt mitään.
Huomenna aika yksityislääkärille.

Turhaan menee veromarkkoja kun ei saa apua. Ulos vaan lääkärit ja hoitajat
terveysasemilta ja tilat yksityisille. Tulee lisää työttömiä; tulkoon vaan, tyhjän saa
pyytämättäkin.

8

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta puhut. Minäkin soitin terveyskeskukseen, kun olisin tarvinnut vain lääkärintodistuksen. Ajanvarausten jakaja sanoi aivan pokkana, että mene yksityiselle, meillä ei ole aikoja kahteen kuukauteen.

      Kirjoitit avauksesi lopussa, että tulee lisää työttömiä. Itse asiassa ei tule, jos kaikki terveyskeskukset yksityistetään. Lääkärit ja hoitajat vain siirtyvät yksityisen firman työntekijöiksi ja potilaat alkavat päästä tehostuneeseen hoitoon. Kaikki voittavat.

    • tollotvaihtoon

      Korvan kanssa käytiin tänään yksityislääkärillä, teki 40 minuuttia ahkerasti työtä ja
      puhkaisi korvasta paiseen ja otti pumpulitukon.
      Kyllä on helpottunut olo kun olen juoksuttanut potilasta monia monia kertoja terveys-
      keskuksessa ja nyt yksityislääkäri sanoi: "Potilas paranee."
      Maksoi vaan 71 euroa.

    • yksityisettehokkaampia

      Terveysasemien tehoton toiminta lakkautettava.

    • Yksilensiylikäenpesän

      Berner kun se tämän ketjun aloittaja on, sen verran tuubaa koko aihe ja ajatus. Julkista ei pelureiden käsiin anneta, ikinä.

    • ooooopelius

      Samoiten eduskunnan armeijan ja koulut.

      • ooooopelius

        Ja taksit, joka nurkalla tulee vastaan ja aina tyhjinä? Mihin niitä tarvitaan kun on oma auto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe