Kunnanjohtajan

Kiitollinen

toimi aiotaan ilmeisesti lakkauttaa, kunta meinaa lisätä säästöä..?? Muutakin mielenkiintoista kuulunut...

Jos vaan näin tapahtuu niin kyllä jumalauta olen ylpeä paljasjalkainen Nakkilalainen, jollain täällä on munaa! Toinen asia josta olen erittäin mielissäni on se että täällä ei mamuteta, ei kouluissa eikä muuallakaan, viime syksynä näin yhdessä lyhtypylväässä jonkun refugeeswelcome-tarran joka sekin oli parin päivän kuluttua revitty rikki😆

Sinä siinä ruudun edessä juuri nyt joka olet päättämässä asioita ylempänä tähän malliin niin hatunnosto, sinunkaltaisesi ihmiset tekevät tästä kunnasta ennenkaikkea asukkailleen turvallisen paikan asua ja olla. Kiitos.

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakkimaankakarat

Ovat tietämättään antaneet mandaatin itseään viisaammille jotka ilman populistista kohkaamista ovat tehneet kunnasta paremman elää ja asua.
      Onneks harvat yhteiskuntatuhopuolueen edustajat on saatu vaiennettua tekemästä melusaastetta pahempaa vahinkoa.
      Vieläkun entisen Veijo Esson paikalle annettais rakentaa uus vetovoimatekijä ja kaupallinen keskittymä?
      Uudelle kauppiaalle kruununjalokivi?

• ehrotan

Ostetaan palvelut Porista, Luukkonen on hyvä kunnanjohtaja. Nakkila ostaa
      20 min palveluita/vko. Sopinee kepuleillekin.

• uimahallikinpois

Nykyysen kunnanjohtajan olisis voinut vaihtaa vuosia sitte ei ole saanu mitää aikaan kuntalaisten hyväksi mitä nyt heikennyksiä palveluihin,jos niitä lasketaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe