Kaikki kaivettu niin pitkältä kuin nokka yltää! !!!
pellavasta tykkää linnutkin! kaikki kaivettu
7
188
Vastaukset
- ljkjkljklj
Miten sulla ulkona pellavaa?
- tulkosuttapaskoo
Lienee umpivarausta yritetty ja avovaraus tuli?
Kyllähän lintu pellavan pesäänsä vie mutta täytyy olla aika huonosti veistetty jos varauksista pellava katoaa? Kerran vei ikkunoiden tilkkeet kun en huomannut edes väliaikaisia rimoja lyödä suojaksi ennen pielilautojen asennusta. Opin kerrasta ja hirren varauksiin ei jää rakoja niin pieni nokkaista lintua ei löydy
- serlaa_ollapitää
Jaa. Itse kävin paskalla äsken.
- wertyiä
Kärpäsiä linnut eristeistä kaivaa. Ei linnut syksyllä ja talvella pesää rakenna, ruokaa ne villoista löytää. Kärpäset kun talvehtivat nurkissa ja varauksen eristeissä.
- Talvikesä
Näin se lienee, ruokin lintuja ja ovariakin ja olen vain iloinen jos ne saavat jotain tarvitsemaansa tontiltani. Tuosta mahdollisesta lintujen talvipesän rakentamisesta ehkä ollaan kahta mieltä, eli ehkä sellaista tapahtuukin?.
- pönttöilyksimeni
"Hiukan" karkaa aiheesta mutta ei tee linnut talvipesiä. Olemassa olevia kuten esim. pönttöjä toki talvellakin käyttävät mutta lähinnä suojina se pesänrakennusvietti se kuuluu kevääseen. Olisihan se näky räkättirastaan poikaset hangella loikkimassa odottaen kuinka emo tuo hyönteisiä syötäväksi. Oravatkin mielellään loikoilee talvipakkasilla esim. telkänpöntöissä
- neonmulkkujaotuksia
Meillä on näätiä vintillä, ne nussii ja pesii sielä. Perkeleenmoista meteliäkin pitävät, mutta ne lähtee mettään toukokuus ja palaavat loka-marraskuus. Ne on rauhotettuja, mitään ei ole tehtävis. Tämä siis kesämökis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463159Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1112408Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511951- 1501586
- 751450
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231278Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218