Pelaan kaiken mitä minulla on, AUTTAKAA
Nuori poika koukussa uhkapeleihi
4
145
Vastaukset
- Ammmattilainen
Päivän vinkki. Venäjälle voitto 1 maalin vieras tasotuksella. Sitten lukolle voitto jukureista. Laitat kympin ja saat takasin n.47e. Joka päivä kun voittaa vaikka keskimäärin 30e pitkävedosta niin se on n.900e kuussa voittoa ja vuodessa 10800e. Se on järkevää pelaamista. Jos taas tavottelet pikavoittoja niin todennäkösesti häviät aina kaiken. Pikkuhiljaa rakentaa single tai tupla pitkävedoilla hommaa eteenpäin. Vaatii malttia mutta näin pystyy saamaan kuukaudessa lisätuloja mukavasti. Jos taasen pystyy pelata satasella päivässä niin kuukaudessa saa myös 5000-9000e puhtaana käteen rahaa. Ei tarvii töitä tehdä ja tienaa niin että jää säästöönkin.
AUTTAKAA SAATANA
- turhahuutaa
Mitä ihmettä kuvittelet ulkopuolisen voivan tehdä, kun itsekään et pysty pelaamistasi lopettamaan? Aivan turhaa täällä huudella apuja, kasva aikuiseksi ja lopeta pelaaminen välittömästi, se on ainoa keino pelastaa elämäsi tuholta.
- Mullanäin
Tai vaihtaa veikkaukseen niin voi pelaa vaikka euron päivässä ja voitot voi olla isojakin sillä summalla. Itse pelaan 5-10e päivässä urheilupelejä mutta tosin myös voitan niistä aina välillä satasia tai tonneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215804- 601967
- 251409
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661059Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 511032
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985