Hei! Osaisiko joku kertoa mistä johtuu että noin viimeisen kahden kuukauden aikana "kylmät väreet" ovat tuntuneet vain oikealla puolella kehoani? Rajan voi tuntea melko selkeästi, ja "kylmien väreiden" ilmaantuessa ne tuntuvat paljon voimakkaammilta kuin silloin kun ne kulkivat koko kehossa. Tarkoitan nyt "kylmiä väreitä" mitkä tulevat kun kuulee esim. kauniin kappaleen tai kuulee jotain surullista tai järkyttävää. Google ei osannut auttaa.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mulla sama mutta vaan vasemmalla puolella..... Haluun tietää mistä tää johtuu..
- Anonyymi
Sama mut vasemmal puolel
- Anonyymi
Selvisikö tämä? Mulla alkoi tänään tämmöinen oikealla puolella.
- Anonyymi
Vähän vanha ketju jo... aloittaja on voinut unohtaakin vastata aikoinaan.
Parasta ottaa heti tänään yhteyttä lääkäriin, sillä tuollainen voi viitata avh:een eli on eräänlainen esioire!
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j831254- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga76761Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden242717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 46575
- 25522
- 37522
- 26482