Kansalaiset/medborgarna

Toisinajattelevien järjestöjen olemassaolo kielletään ja poliisin suut tukitaan lailla.

Kannatatko?

45

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin kannatan.
      Kunhan saan itse valita järjestöt ja Poliisin.
      Niinhän tekivät myös Stalin ja Lenin.
      Sekä, mikä se nyt oli...Idi Amin.
      Vaan mitenkä saat Sisä-ministerimme toimimaan miten oikein on?

H.

• Paateroonkin iskivät hanpaansa kuulema heti, kun hänestä tuli vapaata riistaa.

H.

• bessie-

Kannatan sitä, että järjestöt joiden ideologiaan kuuluu ihmisoikeuksien polkeminen, vihan lietsonta ja yhteiskuntarauhan vaarantaminen ja väkivallan hyväksyminen omassa toiminnassaan kielletään. Voivathan he edelleen samanmielisten kanssa kokoontua, mutta mielestäni he eivät ole oikeutettuja hääräämään julkisesti, julkisilla paikalla minun Suomessani.

Missään nimessä en kannata sellaista, että poliisien "suut tukitaan lailla". Olen siinä käsityksessä, että meillä on siltä osin lait ajan tasalla?
      Muuttuvien tilanteiden (ja kulloinsenkin ministerin tai puolueensa oman pisteiden keruun) mukaan sisäministeriö voi tietenkin antaa 'täsmäohjeistusta' tms., mutta mitäpä niistä. Joillekin harvoille voi olla oikeasti tarpeen, mutta luotan siihen että suurin osa suomalaisista poliiseista ymmärtää asiat ilmankin.

• "bessie-"

Tällä virkkeellä sinä suljet kansalaisten suut:
        "Kannatan sitä, että järjestöt joiden ideologiaan kuuluu ihmisoikeuksien polkeminen, vihan lietsonta ja yhteiskuntarauhan vaarantaminen ja väkivallan hyväksyminen omassa toiminnassaan kielletään. Voivathan he edelleen samanmielisten kanssa kokoontua, mutta mielestäni he eivät ole oikeutettuja hääräämään julkisesti, julkisilla paikalla minun Suomessani"

Jos noin tehdään, ei kukaan voi avata suutaan enää koskaan.
        Viittaan sanontaan: Vice Versa.
        -
        Miksi tällaisia Sammakoita?

H.

• bessie-
        hunksz kirjoitti:

"bessie-"

Tällä virkkeellä sinä suljet kansalaisten suut:
        "Kannatan sitä, että järjestöt joiden ideologiaan kuuluu ihmisoikeuksien polkeminen, vihan lietsonta ja yhteiskuntarauhan vaarantaminen ja väkivallan hyväksyminen omassa toiminnassaan kielletään. Voivathan he edelleen samanmielisten kanssa kokoontua, mutta mielestäni he eivät ole oikeutettuja hääräämään julkisesti, julkisilla paikalla minun Suomessani"

Jos noin tehdään, ei kukaan voi avata suutaan enää koskaan.
        Viittaan sanontaan: Vice Versa.
        -
        Miksi tällaisia Sammakoita?

H.

Oletko noin tyhmä vain teeskenteletkö? Ymmärrätkö lukemasi?

Vai "Sammakko", just joo. Mietipä tarkemmin. Ja laajemmin.

Kieltämällä järjestöt, joiden ideologiaan sisältyy toiminta joka on pahasti Suomen perustuslain, kansalaisoikeuksien ja ihmisoikeuksien vastaista, ei tukita, eikä edes pyritä tukkimaan kansalaisten suita.
        Kieltäminen on valtion ehdotonta irtisanoutumista esim. kansallissosialismista jonka "kivijalkana on rotu" ja kun nyt tyhmiä kerran kirjoitellaan niin myös "Pohjoisen Valtakunnan" :) tavoitteesta joista Vastarintaliike kirjoittelee tyyliin 'jos se vaatii uhrauksia kuten sota niin olkoon sitten niin'.

Saavathan he jatkossakin mesota ihan niin paljon kuin lystäävät, mutta kun toiminta on laitonta niin oikeasti maan turvallisuutta puolustavilla on vähän enemmän työkaluja käytettävissään jos laittomuuksiin menevät.

• keskustelukumppanisi
        bessie- kirjoitti:

Kieltämällä järjestöt, joiden ideologiaan sisältyy toiminta joka on pahasti Suomen perustuslain, kansalaisoikeuksien ja ihmisoikeuksien vastaista, ei tukita, eikä edes pyritä tukkimaan kansalaisten suita.
        Kieltäminen on valtion ehdotonta irtisanoutumista esim. kansallissosialismista jonka "kivijalkana on rotu" ja kun nyt tyhmiä kerran kirjoitellaan niin myös "Pohjoisen Valtakunnan" :) tavoitteesta joista Vastarintaliike kirjoittelee tyyliin 'jos se vaatii uhrauksia kuten sota niin olkoon sitten niin'.

Saavathan he jatkossakin mesota ihan niin paljon kuin lystäävät, mutta kun toiminta on laitonta niin oikeasti maan turvallisuutta puolustavilla on vähän enemmän työkaluja käytettävissään jos laittomuuksiin menevät.

Tarkoitat siis noita rasmuslaisia ja muita kulttuurimarksisteja ja muita li anderssonin aatesiskoja ja -veljiä eiku -henkilöitä, sukupuoliahan ei heillä ole.
        Siitä olemme kyllä samaa mieltä, että nämä pitää kieltää. Vaan kun ei kielletä! Poliisikin on saanut sisäministeriöstä MÄÄRÄYKSEN, että näitten ja maahan haalittujen rikollisjoukkojen rikoksia ei saa nähdä eikä niistä saa puhua tai kirjoittaa.
        Persettä silti saavat jakaa:
        http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=13033.0

• bessie-

Ai keskustelukumppanikseni ilmoittaudut? Mikäpäs siinä, mutta noinkohan sinusta on siihen? Meinaan vaan, että aika tollo täytyy jos tekstini luettuaan arvelee minun olevan sitä mieltä että Li Anderssonin aatehenkilöt pitäisi kieltää!

Muutenkin ajatus että minä olisin kieltämässä henkilöitä (mitä ikinä se nyt sitten tarkoittakaan) on aivan mahdoton ja outo! Enhän minä halua kieltää edes rasistia olemasta rasisti. Päinvastoin, jos kerran oikeasti on niin kannustan olemaan sitä avoimesti, rehellisesti ja mahdollisimman asiallisesti ja sivistyneesti.

Eikös sisäministeri muuten ole kokoomuslainen?

• evv
        bessie- kirjoitti:

Oikeasti, ketä mielestäsi kuuluu näihin kiellettyihin järjestöihin. Onko anarkistit myös laskettu mukaan, he ovat saaneet enemmän tuhoa aikaan kuin tämä pieni poppoo josta ei loppupelissä ole mitään vaaraa kenellekään. Tämäkin tappelu johon media niin hanakasti tarttui oli kahden samanlaisen narkkarin keskinäinen ottelu.

• bessie-
        evv kirjoitti:

Oikeasti, ketä mielestäsi kuuluu näihin kiellettyihin järjestöihin. Onko anarkistit myös laskettu mukaan, he ovat saaneet enemmän tuhoa aikaan kuin tämä pieni poppoo josta ei loppupelissä ole mitään vaaraa kenellekään. Tämäkin tappelu johon media niin hanakasti tarttui oli kahden samanlaisen narkkarin keskinäinen ottelu.

Oikeasti kirjoitin:

" Kannatan sitä, että järjestöt joiden ideologiaan kuuluu ihmisoikeuksien polkeminen, vihan lietsonta ja yhteiskuntarauhan vaarantaminen ja väkivallan hyväksyminen omassa toiminnassaan kielletään. Voivathan he edelleen samanmielisten kanssa kokoontua, mutta mielestäni he eivät ole oikeutettuja hääräämään julkisesti, julkisilla paikalla minun Suomessani."

Tässä ketjussa kai puhutaan Vastarintaliikkeestä, niin siis minäkin. Mutta, kuten kirjoitin: ...järjestöT joiden ideologiaan jne. jne.. Anarkistit ja monet muutkin joutaisi mielestäni kieltää, eri asia sitten onko se mahdollista ja onko se viisastakaan.
        Natsismi kuitenkaan ei saisi sivistysvaltiossa olla millään tavalla hyväksyttyä, sen paremmin kuin esim. uskonnonnon nimissä harjoitettu ihmisten laittaminen paremmuusjärjestykseen, uskonnon varjolla harjoitettu syrjintä vai sanotaanko järkiään terrorismi. Siinäkin muuten on yksi painava syy kieltää, oli porukasta vaaraa tai ei. Muutenhan väkivaltaisia järjestöjä saattaisi ruveta sikiämään enemmänkin. Ennalta ehkäisyä monellakin tavalla.

• Kannatan. Eikä tuo mitään uutta ole. Ennenkin ainakin järjestöjä kielletty, ei vaan ole vähään aikaan tarvinnut niitä kieltää kun niille ei ole ollut tarvetta, äärimmäisjärjestöillä siis.

• enmilläänkeksi

Ihminen voi ajatella voi toisin, mikäs sen voi estää. Järjestöt ei mielestäni ajattele toisin eikä samoinkaan, niiden linja ja pyrkimykset voip olla kirjattuna ja kyllä niiden pitää olla linjassa kansainvälisen YK-UN oikeuskäsityksen kanssa esim. ihmisten tasa-arvo kunniassa pidettävä. Poliiseilla mitään sanomista olisikaan, nehän vaan tekee likaisen työn pienellä palkalla ja juristit hoitaa tiedottamisen isolla palkalla.
      En ymmärrä lainkaan, miksei tätä Suomen vastarintaliikettä ole jo aiemmin lopetettu. Onhan näitä aivan älyttömiä tempauksia heillä ollut jo vaikka kuinka monta. Miksi tuollaisella aatteella kuin Suomen vastarintaliikkeellä on, voi olla virallinen järjestö ja toimia kuten mikä tahansa ompeluseura. Saahan sitä vastustaa omassa päässään itse kukin, mitä haluaa. Mutta että sallitaan järjestö, jolla on järjettömät laittomat pyrkimykset. Päättäjät, jotka olisivat voineet lopettaan lainsäädännöllä vuosia sitten Suomen vastarintaliikkeen ja joilla on vastuu toimettomuudestaan, pyörittelevät ällistyneinä päitään nyt ja etsivät syyllisiä yhdessä lehdistön ja muun julkisuusmyllyn kanssa. Vaikka peilistä päättäjille näkyy syylliset. Ei minulla ole ollut aikaa paneutua ko. järjestön asioihin eikä mahdollisuutta lopettaa sitä, vaikka olen joka tempauksensa jälkeen lukiessani uutisia ajatellut, että aivan törkeää touhua.
      Ja samma på svenska sinne päämajaan i Sverige.

• vaan.minäpä.keksin

• Vastaankaikesta-hyväksyn

Minä otan ja kannan täyden vastuun, onhan minulla kansalaisten antama valtakirja - ilman allekirjoituksia tietenkin.

• eppu2

Kannatan tuollaisten järjestöjen kieltämisen, mutten poliisin suiden tukkimista.
      Ajattelisin, että poliisi osaa kyllä itse ohjesääntöjensä puitteissa ratkasta mitä kertoo, mitä ei.
      Näkisin, että salailu on perusteltua vain tutkinnallisista syistä.
      Luin, että kyseinen ryhmä oli antanut poliisille ilmoituksen, että jakavat jotain lehtisiä, siksi poliisi ei ollut paikalla, koska mistään mielenosoituksesta ei ollut ilmoitusta tullut.

• melkein.silminnäkijä

Eihän siellä mitään mielenosoitusta toki ollutkaan! Ellei sitten tuota narkkilauman häiriköintiä mielenosoitukseksi lueta.

• Korppis1

Aamusta viisaampana voin huokaista.
      Muistelin suomalaista elokuvaa nimi nyt kateissa, mutta pääosaa esitti Peter Franzen. Hän skinheard porukoissa hengaileva mies rakastui tyttöön, jolla oli lapsi tumman miehen kanssa. Mielenkiintoinen kasvutarina. Kaikilla näillä ruumiillista väkivaltaa harrastaville nuorilla miehillä ja naisilla oli vaikea lapsuus ja mitätön koulutus.

Syyllinen heidän ongelmiin löytyy ihonväristä tai kansalaisuudesta..

Samoin käy politiikassa.

Lie selvää, että isottelulla ääriryhmiin kuuluvat etsivät hyväksyntää yhteiskunnassa. Samoin politikot. Tajusin, että poliitikot ovat löytäneet ratkaisun tulevien vaalien äänivyöryyn. Lain ääriryhmiin vastaan. Ääriryhmiin, jotka ovat itseasiassa hyvin pieni uhka Suomelle.

Kautta historian syyllinen kansallisiin ongelmiin löytyy jostain ryhmästä.

Kansalle uhka tulee ulkoa. Poliitikoille sisältä.

• kylmätotuus

Nyt putosin vankkureista ja haluaisin hieman selvennystä kommenttiisi.

Todennäköisesti kommenttisi pohjautui johonkin elokuvaan.
        Kirjoitit:" Kaikilla näillä ruumiillista väkivaltaa harrastavilla nuorilla miehillä ja naisilla oli vaikea lapsuus ja mitätön koulutus."

Ok. ymmärrän, että surkea koulutus ja kehno yleissivistys luovat hyvän kasvupohjan manipuloinnille ja mikäli manipuloijan ryhmän toimintamalliin kuuluu väkivalta, niin tuo helposti johdateltavissa oleva ihminen lähtee mukaan jengiin.

Jatkat, että syyllinen heidän ongelmiinsa löytyy ihonväristä tai kansalaisuudesta.
        Mitä sinä sillä tarkoitit?!

Kirjoitat myös:" Lie selvää, että isottelulla ääriryhmiin kuuluvat etsivät hyväksyntää yhteiskunnassa."
        Ääriryhmiin, jotka ovat itseasiassa hyvin pieni uhka Suomelle."

Onko mielestäsi hyväksyttävää, että ääriryhmät saavat toimia Suomessa väkivaltaisesti tai uhkaavasti, tulivatpa he sitten oikealta tai vasemmalta?

Väitteesi, että "kansalle " uhka tulee ulkoa, on tietämättömyyttä.
        Ovatkohan poliitikot kerrankin oikeassa?

Vaaleihin tällä asialla ei ainakaan pitäisi olla mitään merkitystä.

• Korppis1
        kylmätotuus kirjoitti:

Nyt putosin vankkureista ja haluaisin hieman selvennystä kommenttiisi.

Todennäköisesti kommenttisi pohjautui johonkin elokuvaan.
        Kirjoitit:" Kaikilla näillä ruumiillista väkivaltaa harrastavilla nuorilla miehillä ja naisilla oli vaikea lapsuus ja mitätön koulutus."

Ok. ymmärrän, että surkea koulutus ja kehno yleissivistys luovat hyvän kasvupohjan manipuloinnille ja mikäli manipuloijan ryhmän toimintamalliin kuuluu väkivalta, niin tuo helposti johdateltavissa oleva ihminen lähtee mukaan jengiin.

Jatkat, että syyllinen heidän ongelmiinsa löytyy ihonväristä tai kansalaisuudesta.
        Mitä sinä sillä tarkoitit?!

Kirjoitat myös:" Lie selvää, että isottelulla ääriryhmiin kuuluvat etsivät hyväksyntää yhteiskunnassa."
        Ääriryhmiin, jotka ovat itseasiassa hyvin pieni uhka Suomelle."

Onko mielestäsi hyväksyttävää, että ääriryhmät saavat toimia Suomessa väkivaltaisesti tai uhkaavasti, tulivatpa he sitten oikealta tai vasemmalta?

Väitteesi, että "kansalle " uhka tulee ulkoa, on tietämättömyyttä.
        Ovatkohan poliitikot kerrankin oikeassa?

Vaaleihin tällä asialla ei ainakaan pitäisi olla mitään merkitystä.

Kirjoitin kommentin en kerennyt tarkistaa viestiä sillä ovikello soi ja sain vieraita.

Johdattelu viestiini oli elokuvasta Leijonasydän. Elokuva kertoo uusnatsiryhmästä. Musta/tumma iho, kerjäläiset mustilaiset ja eri kansalaisuus, heidän vihansa kohteet.

Mistä sait päähäsi, että hyväksyn ääriryhmät?

Tajusin vain, että ääriryhmät ovat pieni uhka Suomelle ja suomalaisille verrattuna muihin uhkiin.

Toivottavasti ymmärrät, että suurempi uhka suomalaiselle tavan talliaiselle on tänne tulleet pakolaiset (ongelmakäytöksineen) kuin uusnatsit, joissa heiluu muutama kymmenen sekopäätä. Eivät he suomalaisia uhkaa jos et mene räkimään heidän saappailleen.

Kunnallisvaalit ovat keväällä 2017. Niihin valmistaudutaan kovalla kiiruulla ainakin täällä korvessa.

• kylmätotuus
        Korppis1 kirjoitti:

Kirjoitin kommentin en kerennyt tarkistaa viestiä sillä ovikello soi ja sain vieraita.

Johdattelu viestiini oli elokuvasta Leijonasydän. Elokuva kertoo uusnatsiryhmästä. Musta/tumma iho, kerjäläiset mustilaiset ja eri kansalaisuus, heidän vihansa kohteet.

Mistä sait päähäsi, että hyväksyn ääriryhmät?

Tajusin vain, että ääriryhmät ovat pieni uhka Suomelle ja suomalaisille verrattuna muihin uhkiin.

Toivottavasti ymmärrät, että suurempi uhka suomalaiselle tavan talliaiselle on tänne tulleet pakolaiset (ongelmakäytöksineen) kuin uusnatsit, joissa heiluu muutama kymmenen sekopäätä. Eivät he suomalaisia uhkaa jos et mene räkimään heidän saappailleen.

Kunnallisvaalit ovat keväällä 2017. Niihin valmistaudutaan kovalla kiiruulla ainakin täällä korvessa.

Kyllä uhka tulee ainakin nyt enemmän oman kansamme "hörhöistä", kuin ulkomaalaisista.

Toinen juttu on tuo räkimiskulttuuri.
        Oletko koskaan törmännyt nuoriin, jotka syljeskelevät kilpaa?
        Minä olen ja se ei kyllä kovinkaan hyvältä näytä ulkopuolisesta varsinkaan asfalttipäällysteellä, josta tuo erite ei hevin häviä. Lähinnä se oksettaa meikäläistä.

Olen usein ihmetellyt, mistä sylkemisvimma johtuu. Vastausta en ole vieläkään löytänyt.
        Ringissä seisovat nuoret viihtyvät räkälammen ympärillä. Outoa!

En ihmettelisi, jos tuo Hesassa tapahtunut sylkeminenkin olisi vain samaa kulttuuria.

Kannattaa muuten tarkistaa kirjoituksensa, ennenkuin painaa lähetäkenttää.

• korppis1
        kylmätotuus kirjoitti:

Kyllä uhka tulee ainakin nyt enemmän oman kansamme "hörhöistä", kuin ulkomaalaisista.

Toinen juttu on tuo räkimiskulttuuri.
        Oletko koskaan törmännyt nuoriin, jotka syljeskelevät kilpaa?
        Minä olen ja se ei kyllä kovinkaan hyvältä näytä ulkopuolisesta varsinkaan asfalttipäällysteellä, josta tuo erite ei hevin häviä. Lähinnä se oksettaa meikäläistä.

Olen usein ihmetellyt, mistä sylkemisvimma johtuu. Vastausta en ole vieläkään löytänyt.
        Ringissä seisovat nuoret viihtyvät räkälammen ympärillä. Outoa!

En ihmettelisi, jos tuo Hesassa tapahtunut sylkeminenkin olisi vain samaa kulttuuria.

Kannattaa muuten tarkistaa kirjoituksensa, ennenkuin painaa lähetäkenttää.

Pakko myöntää, että kuulut palstalla sarjaan -mikään ei muuttua saa -. Olen toiminut opettajana, opetin teoriaa ja käytännön töitä. Olen jättänyt opettamisen nuoremmilleni. Onneksi muutosten keskellä osaan vaihtaa puolta ja tarkastella asioita monelta kantilta. Ei ole yhtä totuutta on vain sinun totuutesi. Se ei välttämättä edusta minun totuuttani. Sitäpaitsi minun totuuteni on joustavaa.

• turhaa.hälyä

Ongelma kylläkin jos käytetään sanaa uhka se voi merkitä mitä vaan, toisinajattelijat(asenne vammaiset ) yrittävät tehdä ongelman hankalaksi tietäen valtion vastuun siitä huolimatta.

• väärin.sammutettu

Entäpä miten me VÄÄRINajattelijat?
        Me ollaan jo astetta vaikeampia tapauksia?

• turhaa.hälyä

Sosiaalisessa mediassa kielelenkäyttö on mennyt hyvin monelta niin ala-arvoiseksi että hävettää lukea, keskenkasvuisilta voi kyllä odottaa mutta meidän ikäiset, helppoa vastuuta vailla kirjoitella luulempa ettei heistä ole siihen naamat vastakkain.

• henrjii

kannatan, kokoomus käyttää epäsuoraa väkivaltaa köyhällistöön

• ei-tunnu-hyvältä-

Se on aivan sama asia kuin omankodin räjäyttäminen, tuhoaminen,

tai sama juttu kuin jos koiralle pannaan kuonokoppa, sille sitten huudetaan ja haukutaan, eikä koira voi mitenkää vastata,

tai jos oman maan asukkaitten suu tukitaan,
      miltä se näyttää, miltä asukkaista tuntuu,
      kun esm. kreikka tai mamut yleensäkki vain paasaa ja arvostelee,
      huutaa sontaa suut ja silmät täyteen,
      eikä suomalainen voi sanoa puolustukseksi yhtää mitään, kun se on heti rasismia,

siis suomalaista saa mollata, puhua rumia, mutta suomalainen ei saa vastaan panna,

herää kysymys,
      ONKO päättäjät edes oman maan kansalaisten asialla,
      puolustaako päättäjät oikeesti omaa maataan
      vai
      onko päättäjät vain mamujen asialla, onko mamut tärkeämpiä
      kuin oman maan alkuperäis-kansa

tuntuu kuin media ja päättäjät olisi valjastettu vain ulkolaisten paapomiseen, paijaamiseen, hyysäämiseen,
      omille annetaa remmistä solkipäällä,

joten turpa kiinni kansalaiset,,,,

• ihmettelen.miten

Paraskin suunsoittaja.
        Millä tavalla media ja päättäjät on valjastettu vain ulkolaisten paapomiseen ? Voitko selventää.

• järkyttävää-
        ihmettelen.miten kirjoitti:

Paraskin suunsoittaja.
        Millä tavalla media ja päättäjät on valjastettu vain ulkolaisten paapomiseen ? Voitko selventää.

SEURAA UUTISOINTIA , vai oletko aivan pimennossa, höh,

jos vähänkää seuraat uutisointia niin sinullekki totuus valkenee ,

ilmi selvästi päättäjiä myöten syrjitään oman maan kansalaisia,

on tullu vahva vaikutelma että VAIN suomalaiset on rasisteja ja vihapuheen puhujia,

• ihmettelen.miten
        järkyttävää- kirjoitti:

SEURAA UUTISOINTIA , vai oletko aivan pimennossa, höh,

jos vähänkää seuraat uutisointia niin sinullekki totuus valkenee ,

ilmi selvästi päättäjiä myöten syrjitään oman maan kansalaisia,

on tullu vahva vaikutelma että VAIN suomalaiset on rasisteja ja vihapuheen puhujia,

Eikä syrjitä sen enempää mitä ennenvanhaan ainoa mitä huomaan on ennakkoluulo maahanmuuttajiin, se taitaa olla yleiseurooppalainen ilmiö. Oudoksuen sinuakin katsotaan jossain vieraassa kulttuurissa,

• Jälleen kerran höpöpuheita.

Ei toisinajattelijoilta, eikä edes väärinajattelijoilta olla mitään kieltämässä, rikollisilta ollaan.

Ei poliisien suita olla tukkimassa kunhan puhuvat työasiaa. Työasiaa ei ole esimerkiksi poliittiset kannanotot tai henkilökohtaisten mielipiteiden julkituominen.

• eppu2

Poliisikin on kansalainen.
        Onko poliisilta politiikka ja henkilökohtaiset mielipiteet kielletty?

• eppu2 kirjoitti:

Tottakai on kielletty työaikana.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

No ei ainakaan varsinaisen työaikansa ulkopuolella.
        Meidän kunnan ensimmäinen SverigeDemokraattinen kunnanvaltuutettu oli poliisi.

• eppu2
        expimot kirjoitti:

Tottakai on kielletty työaikana.

Et sanonut, että tarkoitit työaikana.

• kylmätotuus

Kuka tai ketkä ovat kieltämässä rauhallisten toisinajattelijoiden järjestöt tai tukkimassa poliisien suut?

Suomessa on esim. lukuisia puolueita, joiden aatemaailmat poikkeavat suuresti toisistaan, eikä kukaan ole niitä vaatimassa lakkautettaviksi.

Ketkä luokitellaan yleensäkin toisinajattelijoiksi?
      Eikö olisi parempi puhua mielipide-eroista? Siltä pohjaltahan eri puolueetkin syntyvät.

Minusta nyt käsitellään joidenkin äärijärjestöjen toimintatapoja ja niiden hyväksymistä Suomessa. Jos järjestöt ovat toistuvasti syyllistyneet väkivaltaisuuksiin, niin on selviö, että sellaisten jengien toiminta on kiellettävä.

Poliisit tekevät työtään tutkimalla rikoksia.
      Eivät he voi kertoa omia olettamuksiaan mahdollisesta rikoksesta.
      Jos heidän työstään kertyy tarpeeksi aineistoa epäillä jotain henkilöä rikoksesta, he pidättävät hänet syylliseksiepäiltynä.

Syyttäjä päättää onko näyttö riittävä syytteen nostamiseksi.
      Jos on, niin tuomioistuin määrää tuomion lakiemme mukaan.
      Näinhän Suomessa toimitaan.

Minä kannatan ohjenuoraa:" Ensin miestä tutkitaan, sitten vasta hutkitaan." Kaikissa tapauksissa.

• Korppis1

"Ensin miestä tutkitaan, sitten vasta hutkitaan." Tämä vanha sanontatapa ei vaan ole ollut viimeaikoina selkeä ohjenuora median edustajille. Ristiriitaista tietoa kansalle on syöttäneet niin blogien pitäjät ja päivälehdetkin. Siihen soppaan on sekoittuneet politikan tekijät ja lokaa on lentänyt etenkin persujen laariin.

Kuten jo kirjoitin keväällä on kunnallisvaalit.

• kylmätotuus
        Korppis1 kirjoitti:

"Ensin miestä tutkitaan, sitten vasta hutkitaan." Tämä vanha sanontatapa ei vaan ole ollut viimeaikoina selkeä ohjenuora median edustajille. Ristiriitaista tietoa kansalle on syöttäneet niin blogien pitäjät ja päivälehdetkin. Siihen soppaan on sekoittuneet politikan tekijät ja lokaa on lentänyt etenkin persujen laariin.

Kuten jo kirjoitin keväällä on kunnallisvaalit.

Mainitsit jo toisen kerran Perussuomalaiset puolueen lyhyen ajan sisällä. Miksiköhän?
        Molemmat mainintasi ovat liittyneet maahanmuuttajiin/ ääriliikkeisiin.

On aivan ilmiselvää, että olet perussuomalainen.
        Ei siinä mitään. Jokaisella on oikeus kuulua mihin puolueeseen tahansa, mutta puoluepolitiikalle on olemassa aivan omat palstansa.

Koska toit aiheen tänne vanhusten palstalle, niin jatkanpa aiheesta.

Perussuomalaisissahan ei ole maahanmuuttajavastaisuutta enempää kuin muissakaan puolueissa.
        Heillä ei ole yhteyksiä mihinkään ääriliikkeisiin tai äärimediaan. Ei Homma-foorumiin, ei MV-lehtykäiseen,ei Suomen- Sisuun, ei Suomen Vastarinta-liikkeeseen, eikä mihinkään muuhunkaan äärijärjestöön.

oha-allaH ei ole koskaan kirjoittanut riviäkään islaminuhasta, vaan suhtautuu ko. uskontoon myötämielisesti.
        Olli Immonen hehkuttaa monikultuurisuuden puolesta jatkuvasti.

Demokratian puolestapuhuja Timppa soi Jussille paikan Brysselissä hyvää hyvyyttään.
        Jotkut pahikset ilkeävät epäillä hänen hyväntahtoisuuttaan, vaan väittävät, että Jussi kävi liian vaaralliseksi kilpailijaksi, joten hänet oli lähetettävä pois, ettei puolue hajoaisi. Kaikkea sitä keksitäänkin.

Diktatuurisia piirteitä ei puolueesta löydy. Pulinat pois!

Vaalityötä varmaan riittää siellä korvessakin, kun katsoo puolueen kannatusprosenttia.

• korppis1
        kylmätotuus kirjoitti:

Mainitsit jo toisen kerran Perussuomalaiset puolueen lyhyen ajan sisällä. Miksiköhän?
        Molemmat mainintasi ovat liittyneet maahanmuuttajiin/ ääriliikkeisiin.

On aivan ilmiselvää, että olet perussuomalainen.
        Ei siinä mitään. Jokaisella on oikeus kuulua mihin puolueeseen tahansa, mutta puoluepolitiikalle on olemassa aivan omat palstansa.

Koska toit aiheen tänne vanhusten palstalle, niin jatkanpa aiheesta.

Perussuomalaisissahan ei ole maahanmuuttajavastaisuutta enempää kuin muissakaan puolueissa.
        Heillä ei ole yhteyksiä mihinkään ääriliikkeisiin tai äärimediaan. Ei Homma-foorumiin, ei MV-lehtykäiseen,ei Suomen- Sisuun, ei Suomen Vastarinta-liikkeeseen, eikä mihinkään muuhunkaan äärijärjestöön.

oha-allaH ei ole koskaan kirjoittanut riviäkään islaminuhasta, vaan suhtautuu ko. uskontoon myötämielisesti.
        Olli Immonen hehkuttaa monikultuurisuuden puolesta jatkuvasti.

Demokratian puolestapuhuja Timppa soi Jussille paikan Brysselissä hyvää hyvyyttään.
        Jotkut pahikset ilkeävät epäillä hänen hyväntahtoisuuttaan, vaan väittävät, että Jussi kävi liian vaaralliseksi kilpailijaksi, joten hänet oli lähetettävä pois, ettei puolue hajoaisi. Kaikkea sitä keksitäänkin.

Diktatuurisia piirteitä ei puolueesta löydy. Pulinat pois!

Vaalityötä varmaan riittää siellä korvessakin, kun katsoo puolueen kannatusprosenttia.

Ei sinun vihasi ylety minuun. En vihaa ketään, viha kuluttaa ihmistä. Tunnen eri puolueiden linjoja. 😆. Perheeseemme kuului kuusi henkeä joilla oli viisi erilaista poliittista ajattelutapaa. Isäni oli vasemmistolainen, äitini keskustalainen me lapset saimme vapaasti valita. Mutkien kautta olen asettunut Suomen Keskustapuolueen jäseneksi.

• aikaaikaansakutakin

Aika pitkään kesti kunnes Lotta-järjestökin tunnustettiin.

• Korppis1

Nyt kun näitä kuulumisia eri orhanisaatioihin listataa, olen ylpä. kuulun Sotaspoikiin ; ) Saman järjestön sisällää kokontuu myös pikku-lotat, mutta itse osallistun pääsääntöisesti sotapoikien tapahtumiin. Minua on pyydetty pikku-lottien laulukuoroon, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt.

Olen isänmaallinen enkä vouhkaa ulkolaisien hyvätekeväisyysjärjestöjen riveissä.

Kunnioitan suomalaisia poliiseja ja heidän työtään. En hyväksy äärijärjestöjä ja puolestani ne voidaan lakkauttaa. Olen vain katsonut omenaa monelta kantilta ja en usko, että lopettamalla järjestön toiminta se siihen loppuisi.

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin kun Talvivaara meni persielleen Uusi Terrafame "nimi" pantiin pesemään paskat. Herrain leikkejä, perusteena antaa luonnon saastua, vedoten Kainuun työttömyyteen.

Nyt lähden politiikan keskiööni, kattamaan kokouspöytää ; ))

• Korppis1
        Korppis1 kirjoitti:

Nyt kun näitä kuulumisia eri orhanisaatioihin listataa, olen ylpä. kuulun Sotaspoikiin ; ) Saman järjestön sisällää kokontuu myös pikku-lotat, mutta itse osallistun pääsääntöisesti sotapoikien tapahtumiin. Minua on pyydetty pikku-lottien laulukuoroon, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt.

Olen isänmaallinen enkä vouhkaa ulkolaisien hyvätekeväisyysjärjestöjen riveissä.

Kunnioitan suomalaisia poliiseja ja heidän työtään. En hyväksy äärijärjestöjä ja puolestani ne voidaan lakkauttaa. Olen vain katsonut omenaa monelta kantilta ja en usko, että lopettamalla järjestön toiminta se siihen loppuisi.

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin kun Talvivaara meni persielleen Uusi Terrafame "nimi" pantiin pesemään paskat. Herrain leikkejä, perusteena antaa luonnon saastua, vedoten Kainuun työttömyyteen.

Nyt lähden politiikan keskiööni, kattamaan kokouspöytää ; ))

Korjaan, kuulun sotilaspoikiin ; /

• Korppis1
        Korppis1 kirjoitti:

Korjaan, kuulun sotilaspoikiin ; /

Näkyi tulleen kirjoitusvirheitä, mutta minulle sattuu ja tapahtuu. Onhan täällä kirjoittajia, jotka pitävät minua lapsellisena, tyhmänä ja mitään ymmärtämättömänä, kuten, että en tajua mitä sananvapaus tarkoittaa, mutta sehän on arvostelioitteni ongelma ei minun ; ))

Olen aika hyvä ihmiseksi.

• mimmimum-..mi

Kyllä olet ...ja täytyy näin laiskansorttiseksi alkanutta tunnustaa....että olet ihailtavan energinen ihminen....

• korppis1
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Kyllä olet ...ja täytyy näin laiskansorttiseksi alkanutta tunnustaa....että olet ihailtavan energinen ihminen....

Kiitos❤ kävin laittamissa pöydän koreaksi. Kokouksen yhteydessä muistetaan kansanedustajamme syntymäpäivää.

• sananvapaus-säilyttää

Suomessa pitää olla sanan vapaus ja mielipiteen ilmaisu vapaus,
      muutenhan suomesta tulee rikollisten valtakunta,

• tulisanottua

Haista paska' kuulostiko asialliseta, ei varmaan mutta sananvapautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      29
      2342
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      33
      1671
    3. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1443
    4. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1422
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      135
      1105
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1082
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      926
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      240
      901
    9. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      30
      899
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      15
      799
    Aihe