Sähköpostiin viesti: Virhe. Ongelma varmennuksessa

mari987

Hei!

En ole tänään saanut omaa sähköpostia auki. Kun kirjaudun, niin tulee punainen huutomerkki ja teksti:
Virhe
Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi.

En ole vaihtanut salasanaani pitkään aikaan. Tämä sama teksti tuli noin pari viikkoa sitten, mutta pääsin noin 15minuutin päästä kirjautumaan.

Mitä pitää tehdä!? Olisi tärkeä saada posti auki, kun kaikki tärkeä sähköpostiliikenteeni kulkee tämän postin kautta.

Minulla on myös toinen suomi24-postiosoite yhteen tarkoitukseen, jota käytän vähän ja satunnaisesti, niin sen saan auki tälläkin hetkellä.

Kiitos!

40

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upi1

      Minulla myös sama vika!!!!!!!

    • Olen uusi uusi. Sain tunnuksen luotua OK, mutta yrittäessäni aktivoida sähköpostin tuli ilmoitus "Palvelinvirhe"

    • arghhh

      ja täällä myös sama vika :/

    • vastausta

      sama juttu! olen vielä posti plus asiakas

    • Sama vika ja postia pitäisi päästä lähettämään.!!!!

      • Harmistunut

        Sama vika edelleen...mikä mättää kun ei toimi


      • Suuttunut

        Sama vika täälläkin.


    • insinjöör

      juu sama vika kaikilla näemmä.sähköpostipalvelimella on vika,siis suomi24:n.välillä pääsee välillä ei,ja herjaa salasanasta,vaikka kyse lienee synkronointi ongelmasta,älkää siis menkö vaihtaa niitä salasanojanne!korjaantuu kyllä aikanaan,onhan tästä jo vuosien kokemus :)

    • Vaihtamalla-paranee

      No miksiköhän luulet ilmoituksen pinnatuksi!

      Vaiihtakaa postia ja johan pelaa.

    • Niinpä. Ja nuo suomi 24:n ohjeet, miten asia pitäisi hoitaa kuntoon, eivät tähän näköjään tepsi. Täällä pitäisi olla joku pysyvä paikka, johon nämä vikoja koskevat kirjoitukset menisivät, niin näkisi heti, että vika on yleinen.

    • Mulla sama ongelma! Ensin valitti puhelimen sähköpostisovelluksessa että kirjautuminen epäonnistui, joten koitin päästä suomi24 postiin netin kautta, ja sit tuli just toi virhe-teksti...

    • HETIPOSTIIN

      MILLON PÄÄSEE POSTIIN EIKÖ NE SAATANAN24. KORJAA VIKOJAAN.

      • vakiokäyttäjä

        Kyllä mulla on nyt toiminu posti. Toissapäivänä se varmenninvirhe, mutta nyt pelaa taas. On outoa, että useinkin käyny niin, että toisilla toimii ja toisilla ei. Olisi kiva tietää mistä moinen johtuu??


      • Vaihtamalla-paranee
        vakiokäyttäjä kirjoitti:

        Kyllä mulla on nyt toiminu posti. Toissapäivänä se varmenninvirhe, mutta nyt pelaa taas. On outoa, että useinkin käyny niin, että toisilla toimii ja toisilla ei. Olisi kiva tietää mistä moinen johtuu??

        Jos vaihtavat gmailiin, toimii aina ja kaikilla.


    • tietoakaipaava

      Minulla sama ongelma kuin mari987:llä. ongelma varmennuksessa.
      Onko joku tietämättäni vaihtanut salasanan? Eikö kukaan tiedä miten toimia. Auttakaa!

    • Mulla sama ongelma TAAS toimi ihan hyvin torstain jälkeen ja nyt taas vittuilee... kai ne sen korjaa taas huomiseks...

      • HlU

        Minulla myös sama ongelma. Pari päivää sitten samanlainen tilanne, mutta palautui normaaliksi. Tänä iltana taas pöytäkoneessa virheilmoitus, ei näkynyt posteja ja kännykässä ilmoitus kirjautumisen epäonnistumisesta.


    • Kaappasiko_joku

      Minullakin tuo vika ilmaantui tänä iltana. Aamulla vielä pelitti.

    • hyödytönkuneitoimi

      ei toimi ei, kele.

    • Ei toimi mullakaan ,koko he,,,,,tin yön oon yrittäny päästä sähköpostiin ,mut ei,,,

    • Mullakin alkoi puhelimen sähköposti valittamaan kirjautumisongelmasta, enkä nyt pääse myöskään kotikoneeltani sähköposteihini. Tosi kurjaa.

      • Joo mulla sama vika.


      • Vaihtamalla-paranee
        jere8000 kirjoitti:

        Joo mulla sama vika.

        Kannattaisko vaihtaa toimivaan. Ei tarttis jatkuvasti itkeä.


    • ainajumissa

      Mitä virkaa sähköpostilla ku ei pysty käyttämään. Hoitakaa asiat kuntoon tai lopettakaa koko suomi räpellys, onko tässä enää mitään järkee, tarkemmin kun aattelee käy päätä särkee. Kiitos vaan tästä oikein hitoost.

    • reeeeii

      Ollaanko vikaa korjaamassa ???????????????????? ylläpito ho hoi

    • Saisivat korjata tälläset HETI. Kuinkahan kauan tässä nyt odotetaan että alkaa toimia..

    • Milloinkohan

      Onko tietoa milloin vika korjaantuu?

    • Simpu78

      Juu, ei toimi. =( Vituttaa ku laskuja pitäs maksaa jotka on tullu sähköpostiin... Paljon niitä nyt sit hoidellaan. Voisiko ihan oikeasti joku Suomi24:sta vastata mikä mättää ja milloin asia hoituu????

    • Sertifikaatti (eli SSL-varmenne) tod.näk päivittämättä S24:llä! Tuo pitää uusia määrä ajoin.

    • eeeeiooo

      Harmittaa ´. olen etsinyt eliittikumppania pitkään. nyt se elämäni Prinsessa on varmaan laittanut minulle sähköpostia , ja pyytää päiväkahville,, ja minä en saa postiani auki. siinä meni hyvä nainen ohi suun ,ja vain suomi 24 takia,

    • kuntoon

      Ongelma varmennuksessa. Tämä voi johtua äskettäin suoritetusta salanan vaihtamisesta. Jatkaaksesi, ole hyvä ja kirjaudu ulos ja kirjaudu sisään käyttäen uusinta salasanaasi.

    • Kiire

      Nyt olisi pakko saada asia pian kuntoon. Odottelen postia mahdolliselta uudelta työnantajalta. Ärsyttävä. Laittaisitteko jonkun viestin tilanteesta KÄYTTÄJÄTUKI!

    • Ahdistavaa

      Milloin tää korjataan. Mailiin on tullut linja-autoliputkin. Pitäisi saada auki. Ilmoittaa edelleen että varmenninvirhe, joka voi johtua äsken vaihdetusta salasanasta.

    • samatäällä

      Ei toimi täälläkään. Postissa on tärkeitä viestejä, joita ei nyt pysty lukemaan. Vika ilmaantui aluksi vain kännykkään viime viikolla, mutta nyt en saa auki postia tietokoneellanikaan. Jos vika ei kohta korjaannu tai tämä rupeaa toistumaan, suomi24:n käyttö loppuu.

    • kittes

      Joo ei toimi! korjatkaa toi ongelma heti! Pitää päästä lukemaan tärkeät s.postit!

      • p.das63

        Jep ei toimi täälläkään..!!!!!!!!


    • Vikaa

      Vaihdoin toiseen firmaan - ollut liian usein häikkää

    • Toimikaa

      Voi vi**u tätä paskaa. Onko totta ettei teillä osata tai viitsitä laittaa postia toimimaan

    • postipaten.postitoimisto

      Suomi24 Posti toimii, seuraavassa ohjeet miten:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14790941/toimiiko-posti#comment-89342339

    • Kyllästynyt_

      Ei toimi enää ei. Ei selaimella tai millään muullakaan.
      Monta kuukautta kaputt ja tuki ei vastaa yhteydenottoihin.

      Vaihtakaa suosiolla muuhun, koska vaikka nyt toimisikin niin jossain vaiheessa menee jumiin ja ylläpitoa ei kiinnosta pätkääkään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe