Okei. Oon 7 luokkalainen tyttö, jolla on ongelma. Ala-asteella mua kiusas mun luokan pojat. Oli haukkumista, tavaroiden piilottelua (kerran lähdin kotiin ilman toista kenkää), tönimistä,lyömistä, hakkaamista ja tappeluita. Päätin sitte olla oikee kovis ja lyödä takas. Tätä sitten jatku ala-asteen loppuun. Monen nyrkkitappelun, pienien masennuksen oireiden, rehtorin puhutteluiden ja jälki-istuntojen jälkee.
Todistuksessa käytös oli 6.
Nyt oon ylä-asteella ja mun luokalla on muutama poika vanhalt luokalta. Ei ne enää kiusaa. Enkä mäkää niitä. MUT NYT PÄÄSTÄÄN SIIHEN ONGELMAAN. Oon ollu niille täs noin puol vuotta mukava (ainaki yrittäny). Mut ne luulee et oon vielki semmonen väkivaltanen sekopää... oon ottanu asian puheeks whatsappissa mut ei mitää vaikutusta. MITEN SAAN PAREMMAT VÄLIIN NÄIHIN POIKIIN? AUTTAKAA MUA😢
Mitä vittua teen?
6
182
Vastaukset
- unohatoi
jos ne on ollu sulle noin kauheita nii miks yrität sopia? Ei oo todellakaan sun asia pyytää anteeks vaan niitten !
Naisilla on sellanen juttu, että ne ihastuu kusipäihin, koska kusipåäisyys osoittaa voimakkuutta ja valtaa. Naiset eivät voi vastustaa miehiä jotka osoittavat valtaa ja siksi he yrittävät mielistellä heitä, vaikka kyseiset miehet kuinka kaltoinkohtelisivatkin naista... Näin se vain menee - terve tuloa todellisuuteen.
- jottanäin
Keskity nyt vain koulunkäyntiin ja korota numeroita,ole vain normi oma itses.Miksi sun pitäis ne pojat vakuuttaa käytöksestäsi että olet muuttunut,kyl ne huomaa sen sit ajan kanssa, ehkä mut mitäpä väliä sil on mitä ne susta ajattelee.Pääasia et ite tiedostat että olet muuttunut ja hyväksyt itsesi.
- toivotontomppeli
Joo.. Ihan totta. Täst edes keskityn vaa kouluu enkä niihi urpoihin. Kiitti!😂
Seksi niitä XD
- adgjmptwgjmd
Piekse ne neidit oikeen kunnolla ja tee niistä orjiasi >.>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501