Minä Facebookissa

siitäsaivat

Poistin yhden Karvialaisen tytön kavereistani Facebookissa joka häiritsi minua, en pitänyt hänen parisuhteestaan ja samalla poistin hänen poikaystävänsä ja se oli hauskaa. :D

28

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh-

Eli...kenelle kuvittelet tekeväsi kiusaa??
      Taitaa tyttö poikaysävänsä kanssa olla onnellinen kun et ole tirkistelemässä heidän kuviaan.

• kylläniin

En kellekkään tein mitä tein.

• sitäodotellessa

Nyt vain odotan sitä aikaa, että se oikea tulee minulla vastaan.

• Odottavanaika

saattaa käydä pitkäksi,mutta odottele sitkiästi vaan.

• Hauskaasss

Poistetaan kavereista kaikki kusipäät, kiva nähdä keneltä poistuu eniten 😂😂😂😂
      Toivottavasti kaikki naiset poistavat tämän karvian ällötyksen eivätkä anna käyttää itseään hyväksi.

• dc3ed6bv

Onks nää kusipäät ihan oikeita kavereita vai niitä naamakirjakavereita. Ootko tekemisissä useinkin näiden kavereittes kanssa naamatusten??

• liottaja

Naisilta saa aina.

• halpahuumorinkukka

Mä en ainakaan poista. Kiva naureskella niiden päivityksiä ja kommentteja. Ovat niin mielissään kun tytöt tykkää ja kommenoi. Iltojeni ilo.

• muttaeikuuluniille

Ties vaikka molemmat toivois, etten itse koskaan saisi kumppania.

• senkikusipäät

Sitte ku mulla on parisuhde niin te ette saatana puutu siihen, koska se ei vittu kuulu teille pätkän vertaa!

• just.joo

Parasta sitten jättää se facebook rauhaan ja olla jakamatta siellä mitään. Jos jatkuvasti päivittelet ja lisäilet kuvia, tulee parisuhteestasi yhteinen kavereittesi kanssa. Eikä ole mitään yksityisyyttä ja omaa yhteiselämää.
        Mutta niinhän sanotaankin, että "uskovaisen tavara on yhteistä".

• sitätarkoittan

Tässä ei oo kyse siitä, mitä mä Facebookissa teen tai jätän tekemättä vaan siitä, että joku tuhoais mun parisuhteen kertomalla musta kaiken näköstä, koska ei haluais mun seurustelevan.

• just.joo
        sitätarkoittan kirjoitti:

Tässä ei oo kyse siitä, mitä mä Facebookissa teen tai jätän tekemättä vaan siitä, että joku tuhoais mun parisuhteen kertomalla musta kaiken näköstä, koska ei haluais mun seurustelevan.

Kuule...ne yrittää sitä joka tapauksessa. Pahoja ja juonittelevia ihmisiä on paikkakunta täynnä. Saavat jonkinlaiset kiksit toisen suhteen pilaamisesta ja paskanjauhannasta selän takana.

• voikosiihenluottaa

Mutta sehän ei helposti onnistu, jos suhde on riittävän vahva?

• voiluottaa
        voikosiihenluottaa kirjoitti:

Mutta sehän ei helposti onnistu, jos suhde on riittävän vahva?

Juuri tätä tarkoitin, parisuhde pitää rakentaa kestäväksi pala palalta ja luottaa toiseen, ilman toisten facebook-tykkäämisiä. Se mitä kahden ihmisen luottamukselliseen suhteeseen kuuluu, ei kuulu julkiseen jakoon.

• hesopivat

Ja siitä, julkaistaanko parisuuhde Facebookissa vai ei, on kiinni siitä, mitä parisuuhteessa olevat sopivat.

• naurettavaa.touhua
        hesopivat kirjoitti:

Ja siitä, julkaistaanko parisuuhde Facebookissa vai ei, on kiinni siitä, mitä parisuuhteessa olevat sopivat.

Kerro nyt hyvä ihminen miksi siellä facebookissa täytyy kaikki nuolemiskuvat jakaa. Ällöä touhua. Ettekö yhtään ajattele sitä, miltä tulevista kersoistanne tuntuu kun iskän ja äiskän pusukuvat kiertää netissä. Miltähän mahtaa tuntua kun oma alaston vauvakuva leviää maailmalle.
        Kivaahan se on jakaa omia intiimejä kuvia sillä hetkellä kavereiden katsottavaksi ja tykättäväksi...mutta onko siinä oikeesti mitään järkeä ja saako siitä joku jotain mielihuvää??

• huolestunutsavosta

Onko tällä manööverilla vaikutusta minun päivittäisiin askareihin. Voinko jatkaa elämääni kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.

• jatkarauhassavain

Ei ole vaikutusta.

• vääräpaikkaniille

Ei parisuhteet täällä Suomi24:ssä parane.

• riulkj

Ei ne siellä naamakirjassakaan miksikään tule....

• jooseppi1979

On kyllä Karvialaisilla murheet :D ei saatana että sai pävän naurut tästä keskustelusta :D

• älynvälähdys

Samaa mieltä.
        Jos on synkkä päivä, se kyllä piristyy näistä Karvialaisten huolista..DD kun aukaisee Karvian kohdalta Suomi24:n.

• älkääedesyrittäkö

Mä tuun seurustelemaan ettekä te saatana voi sille yhtään mitään!

• oma.asiasi

Seurustele ihan vapaasti vain vaikka ittes kanssa.
        Mutta tiedoksi, että facebook on naurettava virtuaalimaailma. Kuin lietesäiliö, jota kaikki sekaavat yksi vuorollaan.

• oonvarmasiitä

Ei ku kyllä mä kivan tytön löydän (mulle sopivan).

• Hyvänyönkeiju

Tää te silti kaikki roikutte,menkää maata

• älkääpuuttukosiihen

Mitä toisen seurustelut kellekkään kuuluu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4090
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2101
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1405
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1127
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe