vietiin auto kotkan caaraklinikalle autohuoltoon itse ostamieni osien kanssa, työ luvattiin tehdä n.200 eurolla työhön meni aikaa n.2 tuntia tuntipalkka hinta 69€/h nettisivuilla, mutta todellisuudessa 59€. Aivan uskomattoman hyvä palvelu, mekaanikolta, kun pyydettiin laskua. Joka oli loppupelissä 160 € eikä tarvinnut tinkiä. Josta osat oma ostamat, joten tämä oli pelkkä työn hinta.
Takuuta ei annettu laitolle, pyysin verollista erittyly kuittia, sain kuitin mikä oli paperille kirjoitettu, ja kelpaa veroitukseen. Suosittelen lämpimästi.
Erittäin hyvä autokorjaamo
onnellinen-opiskelija
2
140
Vastaukset
- 19-ja-yheksän
Joo, tosiaan itse olen käynyt siellä huollossa useamman kerran ja aina saanut hyvän palvelun ja hyvän hinnan huollossa.
- Kymäri
Eikö ole enää varaa mainostaa paikallislehdissä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403470Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 622060
- 182031
- 422017
- 561871
- 581656
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101518- 171385