Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Painon nostaminen vaikeaa?!

Haluaparantua

Olen syönyt viikon ajan joka päivä n.1200 kaloria (aiemmin söin n.500), liikkunut olen todella vähän (kouluun meno bussilla tai äidin kyydillä), mutta painoni ei nouse! Miksi se ei nouse?

Aiemmin ennen anoreksiaa mittani olivat 152.1/46 ja tällä hetkellä 152.4/39. Voisiko joku auttaa minua kertomalla mitä te (paranevat) anorektikot syötte päivän aikana ja paljonko kaloreita. Kiitos kaikille vastanneille!

6

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vissiin.anorektikko

      ooksä siis nyt anoreksia mitoissa?
      ko ite omin ton verran 1 ja puol vuotta sitte mut ei ollu sillon (viel) mitää anoreksiaa.

      mut joo siis ite olin noin 3 kuukautta sitte (jouduin osastolle) 163 cm ja 32 kg , nyt oon 163 cm ja about 37-39 kg ja siis syön nyt noin 1000-1500 kcal ja teen
      1-3 krt viikossa lihaskunto treenin ettei paino koostuis pelkästä läskistä ja lihon kans tosi hitaasti mut syön hedelmiä 3 tunnin välein ja sit rahkoi ja syön 2 krt päivässä lämpimän ruuan.

      haluan tosi kovasti parantuu joten jos jollain ois mullekki antaa vinkkei miten saa painoo nostettuu. haluisin painaa
      42-48 kg.

      • Haluaparantua

        Aiemmin painoin 30kg (noin 6 kuukautta sitten) jouduin osastolle. Pääsin pari kuukautta sitten pois sieltä ja söin sen jälkeen 1600 kcl päivässä, mutta sitten äitini sanoi että etteikö 1600 kcl ole liikaa. Sen takia vähensin syömisiä 1200 kcl


    • norp

      No jos haluut nostaa painoo niin kyl siihen tarvitaan ainaki joku 1700(-2400 ) kcal sun pituisellekin. Silloin ku mä olin osastolla ni sain jotain yli 3000 kcal joka päivä mut silloin olin aika reilustikin alipanoinen ja painonnostotahti oli aika nopeeta joku kilo viikossa.

    • Fuckmylife

      Ite oon nyt osastolla ja vaikka en oo lähelläkään alipainoa niin n.3000kcal päivässä menee :/

    • lisäenergiaa

      Noudata terveydenhuollon ohjeita. Äitisi kalorimäärillä painosi ei yksinkertaisesti voi nousta.
      On tärkeää, että saat riittävästi energiaa, koska tarvitset sitä myös pituuskasvuun.

    • Anorektikonäiti

      Ei paino nouse noin pienillä kalorimäärillä. Mun 12-vuotias tyttö on toipumassa anoreksiasta. Painaa edelleen alle 40kg. Painon nosto aloitettiin noin 1600kcal päivässä. Nyt menee noin 2200kcal päivässä ja lapsi on liikuntakiellossa. Tällä ruokamäärällä paino on noussut 3.5kg kahdessa kuukaudessa. Ettekö ole saaneet hoitavalta taholta ohjeita siihen, paljonko pitäisi syödä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe