Painon nostaminen vaikeaa?!

Haluaparantua

Olen syönyt viikon ajan joka päivä n.1200 kaloria (aiemmin söin n.500), liikkunut olen todella vähän (kouluun meno bussilla tai äidin kyydillä), mutta painoni ei nouse! Miksi se ei nouse?

Aiemmin ennen anoreksiaa mittani olivat 152.1/46 ja tällä hetkellä 152.4/39. Voisiko joku auttaa minua kertomalla mitä te (paranevat) anorektikot syötte päivän aikana ja paljonko kaloreita. Kiitos kaikille vastanneille!

6

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vissiin.anorektikko

ooksä siis nyt anoreksia mitoissa?
      ko ite omin ton verran 1 ja puol vuotta sitte mut ei ollu sillon (viel) mitää anoreksiaa.

mut joo siis ite olin noin 3 kuukautta sitte (jouduin osastolle) 163 cm ja 32 kg , nyt oon 163 cm ja about 37-39 kg ja siis syön nyt noin 1000-1500 kcal ja teen
      1-3 krt viikossa lihaskunto treenin ettei paino koostuis pelkästä läskistä ja lihon kans tosi hitaasti mut syön hedelmiä 3 tunnin välein ja sit rahkoi ja syön 2 krt päivässä lämpimän ruuan.

haluan tosi kovasti parantuu joten jos jollain ois mullekki antaa vinkkei miten saa painoo nostettuu. haluisin painaa
      42-48 kg.

• Haluaparantua

Aiemmin painoin 30kg (noin 6 kuukautta sitten) jouduin osastolle. Pääsin pari kuukautta sitten pois sieltä ja söin sen jälkeen 1600 kcl päivässä, mutta sitten äitini sanoi että etteikö 1600 kcl ole liikaa. Sen takia vähensin syömisiä 1200 kcl

• norp

No jos haluut nostaa painoo niin kyl siihen tarvitaan ainaki joku 1700(-2400 ) kcal sun pituisellekin. Silloin ku mä olin osastolla ni sain jotain yli 3000 kcal joka päivä mut silloin olin aika reilustikin alipanoinen ja painonnostotahti oli aika nopeeta joku kilo viikossa.

• Fuckmylife

Ite oon nyt osastolla ja vaikka en oo lähelläkään alipainoa niin n.3000kcal päivässä menee :/

• lisäenergiaa

Noudata terveydenhuollon ohjeita. Äitisi kalorimäärillä painosi ei yksinkertaisesti voi nousta.
      On tärkeää, että saat riittävästi energiaa, koska tarvitset sitä myös pituuskasvuun.

• Anorektikonäiti

Ei paino nouse noin pienillä kalorimäärillä. Mun 12-vuotias tyttö on toipumassa anoreksiasta. Painaa edelleen alle 40kg. Painon nosto aloitettiin noin 1600kcal päivässä. Nyt menee noin 2200kcal päivässä ja lapsi on liikuntakiellossa. Tällä ruokamäärällä paino on noussut 3.5kg kahdessa kuukaudessa. Ettekö ole saaneet hoitavalta taholta ohjeita siihen, paljonko pitäisi syödä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe