Arvoisat kollegat! Onko teidän koulussa ollut puhetta siitä, onko luvallista katsoa muiden kuin omien oppilaiden Wilmassa, Helmissä tai Fronterissa olevia merkintöjä? Itse olen sitä mieltä, että asiasta pitäisi olla valtakunnalliset ohjeet. Näissähän merkinnät usein näkyvät jo ihan sillä, että kursori on kyseisen oppilaan nimen kohdalla, joten niitä näkee kyllä ihan tahattomastikin.
Urkintaako?
3
120
Vastaukset
- BeenThereDoneThat1
Ja vielä: Tietävätkö vanhemmat ja oppilaat itse, ketkä näkevät sähköisten yhteydenpitojärjestelmien tiedot ja merkinnät? Onneksi minulta ei kukaan vanhempi ole sitä kysynyt!
- jassoo_ja_joo
Tokkopa näet muuta kuin sellaisten oppilaitten tiedot, joita opetat. Eli ei ongelmaa.
- opeopeopexxxx
Mielenkiintoinen kysymys sinänsä, mutta nyt pitää muistaa sekin, että opettajahan ei ole opettaja koulussa vain oppilailleen vaan kaikille koulun oppilailla vaikka heitä ei opettaisikaan.
Jotta myös opettaja saisi laitettua tarvittaessa wilmaan merkintöjän myös muista oppilaista, täytyy opettajan tietenkin päästä tuntimerkintöihin käsiksi. Esimerkkinä vaikka välitunnilla tapahtunut asia, josta hyvä tiedottaa kotiakin.
Luulisin, että,vanhemmilla on kyllä käsitys siitä, että koulun henkilökunta (opettajat) näkevät koko wilman. Olisi outoa, jos opettajien wilmakäyttöä olisi rajoitettu. Opettajat ovat kuitenkin kaikkien oppilaiden opettajia riippumatta siitä opettavatko heitä vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684