sittenkin lesbo. Siis kun eilen laittelin itse noita karjalanpiirakoita omin sormineni, niin sormi sitten kivasti upposi tuohon piirakan puurotäytteeseen. Sen sorkkiminen tuntui joten eroottiselta. Nuolin sitten sormeni tuosta puuromössöstä kiihottoneena. Siitä se ajatus sitten lähti. Mitä mieltä te olette?
Mietin että olenkohan oikeasti
73
196
Vastaukset
- oletkovaikoet
En noilla tiedoilla arvuuttele.
- Römpsähtelevän-maukasta
Tasan tarkkaan ja todistetusti mitä enemmän paneutuu karjalanpiirakoihin ja katsoo niiden muotoja, mallin on täytynyt tulla emänniltä omasta takaa suoraan römpsästä. Eihän silloin muinoin ollut kokkikirjoja saati ohjelmia kun ei ollut tv vastaanottimiakaan ja radiot tuskin mainosti, että teeppä näin ja noin...
- kesi.vä
Piirakka on nyt niin "tapetilla". Ihan meinas pissat lirahtaa ja piirakka kastua, kun kuulin virvelöidessäni pätkän RadioSuomiPopin tämän aamuisesta Jaajon ja Annin sanailusta :)) Annilla on niin tarttuva nauru.
Tähän sopii yks biisi, se on pari päivää ollut mun korvamatona. Itse levoin omenapiirakkaa, pellillisen, se ei ole niin eroottinen. Jälkilämpöön laitan ehkä uunimakkaraa, vesikielellä :)
https://www.youtube.com/watch?v=Tu8p-lYdgg8- KotiRouva_65.V
Uskallanko enää tehdä mitään käsilläni, puhumattakaan uunimakkarasta. :)) No ehkä kokeilen sitä jos suuntani kääntyykin ukkojen puoleen takaisin. :)
- kesi.vä
KotiRouva_65.V kirjoitti:
Uskallanko enää tehdä mitään käsilläni, puhumattakaan uunimakkarasta. :)) No ehkä kokeilen sitä jos suuntani kääntyykin ukkojen puoleen takaisin. :)
No nyt pamahti mieleen, että mikä ruoka olisi sitten biille, ehkä joku dippi ;)
- KotiRouva_65.v
kesi.vä kirjoitti:
No nyt pamahti mieleen, että mikä ruoka olisi sitten biille, ehkä joku dippi ;)
Lihapiirakka nakilla, molemmat samassa "paketissa". ;)
- kesi.vä
KotiRouva_65.v kirjoitti:
Lihapiirakka nakilla, molemmat samassa "paketissa". ;)
Sussiunakkoon :)) Ja tietystimajoneesia ;)
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Sussiunakkoon :)) Ja tietystimajoneesia ;)
XD Tottakait ja ketsuppia myös niin että leukapieliltä molemmat valuu. :))
Et ole lesbo, taidat olla 60 ukkeli ;)
- kömpelötumpelo
Tai sitten 15 v. nuori kolli skeittilauta kainalossa ja nuuskamälli poskessa.
- kesi.vä
Tässä on toi Annin nauru:
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/57e4e492bc47270300ade11c- KotiRouva-65.V
:DD Hauskoja noi radiohommat. :)
- kesi.vä
KotiRouva-65.V kirjoitti:
:DD Hauskoja noi radiohommat. :)
Siis niin paras, eikö :) Meistä tulisi hyviä juontajia tai tv-kokkeja :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Siis niin paras, eikö :) Meistä tulisi hyviä juontajia tai tv-kokkeja :))
Siis todellakin. :)) Meillä noi tv- kokkihommelit vois riistäytyä vähän hallinnasta, tarttis ottaa varmaan monta kertaa uusiksi. :) Toisaalta parodia on joskus paikallaankin. Siis uusi hauska tv-kokkiohjelma uusilla kujeilla. Siinä menis Vappu Pimiäkin pimeeksi... siis hiljaiseksi vähän aikaa. ;))
- kesi.vä
Siis todellakin. :)) Meillä noi tv- kokkihommelit vois riistäytyä vähän hallinnasta, tarttis ottaa varmaan monta kertaa uusiksi. :) Toisaalta parodia on joskus paikallaankin. Siis uusi hauska tv-kokkiohjelma uusilla kujeilla. Siinä menis Vappu Pimiäkin pimeeksi... siis hiljaiseksi vähän aikaa. ;))
Ettei vaan kuvaruudutkin pimenis, uutuudet kun otetaan vastahakoisesti vastaan. Mutta toistaalta olishan meillä markkinaRaot :)
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Ettei vaan kuvaruudutkin pimenis, uutuudet kun otetaan vastahakoisesti vastaan. Mutta toistaalta olishan meillä markkinaRaot :)
Varmaan sopisi puolenyön aikaan näytettäväksi K-18 ohjelmaksi. :)
No mitä pitäiskö meidän ottaa pari miestäkin sinne avustajiksi, jos vaikka munanvoitelijoiksi meidän uuniin meneville tuotteillemme. :)) - kesi.vä
Varmaan sopisi puolenyön aikaan näytettäväksi K-18 ohjelmaksi. :)
No mitä pitäiskö meidän ottaa pari miestäkin sinne avustajiksi, jos vaikka munanvoitelijoiksi meidän uuniin meneville tuotteillemme. :))Hienoa, sulla on jo työnjakokin. Jos me käytetään peililattiaa mallintamiseen, niin stilettikorkoja ei voi laittaa, tulee säröjä piirakkaan. Mutta toisaalta, ei talvisaikaan tarvii rajat olla niin kovin siistejä :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Hienoa, sulla on jo työnjakokin. Jos me käytetään peililattiaa mallintamiseen, niin stilettikorkoja ei voi laittaa, tulee säröjä piirakkaan. Mutta toisaalta, ei talvisaikaan tarvii rajat olla niin kovin siistejä :))
Toi onkin fiksua, turhaan niitä muotteja ostaa kun on omasta takaakin olemassa. ;))
Ei sitten olla kateellisia jos toisella on paremmat piirakat, eihän? ;))) - kesi.vä
Toi onkin fiksua, turhaan niitä muotteja ostaa kun on omasta takaakin olemassa. ;))
Ei sitten olla kateellisia jos toisella on paremmat piirakat, eihän? ;)))Joo, ei muotteja. Loppuun asti luomusti :) Ei olla kateellisia ei, mutta pieni tuunaus sallitaan, molemmin puolin :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Joo, ei muotteja. Loppuun asti luomusti :) Ei olla kateellisia ei, mutta pieni tuunaus sallitaan, molemmin puolin :))
Hienoa!! Mutta sitten voitaskin tehdä niitä torttujakin sillä toisella muotilla kun joulukin kohta jo jollottaa.:)) Luumusosettakin löytyy meiltä. ;)) Halvaksihan tämä tulee tuotantoyhtiöllekin. :)) Mitäs tykkäät??
- kesi.vä
Hienoa!! Mutta sitten voitaskin tehdä niitä torttujakin sillä toisella muotilla kun joulukin kohta jo jollottaa.:)) Luumusosettakin löytyy meiltä. ;)) Halvaksihan tämä tulee tuotantoyhtiöllekin. :)) Mitäs tykkäät??
Kuulostaa tosi hyvältä :)) Sehän alkaa pikkujoulusesonkikin ihan pian. Täytyy varmaan laittaa tortuille täytettä pakastimeen ettei pääse loppumaan :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä :)) Sehän alkaa pikkujoulusesonkikin ihan pian. Täytyy varmaan laittaa tortuille täytettä pakastimeen ettei pääse loppumaan :))
Kyllä meistä naisista on niin moneksi. :) Minäkin voin oman osani soseistanikin tehdä ja pistää pakastearkkuun muhimaan, niin saadaan eri makuisia torttuja sitten. :)))
- SooloSeksiäVaan
Eiköhän tuo liene sooloseksiä kuvaava juttu. Sanotaanhan, että jokainen nainen tekee piirakat oman mallinsa mukaisiksi.
- KotiRouva_65.V
Jos ostat tai teet itse makkaroita, teetkö sinäkin ne oman mallisi mukaisiksi? Voisko sullekin käydä siinä sitten jokin oraalinen "syrjähyppy"? ;)))
- RipsinenRiisipiirakka
Sääntö koskee vain ripsipiirakoita!
Vain naiset valmistivat ruokaa entivanhaan. - KotiRouva_65.V
RipsinenRiisipiirakka kirjoitti:
Sääntö koskee vain ripsipiirakoita!
Vain naiset valmistivat ruokaa entivanhaan.Ai tuon oraalisen fiksaation pelossa eivät uskaltaneet? :))
- kesi.vä
Eiks oo hienoo, että on noi kännykkäkamerat. Ja sitten voi kuvan zoomata isommaksi, jos vaikka suolikuori onkin isompi :))
- kesi.vä
Voi tuota oraalista syrjähyppyä :))))))
No joo, siis ennen jouduin seisomaan peilin päällä leipoessani. Huurustuihan se, kuuman hellan äärellä, siis se peili ;) - KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Voi tuota oraalista syrjähyppyä :))))))
No joo, siis ennen jouduin seisomaan peilin päällä leipoessani. Huurustuihan se, kuuman hellan äärellä, siis se peili ;)Ei mä en kestä, kuolen kohta nauruun. : )))) Tai sitten tirskahtaa muutakin kuin pissat housuuni. :DD
- kesi.vä
Ei mä en kestä, kuolen kohta nauruun. : )))) Tai sitten tirskahtaa muutakin kuin pissat housuuni. :DD
Ettet vaan olis ollut niin malttamaton, että söit sitä piirakankuoritaikinaa, ennen kuin upotit sen sormesi täytepuolelle. Se raaka taikina voi vähän rupsauttaa :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Ettet vaan olis ollut niin malttamaton, että söit sitä piirakankuoritaikinaa, ennen kuin upotit sen sormesi täytepuolelle. Se raaka taikina voi vähän rupsauttaa :))
No niin sinä taisikin käydä, hyi minua! Ahne kun olen. ;)) No onneksi vessa on lähellä. :)
- kesi.vä
No niin sinä taisikin käydä, hyi minua! Ahne kun olen. ;)) No onneksi vessa on lähellä. :)
Sitä se sinapin puuttuminen tiesi, siitä nakkilihapiirakasta :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Sitä se sinapin puuttuminen tiesi, siitä nakkilihapiirakasta :))
Niin ja olikohan se nakki edes luonnonsuolesta tehtyä, taisi olla huonosti sulavaa. :))
- kesi.vä
Niin ja olikohan se nakki edes luonnonsuolesta tehtyä, taisi olla huonosti sulavaa. :))
Ettei vaan olis lateksia, siitä voi ruvettua :))
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Ettei vaan olis lateksia, siitä voi ruvettua :))
Tais olla Joku koiran kuminen puruluunakki, kaikkea sitä ihminen syökin, voi mahoton. :))
- ihanaa50
Uuh mikä olisikaan parempaa kuin maistella piirakkaa..nam
- KotiRouva_65.V
No sitten ei muuta kuin kauppaan niitä ostelemaan. ;)
- hörps
anna ny vähän vaik lipasta sillai
- KotiRouva_65.V
hörps kirjoitti:
anna ny vähän vaik lipasta sillai
Kyllä ne kaupan on varmasti herkullisempia. :)
- hyii-kierrän-kaukaa
Alotuksen tekijä ON ilmiselvä LESPO,
- kesi.vä
Varo vaan, kun markkinaraot avautuvat voi piirakka rävähtää sinunkin ruudullesi :))Tottakai me saadaan tänne palstalle mainostilaa :))
- ihanaa50
Ajatella..tähtitaivas,maku huulilla...
huokaus...täydellinen nautinto.. :)- KotiRouva_65.V
No jos nyt sitten vaan äkkiä sitten, ei kerrota muille. ;))
- ihanaa50
=)). Ei ei kerrota,vain me kahden..
Kuin kaksi varjoa sulautuen toisiinsa. - kesi.vä
Chisun ilta Vain elämää -osiossa. Mä niin arvostan häntä ihmisenä ja ammatillisesti. Hän on vähintään Runebergin tortun arvoinen ellei Alexanterin tortun tai peräti Sacher-torttu. Jos joku noista tehdään, niin täytyy konsultoida niiltä munallavoitelija-assistenttimiehiltä. Mulla ei ole noin arvokkaista tortuista koostumustietoa ;)
- KotiRouva_65.V
Tehdään noiden kolmen tortun yhdistelmätorttu. Nimeksi voitaisiin antaa vaikka C'hisuu Patisserie. Otetaan Ranska avuksi ja hintakin heti pompahtaa ylöspäin. :)
Katsoin tuon osan viime viikolla 4 Ruutu Plussasta (maksullinen).
Tykkäsin kun Chisu kertoi rehellisesti omista ylemmyyden tunteistaan ja vaikeuksistaan uran alkuvuosina. Chisu on yksi suosikeistani Hectorin ohella. Tosin kaikki heistä on hurjan lahjakkaita laulajia ja loistavia persoonia. Tänään tai huomenna katson tuon Mikael Gabrielin päivän en oikein malta odottaa. - Änyel
Tehdään noiden kolmen tortun yhdistelmätorttu. Nimeksi voitaisiin antaa vaikka C'hisuu Patisserie. Otetaan Ranska avuksi ja hintakin heti pompahtaa ylöspäin. :)
Katsoin tuon osan viime viikolla 4 Ruutu Plussasta (maksullinen).
Tykkäsin kun Chisu kertoi rehellisesti omista ylemmyyden tunteistaan ja vaikeuksistaan uran alkuvuosina. Chisu on yksi suosikeistani Hectorin ohella. Tosin kaikki heistä on hurjan lahjakkaita laulajia ja loistavia persoonia. Tänään tai huomenna katson tuon Mikael Gabrielin päivän en oikein malta odottaa.En nyt sua kommentoi..luin noita muita.. nyt ahdistaa tosi paljon
Tekee vain mieli....sanoa.. haistaa home! Joka ainoa!!!!
- kesi.vä
Cela me convient bien :) Voitko sä hoitaa sitten ranskan puhumisen jos tortut täytyy esitellä, mä voin rahastaa :)))
Hectorin illan minäkin halua nähdä ja sen miten nuo nuoret sovittavat hänen biisinsä.
Tämä piirakka alkaa olla karrella jo, on tämä ollut niin hauskaa :))
Kiitos!- KotiRouva_65.V
Kiitos itsellesi!!!! Täytyy käydä iltapesulla muotit pesemässä. ;) silmätkin jo sirkuttaa siihen malliin että tutimaan tässä on kait mentävä.
Olipas hauska päivä tänään:))) kiitos seurastasi. Hyviä öitä! - kylmätotuus
Kiitokset leipureille herkullisista kirjoituksistanne!
Hauskaa oli lukea jutusteluanne. Saattaa olla , että aamulla olemattomat vatsalihakseni ovat kipeinä. - kesi.vä
kylmätotuus kirjoitti:
Kiitokset leipureille herkullisista kirjoituksistanne!
Hauskaa oli lukea jutusteluanne. Saattaa olla , että aamulla olemattomat vatsalihakseni ovat kipeinä.Kiitos palautteesta kylmätotuus :)
Hieno ketju, jossa pysyttiin aloittajan aiheesta. On hienoa, kun samanlaiset huumorintajut kohtaavat ja antaa vaan palaa :)) - ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Kiitos palautteesta kylmätotuus :)
Hieno ketju, jossa pysyttiin aloittajan aiheesta. On hienoa, kun samanlaiset huumorintajut kohtaavat ja antaa vaan palaa :))Ja sitten se huumori?
Missä?
Jatka nyt vain piirakkasi sivelemistä, mutta älä hiiessä sitä täällä sivele ja pidä vieläpä huumorina. - kesi.vä
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ja sitten se huumori?
Missä?
Jatka nyt vain piirakkasi sivelemistä, mutta älä hiiessä sitä täällä sivele ja pidä vieläpä huumorina.Ei tänään ole piirakkapäivä. Kävin parin tunnin lenkillä ja söin puolukoita metsässä. Muutaman otin matkaan seuraavaan piirakkasatsiin saadaan puolukka pyörimään ;)
Saat sinäkin sitten maistiaisia, ehkä innostutaan tekemään lörtsyjäkin. - ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Ei tänään ole piirakkapäivä. Kävin parin tunnin lenkillä ja söin puolukoita metsässä. Muutaman otin matkaan seuraavaan piirakkasatsiin saadaan puolukka pyörimään ;)
Saat sinäkin sitten maistiaisia, ehkä innostutaan tekemään lörtsyjäkin.En minä ole lesbo, herranjestas.
Pidä piirakkasi ja lättysi.
Mutta onko miten aikuista tuo sinun piirakka "huumorisi"?
Jotenkin "huumoristasi" tulee mieleen siilimuorin ja yhden molliksen keskeinen pieruhuumori. Mistäköhän se johtunee? - kesi.vä
En minä ole lesbo, herranjestas.
Pidä piirakkasi ja lättysi.
Mutta onko miten aikuista tuo sinun piirakka "huumorisi"?
Jotenkin "huumoristasi" tulee mieleen siilimuorin ja yhden molliksen keskeinen pieruhuumori. Mistäköhän se johtunee?Mitä jos siirtyisit vaikka musaketjuun, sen taso on varmaan noussut kovasti kun minä poistuin. Olkoon meille "piirakkalesboille" tämä ketju, aina voi valita mihin osallistuu :)
- ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Mitä jos siirtyisit vaikka musaketjuun, sen taso on varmaan noussut kovasti kun minä poistuin. Olkoon meille "piirakkalesboille" tämä ketju, aina voi valita mihin osallistuu :)
Poistuit?
Vai menit syvemmälle puskaan? No itsepä tiedät.
Minä nyt vaan vilkaisen ohi mennessäni ihan mitä näyteikkunaa haluan. Leivottakoon siinä sitten vaikka suu leveänä piirakkaansa. Yritän olla oksentamatta. - kesi.vä
Poistuit?
Vai menit syvemmälle puskaan? No itsepä tiedät.
Minä nyt vaan vilkaisen ohi mennessäni ihan mitä näyteikkunaa haluan. Leivottakoon siinä sitten vaikka suu leveänä piirakkaansa. Yritän olla oksentamatta.No mikäs nyt harmittaa? Voisit joutessasi yhdistellä vaikka toisten kirjoituksia :))
Voiko puska mennä syvemmälle, hmmm... arvaa harmittiko :)
Ai niin, kurkuma auttaa pahoinvointiin, mutta älä käytä jos olet raskaana. - ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
No mikäs nyt harmittaa? Voisit joutessasi yhdistellä vaikka toisten kirjoituksia :))
Voiko puska mennä syvemmälle, hmmm... arvaa harmittiko :)
Ai niin, kurkuma auttaa pahoinvointiin, mutta älä käytä jos olet raskaana.Kenes kirjoituksia haluaisit?
Ymmärsin sinun olevan imarreltu siitä musiikkiketjusta, "huumorintajusi" opittuani tuntemaan. Tai tunsinhan minä jo molliksen huumorintajun. - kesi.vä
Kenes kirjoituksia haluaisit?
Ymmärsin sinun olevan imarreltu siitä musiikkiketjusta, "huumorintajusi" opittuani tuntemaan. Tai tunsinhan minä jo molliksen huumorintajun.Tulihan se sieltä :)))
Syvemmälle puskaan, kyllä sä olet aikamoinen. Nyt en ehdi enempää sättäilemään. Sauna kutsuu. Kurlaa sinä vaikka suu edellä, sillä lähtee paskanmakukin suusta :)) - kesi.vä
kesi.vä kirjoitti:
Tulihan se sieltä :)))
Syvemmälle puskaan, kyllä sä olet aikamoinen. Nyt en ehdi enempää sättäilemään. Sauna kutsuu. Kurlaa sinä vaikka suu edellä, sillä lähtee paskanmakukin suusta :))Se vielä, että tästä "huumorintajusta" on aikamoinen hyöty, puskista juoksee räksyrakit, kun taas kävi ;)))
Mutta nyt saunaan, viihtyisää "larppausiltaa" :)) - anna.mun.kaikki.kestää
Kenes kirjoituksia haluaisit?
Ymmärsin sinun olevan imarreltu siitä musiikkiketjusta, "huumorintajusi" opittuani tuntemaan. Tai tunsinhan minä jo molliksen huumorintajun.Sinä moraalinvartijana, hah!
- kesi.vä
anna.mun.kaikki.kestää kirjoitti:
Sinä moraalinvartijana, hah!
Sanos muuta. Hän tulee moralisoimaan ja itse tekee hävyttömiä palapelejä toisten keskusteluista. Hän on kuin sipuli, monta kerrosta, mutta paljastetaan yksi kerros kerrallaan :))
- ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Sanos muuta. Hän tulee moralisoimaan ja itse tekee hävyttömiä palapelejä toisten keskusteluista. Hän on kuin sipuli, monta kerrosta, mutta paljastetaan yksi kerros kerrallaan :))
""""... itse tekee hävyttömiä palapelejä toisten keskusteluista.""""
Todisteet esiin tai valehtelet.
Tuolla sipulivertauksella sinä nyt vähän mollaat Paloman blogia. - kesi.vä
Todisteet esiin tai valehtelet.
Tuolla sipulivertauksella sinä nyt vähän mollaat Paloman blogia."Ymmärsin sinun olevan imarreltu siitä musiikkiketjusta, "huumorintajusi" opittuani tuntemaan."
Siinähän sinä sen kerroit.
En tiedä Paloman blogista mitään, joten en voi millään ottaa kantaa tuohon sanomaasi enkä noihin arvuutteluihisi: milloin Friidu milloin Myrskyluodon Maija milloin mollis.
Että kerroppa nyt mummolle mikä mättää? Ei sun tarvii olla huolissasi, en minä sitä sipulia. Minulla ei ole tarvitta yrittää nolata sinua, toisin kuin sinulla näyttää olevan... itse sanot sitä huonoksi itsetunnoksi, muistaakseni. - ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
"Ymmärsin sinun olevan imarreltu siitä musiikkiketjusta, "huumorintajusi" opittuani tuntemaan."
Siinähän sinä sen kerroit.
En tiedä Paloman blogista mitään, joten en voi millään ottaa kantaa tuohon sanomaasi enkä noihin arvuutteluihisi: milloin Friidu milloin Myrskyluodon Maija milloin mollis.
Että kerroppa nyt mummolle mikä mättää? Ei sun tarvii olla huolissasi, en minä sitä sipulia. Minulla ei ole tarvitta yrittää nolata sinua, toisin kuin sinulla näyttää olevan... itse sanot sitä huonoksi itsetunnoksi, muistaakseni.Kyselin niitä todisteita esiin siitä, että
Missäs niitä? Niitä todisteita väittämääsi?
Mikäs "hävytön palapeli" se voisi olla, jos ymmärsin sinun olevan imarreltu ketjusta (mikä ei ole minun käsialaani).
""" ...itse sanot sitä huonoksi itsetunnoksi, muistaakseni.""""
Ja sitten taas kaipaan todisteita esiin. Ei kuulosta minun sanomakseni kuin ehkä ironisesti, jos joku on palstan vanhan totutun tavan mukaan sanonut toisella olevan "paha olo", kun ei enää muuta naputtamista ole keksinyt. - kesi.vä
Kyselin niitä todisteita esiin siitä, että
Missäs niitä? Niitä todisteita väittämääsi?
Mikäs "hävytön palapeli" se voisi olla, jos ymmärsin sinun olevan imarreltu ketjusta (mikä ei ole minun käsialaani).
""" ...itse sanot sitä huonoksi itsetunnoksi, muistaakseni.""""
Ja sitten taas kaipaan todisteita esiin. Ei kuulosta minun sanomakseni kuin ehkä ironisesti, jos joku on palstan vanhan totutun tavan mukaan sanonut toisella olevan "paha olo", kun ei enää muuta naputtamista ole keksinyt.Antaa olla, en jaksa jankata. Sun ällitälli riittää tasokkaampiinkin jankkaamisiin. Mä etsin vaikka uusia reseptejä :)
Hyvää yötä! - ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Antaa olla, en jaksa jankata. Sun ällitälli riittää tasokkaampiinkin jankkaamisiin. Mä etsin vaikka uusia reseptejä :)
Hyvää yötä!Melkein löitkin siilimuorin ennätyksen.
Pidä huoli piirakastasi, ettei pääse kuivumaan. - KotiRouva_65.V
Melkein löitkin siilimuorin ennätyksen.
Pidä huoli piirakastasi, ettei pääse kuivumaan.Oletko sä nyt jotenkin kateellinen tästä ketjusta kun venähti näin pitkäksi, vai mikä nyt noin suuta vääntää alaspäin?
Jos meillä oli hauskaa näissä piirakkajutuissa, niin sitä en rupea sinulta anteeksi pyytelemään.
En ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi väitellä. - kesi.vä
Oletko sä nyt jotenkin kateellinen tästä ketjusta kun venähti näin pitkäksi, vai mikä nyt noin suuta vääntää alaspäin?
Jos meillä oli hauskaa näissä piirakkajutuissa, niin sitä en rupea sinulta anteeksi pyytelemään.
En ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi väitellä.Ei meillä ole mitään anteeksipyydettävää. Mä olen nyt astunut jotenkin varpaillensa. Hassua, että toisten ilo on yritettävä jotenkin tärvätä (ah, mikä sana tärvätä), kuin se olisi muilta pois.
- KotiRouva_65.V
kesi.vä kirjoitti:
Ei meillä ole mitään anteeksipyydettävää. Mä olen nyt astunut jotenkin varpaillensa. Hassua, että toisten ilo on yritettävä jotenkin tärvätä (ah, mikä sana tärvätä), kuin se olisi muilta pois.
Juu...tälläistä tämä välillä on. Eikun katse ylös ja kohti uusia seikkailuja. :))))
- osta.piirakkaa
Juu...tälläistä tämä välillä on. Eikun katse ylös ja kohti uusia seikkailuja. :))))
Jospa se markkinarako jostain löytyy teille näyteikkunassa piirakkaansa leipoville 60 tädeille :))))
- KotiRouva_65.V
osta.piirakkaa kirjoitti:
Jospa se markkinarako jostain löytyy teille näyteikkunassa piirakkaansa leipoville 60 tädeille :))))
Toivon mukaan. :)))))
Tein tänään hollantilaista omenapiirakkaa, ei tullut mieleenikään , että olisin lesbo ; DDD Huomenna mieheni saa päättää onnistuinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683