Lopetettaisiinko kiusaaminen

KiusaaminenOnTyhmÀÀ

7

119

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • ei.mitÀÀn.jĂ€rkeĂ€

      Sano se noille mulkuille kiusaajille jotka hölmöilee kavereiden takia. Kasvais nekin tupakkahintit aikuisiksi

      • maaginenmies

        Taidat tietÀÀ itsekin et se on mahdotonta


    • TT.kkt

      SitÀhÀn minÀkin. Miksi ihmiset kÀyttÀÀ energiaansa toisen kausaamiseen, joka on hengen vaarallista. Olen muuten miettinyt ettÀ jos ihminen tekee itsarin (mitÀ ei kannata tehdÀ) niin eikÀ se kiusaaja sillon oo vÀhÀn niinkun murhaaja. Haluisko kukaan kantaa loppu elÀmÀnsÀ sellasta syyllisyyttÀ, ettÀ on osasyyllinen toisen ihmisen kuolemaan. MinÀ en ainakaan pystyisi elÀmÀÀn sellaisessa syyllisyydessÀ.

      • Esups

        Ei se ole kiusaajan syy, jos kiusattu on heikko paska, joka ei kestÀ vÀhÀn haukkumista ja tönimistÀ.


    • TÀÀonniintĂ€tĂ€

      Vanhat akat ja ukot kehtaavat olla ns. Kiusaajia. Esim. Vesijuoksussa jollei ole kieltolappua, painellaan rinnatusten. Ja isketÀÀn silmÀÀ toiselle, kun haluais mennÀ ohi. NÀÀ on ollu varmaan kiusaajia jo lapsena. Ja miehissÀ on kans omituisuuksia. Ohitusta yrittÀÀ vaikkei osaa uidakaan, ja sit motkottaa ettÀ meinas tulla törmÀys. Oma vikansa kun vÀÀrÀÀ baanaa painelee. Ok mutta sitten painelee keskellÀ rataa, ettÀ ei voi ohittaa kummaltakaan puolelta. NÀÀ nauttii selkeÀsti tekemisistÀÀn. Ja ovat jo vanhoja, elÀkkeellÀ.

    • Netti ei toimi. Tapan itseni.

    • Jos lopetettais nettikiusaaminen niin tÀÀllĂ€ ois ihan tylsÀÀ.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      30
      2986
    4. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. NÀin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hÀnen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslÀÀkÀriaika peruttiin neljÀnnen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      IkÀvÀ
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe