Oletko törmännyt äitiys- ja lastenneuvolan käynneillä tai synnytyksessä alan (terveydenhoitajat/kätilöt) opiskelijoita? Miten olet suhtautunut heihin? Oletko antanut opiskelijan olla mukana tutkimassa, avustamassa synnytyksessä jne? Onko opiskelijoiden kanssa ollut mukavaa vai epämukavaa asioida?
Kiitos vastauksista :)
T: tuleva terkkari
Mitä mieltä opiskelijoista?
4
89
Vastaukset
- poispoispoisvaan
No en herranen aika sentään! Harjoittelijat on put meidän asioista. Ainahan ne niitä tyrkyttää mutta olen aina sanonut ei, en halua että meidän aioista kerrotaan harjoittelijoille huh huh.
Olen myös kieltänyt lasten asioiden penkaamisesta, kaikki harjoittelijat pois meidän asioista. Harjotelkoot nukeilla tai kuvittelllisesti, mutta ei oikeilla ihmisillä. Pelottaakin koko ajatus,- Putputput
Idiootti!
- kukkiduu
Mulla on ollut pelkästään hyviä kokemuksia kätilöopiskelijoista. Eniten tykkäsin kun synnärillä opiskelijalla oli aikaa minulle, sai vähän henkilökohtaisempaa tukea kuin olisi pelkältä tavalliselta kätilöltä saanut. Neuvolassa kätilöopiskelija oli aika neutraali kokemus, mutta siis ihan hyvä mieli jäi. :)
- poispoispoisvaan
kaiken maailman huuhaa opiskelijat ja sairaat "lastensuojeluviranomaiset" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin, valehteluin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837