Kuten tiedämme, Porin ja Rauman välinen murreraja kulkee Luvian halki. Kumpaan ryhmään SINÄ kuulut: puhutko luannikast Rauman giält, vai meneekö puheesi enemmänkin Porin tiäksää ekstiä -osastolle?
Puhutko Rauman giält vai praakaaks Porrii?
11
256
Vastaukset
- Murrerajalla
Rauman giäl on kauniimpi.
- totanoinii
raum o paska maa
- raumhomot
Luvia kuuluu Porin murrekuntaan. Ruotsin Kuninkaan Juhana-Herttuan alaisuuteen siis.
- kyrväkäs
ja vitut kuuluu
- opopopiop
kyrväkäs kirjoitti:
ja vitut kuuluu
Ole sinä Lukko-fani hiljaa siinä!
- Luvilaine
Emmää sunka tiä mut mää puhu luviaa
- Tuolnoivaan
Tieksää tota noin. Häärää sää siellä mä häärää tääl.
- Aikansa.kutakin
Karjala poikii myö ollaa, ja myö haastetaa karjalaa.
- finnnski
Kuka täällä ryssää puhuu?
- lontoonmurteella
Semmoiset joilla on hyvä kielipää ja oppivat helposti, mitä kieliä vaan. Junttiluvialaisten aborginaalien kieliopinnot kuulemma rajoittuvat tuonne klitoriksen ja anuksen nuolentaan.
- dwdwdwdw
lontoonmurteella kirjoitti:
Semmoiset joilla on hyvä kielipää ja oppivat helposti, mitä kieliä vaan. Junttiluvialaisten aborginaalien kieliopinnot kuulemma rajoittuvat tuonne klitoriksen ja anuksen nuolentaan.
Tasa-arvon nimissä totean, että naisten kielitaitoon kuuluu kullin nuolenta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627