Miksi ihmeessä luonnonsuojelujärjestöt sallivat tuulivoiman rakentamisen rannikkoalueelle aivan lintujen muuttoreitille? Jos myllyt rakennettaisiin 10 - 20 km rantaviivasta sisämaahan päin, niin lintukuolemia tulisi huomattavasti vähemmän. Ei luulisi tuulioloissa olevan juurikaan eroa kun siivet pyörivät kuitenkin 100 - 200 metrin korkeudessa.
Vastaukset 5
- Läpinäkyvää
Tuulivoimayhtiöiden markkinointiviestintä uppoaa vihreisiin kuin veitsi voihin.
Koska kaikki muu energiantuotanto on leimattu pahaksi, niin silloin tuulivoimalaitoksia on lupa rakentaa minne lystää.
Siksi kun ne myllyt on puhtaan valkoisia, joka sekin on markkinointia. Harmaa mylly häviäisi paremmin maisemaan, mutta on särö markkinointiviestinnässä. - tavanVassari
http://blogit.iltalehti.fi/perttu-hillman/2016/09/24/vihreat-koijarven-kahleista-keskuspuiston-kaatoon/
"Pitkä matka on kuljettu siitä, kun trendikkään ympäristöaatteen löytäneet taistolaiset kahlitsivat itsensä Koijärvellä puskutraktoireihin."
"Vihervasemmistolaisen totalitarismin tiellä ei yhden ihmisen omaisuudella tai asumismukavuudella ole sijaa." - Saati sitten merikotkan henki. - NostanHattuaPutkoselle
Myös lepakot kuolevat Myllyn siipien aiheuttamiin painepulsseihin. Perussuomalaisten työmies otti tämän asian esille ja on aidosti huolissaan myös ihmislajin hyvinvoinnista myllyjen lähialueella. - Vihreät ja vihertävät toimittajat suhtautuivat tähänkin asiaan huumorilla.
Oli surullista luettavaa näiden vihervasemmistolaisten toimittajien kommentit ja nähdä, kuinka he yrittävät kääntää huomion pois pääasiasta, eli voimaloiden haitoista. Jonain päivänä tämä vihreä valhe kuitenkin paljastuu. - torveloiset
Kaksinaamaista on luonnonsuojeluliiton toiminta nykyään. Surullista seurata kuinka ihmiset alentuvat tuulivoimajobbareiden äänitorviksi.
Tässäkin yksi esimerkki laumasieluisuudesta:
https://ilmastotiede.wordpress.com/2016/10/16/suuri-lepakkoskandaali/ - loppuukolento
Olin yhteydessä WWF kysyäkseni onko mitään mahdollisuutta pelastaa kotkaperhettä (kaksi poikasta pesässä) tulin vastauksessa siihen päätelmään että ei.Kyseinen pesä sijaitsee Pyhäjoella tuulimyllyille kaavoitetulla alueella,Karhunnevan tuulipuisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398