Toronto..

mika21

Moi.täällä tuntuu olevan paljon ihmisiä,jotka tietää kaikesta jotain,että päätinpä vähän kysellä.
elikäs olen lähössä kesällä tuonne Torontoon ja nyt tarvitsisin teijän apua.ekaks kyselisin,että mistä löytyy halvimmat lippuhinnat(alle 1000€ tietenkin),olen opiskelija,joten ei ole varaa lähteä esim.Finnair:lla.
enkä ole koskaan lentänyt lentokoneella,että pienenä vaan,että onko se helppoa löytää se oikea lentokone jne?
ja olen lisäksi ulkomaalainen,että vaikuttaako se mitenkään?tarviinko jotain passin lisäksi?
noi on ehkä vähän tyhmiäkin kysymyksiä,mut vastatkaa jos tietoa löytyy,kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne =)

10

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TorontoStar

      Itse lensin Torontoon ensin Lufthansanlla ja vaidon jalkeen Air Canadalla. Lennot maksoivat muistaakseni noin 900e edestakaisin. Tästä tosin on jo pari vuotta aikaa (syksy 2002- kevät 2003). Itse jouduin lentokentällä siirtolaisviranomaisten tiukkaan tenttiin, mutta tuo johtui vain pitkästä oleskelusta maassa. Olin siellä puoli vuotta. Tuskin tenttiin joutuu, jos on kyse vain lyhyestä ajasta.

      • dude20

        kiitos vastauksestasi :) mut tarvitsisin kyllä vähän enemmän tietoa..oisko mahdollista mailata sulle suoraan?on vaan helpompi kysyä siltä,joka tietää asiasta jotain eikä arvuutella..


      • TorontoStar
        dude20 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi :) mut tarvitsisin kyllä vähän enemmän tietoa..oisko mahdollista mailata sulle suoraan?on vaan helpompi kysyä siltä,joka tietää asiasta jotain eikä arvuutella..

        Voit mailata lisäkysymyksiä osoitteeseee [email protected] . Yritän vastailla, jos vain pysytyn.


      • lauri
        TorontoStar kirjoitti:

        Voit mailata lisäkysymyksiä osoitteeseee [email protected] . Yritän vastailla, jos vain pysytyn.

        Sain lentoliput 462euroa (KLM) 3viikon matka toukokuussa! Kannattaa kattoo KLM:n sivuilt.


      • lauri
        lauri kirjoitti: