Toronto..

mika21

Moi.täällä tuntuu olevan paljon ihmisiä,jotka tietää kaikesta jotain,että päätinpä vähän kysellä.
elikäs olen lähössä kesällä tuonne Torontoon ja nyt tarvitsisin teijän apua.ekaks kyselisin,että mistä löytyy halvimmat lippuhinnat(alle 1000€ tietenkin),olen opiskelija,joten ei ole varaa lähteä esim.Finnair:lla.
enkä ole koskaan lentänyt lentokoneella,että pienenä vaan,että onko se helppoa löytää se oikea lentokone jne?
ja olen lisäksi ulkomaalainen,että vaikuttaako se mitenkään?tarviinko jotain passin lisäksi?
noi on ehkä vähän tyhmiäkin kysymyksiä,mut vastatkaa jos tietoa löytyy,kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne =)

10

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TorontoStar

      Itse lensin Torontoon ensin Lufthansanlla ja vaidon jalkeen Air Canadalla. Lennot maksoivat muistaakseni noin 900e edestakaisin. Tästä tosin on jo pari vuotta aikaa (syksy 2002- kevät 2003). Itse jouduin lentokentällä siirtolaisviranomaisten tiukkaan tenttiin, mutta tuo johtui vain pitkästä oleskelusta maassa. Olin siellä puoli vuotta. Tuskin tenttiin joutuu, jos on kyse vain lyhyestä ajasta.

      • dude20

        kiitos vastauksestasi :) mut tarvitsisin kyllä vähän enemmän tietoa..oisko mahdollista mailata sulle suoraan?on vaan helpompi kysyä siltä,joka tietää asiasta jotain eikä arvuutella..


      • TorontoStar
        dude20 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi :) mut tarvitsisin kyllä vähän enemmän tietoa..oisko mahdollista mailata sulle suoraan?on vaan helpompi kysyä siltä,joka tietää asiasta jotain eikä arvuutella..

        Voit mailata lisäkysymyksiä osoitteeseee [email protected] . Yritän vastailla, jos vain pysytyn.


      • lauri
        TorontoStar kirjoitti:

        Voit mailata lisäkysymyksiä osoitteeseee [email protected] . Yritän vastailla, jos vain pysytyn.

        Sain lentoliput 462euroa (KLM) 3viikon matka toukokuussa! Kannattaa kattoo KLM:n sivuilt.


      • lauri
        lauri kirjoitti:

        Sain lentoliput 462euroa (KLM) 3viikon matka toukokuussa! Kannattaa kattoo KLM:n sivuilt.

        siis edestakaiset lennot helsinki-toronto-helsinki 462euroa KLM


    • reissari

      Itse maksoin Toronton lennoista nyt tammikuussa 700 euroa meno-paluu, Helsinki-Lontoo-Toronto British Airwaysillä. Kannattaa etsiä netistä tai käydä matkatoimistossa. Hinnat vaihtelevat reippaasti lähtöpäivän ja yhtiön mukaan. Halvin olisi ollut ko. ajankohtana 600 euroa, kallein 1300 euroa. Kesällä Finnairilla on suoria lentoja Torontoon. Kesällä 2002 maksoin 800 euroa edestakaisesta suorasta lennosta, seuraavana kesänä myivät nettitarjouksena 2 yhden hinnalla, noin 400 euroa/henkilö.

      Kyselevät maahantulon tarkoitusta (loma, työ...), mihin aikoo mennä ja jne. Jos ilmoittaa, että on sukulaisia Kanadassa, niin saattavat kysyä että missä päin, tulevatko kentälle vastaan yms. Itse olen ainakin joutunut vastaamaan edellisiin kysymyksiin.

    • Coco

      Minka maan kansalainen olet,riippuu siita mita muuta paperia tarvitset.Onko sukulaisia,tuttuja taalla?Puhutko kielta?Lentokentilla saa yleensa opastusta henkilokunnalta oikeille porteille. Mina asun Torontossa.E-mail please.

      • mika21

        moro!sori,etten vastannut sun viestiin,en päässyt nettiin...niin voit sä antaa sen mailiosoitteen mulle vai annanko sit oman?ilmoittele,mulla on paljon kysyttävää.kiitos


      • Coco
        mika21 kirjoitti:

        moro!sori,etten vastannut sun viestiin,en päässyt nettiin...niin voit sä antaa sen mailiosoitteen mulle vai annanko sit oman?ilmoittele,mulla on paljon kysyttävää.kiitos

        mika 21,sinulla on tama:[email protected]


      • mika21

        ja kieltä kyllä osaan,siinä ei ole mitään ongelmaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe