Hanke Ikaalisiin. Maan turvallisuus agendalla.

mylliksen.seppo

Sain tässä yön tunteina, kun ajatus on yhtä kirkas kuin Koskenkorvan kuuluisa viina, oikein oivan aatteen. Mitäpä, jos maamme vanhusväestö eli yli 70-vuotiaat, aseistettaisiin? He saisivat sitten päättää, kuka saa elää ja kuka kuolla. Vanhoissa asuu viisaus sekä alzheimer.

28

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kura.pyllystä

      Jarmolla on ase eikä se ole epäröinyt ennenkään sitä käyttää.

      • mylliksen.hoitojakso

        Nukuppa yöllä ja ota lääkkeesi jotta aseesi pysyy lutkutuskunnossa.


      • mylliksen.hoitojakso kirjoitti:

        Nukuppa yöllä ja ota lääkkeesi jotta aseesi pysyy lutkutuskunnossa.

        Ethän ammu enää koskaan ketään?!


      • taksirenkiä.selkään
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ethän ammu enää koskaan ketään?!

        Kuka on ammuttu, vajakithan puukottavat yleensä?


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ethän ammu enää koskaan ketään?!

        Tapan ihan varmana.


    • Asejarno

      Tuletko ensi yönä lutkuttamaan asettani?

    • Aloittaja on oikeassa, kuten yleensä.

      • kommari.ivalosta

        Eiköös rouva olekkin kommari eikä oikella?


      • omalla.astialla

        Miten se näkyy rouvan teoissa ja puheissa?


      • mahtava.rouva

        Tutustu häneen niin huomaat kuinka lämmin ihminen hän on.


      • liian.kuuma
        mahtava.rouva kirjoitti:

        Tutustu häneen niin huomaat kuinka lämmin ihminen hän on.

        Onhan Aino karkoittanut kaikki entiset tuttavansa ja
        lukijatkin palstalta hullun horinoillaan.


      • liian.kuuma kirjoitti:

        Onhan Aino karkoittanut kaikki entiset tuttavansa ja
        lukijatkin palstalta hullun horinoillaan.

        Olen saanut palstan kautta lukuisia uusia ihania ystäviä!


      • feikkinimiä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olen saanut palstan kautta lukuisia uusia ihania ystäviä!

        Löytyykö nimiä?


      • Kaikki joille olen vittuillut ovat siirtyneet Rouvan talliin.


      • munattomat.hevoset
        aino.äänessä kirjoitti:

        Kaikki joille olen vittuillut ovat siirtyneet Rouvan talliin.

        Minkä nimisiä ruunia rouvan tallissa on?


      • tarkenna.unesi

        Millaista pahaa on kirjoitettu ja keistä ja missä?


      • hullun.ainon.horinaa

        Minä en ole koskaan mistään Moonikasta kirjoittanut.


      • hullun.ainon.horinaa kirjoitti:

        Minä en ole koskaan mistään Moonikasta kirjoittanut.

        Nyt kyllä jauhat paskaa. Ne kirjoitukset on tallella ja muistissa. Me Hoikkalan päät emme unohda!!!


      • vajakkilöpinää
        hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:

        Nyt kyllä jauhat paskaa. Ne kirjoitukset on tallella ja muistissa. Me Hoikkalan päät emme unohda!!!

        Laitappa esimerkkejä.


      • vajakkilöpinää kirjoitti:

        Laitappa esimerkkejä.

        Kirjoituksesi Monicasta oli meille liikaa. Siivoa suusi idiootti.


      • lapset.huostassa
        hAisULIKKI kirjoitti:

        Kirjoituksesi Monicasta oli meille liikaa. Siivoa suusi idiootti.

        Onko se moonisrätti taas paksuna?


      • kelli.otola

        Lapset ovat huostassa.


      • kelli.otola kirjoitti:

        Lapset ovat huostassa.

        Vanhimmat lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Nuorimmat asuu kotona. Laitos ja sairaala ovat aina huonoja ratkaisuja.


      • monta.isää
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Vanhimmat lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Nuorimmat asuu kotona. Laitos ja sairaala ovat aina huonoja ratkaisuja.

        Onneksi ne otettiin ajoissa huostaan.


      • monta.isää kirjoitti:

        Onneksi ne otettiin ajoissa huostaan.

        Nyt puhut jostain toisesta tapauksesta tai sekoilet aineiden vaikutuksen alaisena.


      • lapsi.astialla
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Nyt puhut jostain toisesta tapauksesta tai sekoilet aineiden vaikutuksen alaisena.

        Voi vajakki parkaa.


      • lapsi.astialla kirjoitti:

        Voi vajakki parkaa.

        Eniten surettaa tuon imulaitteen kohtalo.


    • Ikaalisten kaupungin pitäisi aseistaa paikalliset vanhukset. Taksikuskeille on myös saatava pyssyt hankalia asiakkaita varten. Valta kasvaa kiväärien piipuista, sanoi toveri Mao.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe