Sain tässä yön tunteina, kun ajatus on yhtä kirkas kuin Koskenkorvan kuuluisa viina, oikein oivan aatteen. Mitäpä, jos maamme vanhusväestö eli yli 70-vuotiaat, aseistettaisiin? He saisivat sitten päättää, kuka saa elää ja kuka kuolla. Vanhoissa asuu viisaus sekä alzheimer.
Hanke Ikaalisiin. Maan turvallisuus agendalla.
28
125
Vastaukset
- kura.pyllystä
Jarmolla on ase eikä se ole epäröinyt ennenkään sitä käyttää.
- mylliksen.hoitojakso
Nukuppa yöllä ja ota lääkkeesi jotta aseesi pysyy lutkutuskunnossa.
mylliksen.hoitojakso kirjoitti:
Nukuppa yöllä ja ota lääkkeesi jotta aseesi pysyy lutkutuskunnossa.
Ethän ammu enää koskaan ketään?!
- taksirenkiä.selkään
RouvaHoikkala kirjoitti:
Ethän ammu enää koskaan ketään?!
Kuka on ammuttu, vajakithan puukottavat yleensä?
- Asejarno
Tuletko ensi yönä lutkuttamaan asettani?
Aloittaja on oikeassa, kuten yleensä.
- kommari.ivalosta
Eiköös rouva olekkin kommari eikä oikella?
- omalla.astialla
Miten se näkyy rouvan teoissa ja puheissa?
- mahtava.rouva
Tutustu häneen niin huomaat kuinka lämmin ihminen hän on.
- liian.kuuma
mahtava.rouva kirjoitti:
Tutustu häneen niin huomaat kuinka lämmin ihminen hän on.
Onhan Aino karkoittanut kaikki entiset tuttavansa ja
lukijatkin palstalta hullun horinoillaan. liian.kuuma kirjoitti:
Onhan Aino karkoittanut kaikki entiset tuttavansa ja
lukijatkin palstalta hullun horinoillaan.Olen saanut palstan kautta lukuisia uusia ihania ystäviä!
- feikkinimiä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen saanut palstan kautta lukuisia uusia ihania ystäviä!
Löytyykö nimiä?
- munattomat.hevoset
aino.äänessä kirjoitti:
Kaikki joille olen vittuillut ovat siirtyneet Rouvan talliin.
Minkä nimisiä ruunia rouvan tallissa on?
- tarkenna.unesi
Millaista pahaa on kirjoitettu ja keistä ja missä?
- hullun.ainon.horinaa
Minä en ole koskaan mistään Moonikasta kirjoittanut.
hullun.ainon.horinaa kirjoitti:
Minä en ole koskaan mistään Moonikasta kirjoittanut.
Nyt kyllä jauhat paskaa. Ne kirjoitukset on tallella ja muistissa. Me Hoikkalan päät emme unohda!!!
- vajakkilöpinää
hymyilevä.hiihtäjä kirjoitti:
Nyt kyllä jauhat paskaa. Ne kirjoitukset on tallella ja muistissa. Me Hoikkalan päät emme unohda!!!
Laitappa esimerkkejä.
vajakkilöpinää kirjoitti:
Laitappa esimerkkejä.
Kirjoituksesi Monicasta oli meille liikaa. Siivoa suusi idiootti.
- lapset.huostassa
hAisULIKKI kirjoitti:
Kirjoituksesi Monicasta oli meille liikaa. Siivoa suusi idiootti.
Onko se moonisrätti taas paksuna?
- kelli.otola
Lapset ovat huostassa.
kelli.otola kirjoitti:
Lapset ovat huostassa.
Vanhimmat lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Nuorimmat asuu kotona. Laitos ja sairaala ovat aina huonoja ratkaisuja.
- monta.isää
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Vanhimmat lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Nuorimmat asuu kotona. Laitos ja sairaala ovat aina huonoja ratkaisuja.
Onneksi ne otettiin ajoissa huostaan.
monta.isää kirjoitti:
Onneksi ne otettiin ajoissa huostaan.
Nyt puhut jostain toisesta tapauksesta tai sekoilet aineiden vaikutuksen alaisena.
- lapsi.astialla
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Nyt puhut jostain toisesta tapauksesta tai sekoilet aineiden vaikutuksen alaisena.
Voi vajakki parkaa.
Ikaalisten kaupungin pitäisi aseistaa paikalliset vanhukset. Taksikuskeille on myös saatava pyssyt hankalia asiakkaita varten. Valta kasvaa kiväärien piipuista, sanoi toveri Mao.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619