Asumme rivarissa, jossa ulkona kuusi porrasaskelmaa. Tarkoitus muuttaa ja kun kyselin muuttofirmoja, kompastuskivenä piano ja nuo rappuset. Firmat kyllä muuttavat pianon, mutta noita rappuja varten täytyy tilata eri ukot... se piano kun kuulemma voi mennä vaikka rikki niissä portaissa....
Onko muilla ollut näin vaikeaa? Nyt odottelen soittoa yhdeltä firmalta, joka käy katsomassa nuo raput ja kertoo sitten lisähintaa... Saas nähdä, miten kalliiksi se tulee?!
Ollaankin mietitty, että jos itse siirtäisi pianon rappujen alle ja muuttofirma hoitaisi loput. On vain vaikeaa löytää kavereita, jotka pääsisivät livahtamaan töistä arkipäivänä, kun työkaveritkin ovat 45 km:n päässä...
Pianon muutto
10
6884
Vastaukset
- porukka
joku urheiluseura tai joutava palomiesporukka, jotka kerääävät rahaa toiminnalleen.
- muusikko:)
muista virityttää piano heti kun se on uudessa kodissa, ja taas uudelleen n. 3 kk sisällä siitä!
- pianokkio
mutta taas palaa rahaa ,eikö mitään saa tänä päivänä ilmaiseksi?Kannattais varmaan jättää piano vanhaan asuntoon ja ostaa uusi, niin tulee kuljetus kaupan tekijäksi.Varteenotettava ratkaisu myös muille narisioille!
- pelit ja vehkeet
kysy pianoja myyvästä liikkeestä millä ne siirtää . siihen on olemassa omat systeeminsä, pianon portaissa viemiseksi.
- minni
Minä kannoin pianon itse, apuna äiti ja isä. Isä oli toisessa päässä ja äiti minun kanssa toisessa, hyvin meni, eikä maksanut mitään.
- mummiliini1
Minulla kaverina tytär ja muuttokuski-vävy JA PIANO SIIRTYI 10 ASKELMAA YLÖS KOTIINI
- Anni
2 miestä kantoi liinoja apuna käyttäen pianon alas kerrostalon toisesta kerroksesta - vaivattoman näköisesti. Oli vielä sellainen satavuotias ja painokin sen mukainen.
- ojala
Hei!
Tahtoisin tietää, millaisia miehiä olivat?
- sanna
Ensimmäisen kerran pianoni muutti kerrostalon neljänteen kerrokseen. Silloin sitä kantoivat kolme sukulaismiestä liinojen avulla, jonka jälkeen totesivat "ei koskaan enää".
Toisella kerralla tilasin muistaakseni Wulffin pianokuljetuksen, koska piano matkusti 60 kilometriä...ja tällä kertaa kolmanteen kerrokseen. Maksoi jonkin verran.
Ja taas pitäisi muuttaa. Olen kahden vaiheilla, että tilaanko pianokuljetuksiin erikoistuneen liikkeen vai sitten jonkun urheiluseuran painonnostajat, kuten naapurinikin oli tehnyt. Pianokuljetusliikkeellä on se etunsa, että heillä on vakuutukset, jos pianolle sattuu jotakin.- euromuutot
hoidamme pianot vaivattomasti varsinais-suomenalueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454097- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154978Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40776
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65752