Pianon muutto

vaikeaako?

Asumme rivarissa, jossa ulkona kuusi porrasaskelmaa. Tarkoitus muuttaa ja kun kyselin muuttofirmoja, kompastuskivenä piano ja nuo rappuset. Firmat kyllä muuttavat pianon, mutta noita rappuja varten täytyy tilata eri ukot... se piano kun kuulemma voi mennä vaikka rikki niissä portaissa....

Onko muilla ollut näin vaikeaa? Nyt odottelen soittoa yhdeltä firmalta, joka käy katsomassa nuo raput ja kertoo sitten lisähintaa... Saas nähdä, miten kalliiksi se tulee?!

Ollaankin mietitty, että jos itse siirtäisi pianon rappujen alle ja muuttofirma hoitaisi loput. On vain vaikeaa löytää kavereita, jotka pääsisivät livahtamaan töistä arkipäivänä, kun työkaveritkin ovat 45 km:n päässä...

10

6884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukka

joku urheiluseura tai joutava palomiesporukka, jotka kerääävät rahaa toiminnalleen.

• muusikko:)

muista virityttää piano heti kun se on uudessa kodissa, ja taas uudelleen n. 3 kk sisällä siitä!

• pianokkio

mutta taas palaa rahaa ,eikö mitään saa tänä päivänä ilmaiseksi?Kannattais varmaan jättää piano vanhaan asuntoon ja ostaa uusi, niin tulee kuljetus kaupan tekijäksi.Varteenotettava ratkaisu myös muille narisioille!

• pelit ja vehkeet

kysy pianoja myyvästä liikkeestä millä ne siirtää . siihen on olemassa omat systeeminsä, pianon portaissa viemiseksi.

• minni

Minä kannoin pianon itse, apuna äiti ja isä. Isä oli toisessa päässä ja äiti minun kanssa toisessa, hyvin meni, eikä maksanut mitään.

• mummiliini1

Minulla kaverina tytär ja muuttokuski-vävy JA PIANO SIIRTYI 10 ASKELMAA YLÖS KOTIINI

• Anni

2 miestä kantoi liinoja apuna käyttäen pianon alas kerrostalon toisesta kerroksesta - vaivattoman näköisesti. Oli vielä sellainen satavuotias ja painokin sen mukainen.

• ojala

Hei!

Tahtoisin tietää, millaisia miehiä olivat?

• sanna

Ensimmäisen kerran pianoni muutti kerrostalon neljänteen kerrokseen. Silloin sitä kantoivat kolme sukulaismiestä liinojen avulla, jonka jälkeen totesivat "ei koskaan enää".

Toisella kerralla tilasin muistaakseni Wulffin pianokuljetuksen, koska piano matkusti 60 kilometriä...ja tällä kertaa kolmanteen kerrokseen. Maksoi jonkin verran.

Ja taas pitäisi muuttaa. Olen kahden vaiheilla, että tilaanko pianokuljetuksiin erikoistuneen liikkeen vai sitten jonkun urheiluseuran painonnostajat, kuten naapurinikin oli tehnyt. Pianokuljetusliikkeellä on se etunsa, että heillä on vakuutukset, jos pianolle sattuu jotakin.

• euromuutot

hoidamme pianot vaivattomasti varsinais-suomenalueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5622
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4097
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1735
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      978
    5. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      913
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      903
    8. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      109
      782
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      776
    10. Mitä ihmettä on

tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      752
    Aihe