Mitä sanotte tästä?

95867

Noted Media brand, the Owl Website logo

Vanha nainen ja hoitaja istuvat sohvalla yhdessä. Se mitä hoitaja sitten tekee, on järkyttänyt tuhansia

Terveydenhuollossa työskentelevät ihmiset eivät yleensä saa tekemästään raskaasta työstä ansaitsemaansa arvostusta (tai palkkaa). Valtaosa tekeekin todella hyvää työtä ja se tekee tämän videon näkemisestä entistä kamalampaa.

Videon nainen on 94- vuotias ja tarvitsee päivittäin apua päivittäisitä toimista selviytymiseen. Naisen tytär, Miriam Marino Buenos Airesista, alkoi kuitenkin epäillä, että kaikki ei ole kunnossa. Tästä syystä hän päätti tutkia asiaa lisää.
Hän asensi kameran piiloon ja hänen pahimmat pelkonsa kävivät toteen. Videolta on nähtävissä, kuinka hoitaja pahoinpitelee Miriam Marinon Alzheimeria sairastavaa äitiä, joka on täysin puolustuskyvytön hänen hyökkäystään kohtaan, eikä sairaudestaan johtuen pysty myöskään kertomaan siitä kenellekkään.
Hoitajan harjoittama henkinen ja fyysinen väkivalta ei ole lainkaan hyväksyttävää mutta se mikä tekee tilanteesta vielä pahemman on se, että hoitajaa ei voida syyttää hakkaamisesta, vaikka se saatiinkin tallennettua videolle.
Tästä johtuen Miriam päätti julkaista videon internetissä, jotta kyseinen hoitaja ei saisi enää koskaan töitä lasten tai vanhusten parissa.
Varoitamme, että video voi olla ahdistava, mutta toivomme että jaatte sen ystävillenne vastustaaksenne hoitajan hirvittävää käyttäytymistä!
23 - 21

13

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä kannan mielen-osoitus on kyseessä?

H.

• Just vilkaisin arvostetuista ko videon.

En pahemmin jakanut eteenpäin.

Toivottavasti hoitaja on ohjattu sopivimpiin työtehtäviin.
      Hoidettava löytänyt paremman hoitajan.

• MissäMitäMissee

Mistä se linkki löytyy? Mistä näkee videon?

• Oi anteeksi, mä luulin että se linkki on tuossa aloittajalla, vaan eipäs ollutkaan
        saas nähdä osaanko sen tähän linkittää

https://youtu.be/NHXnoyn7IVI

• "MissäMitäMissee"

Älä ole hölmö.
      Etkö huomannut että rosaliin unohti laittaa sen.
      Kommentissaankaan ei huomannut.
      -
      Mitäs jos hakkaisit itseäsi vasaralla päähän.

H.

• Tyttö-Röö-pöö-vää

Voisin hakatakin, jos joutuisin sinun tekstejäsi lukemaan. Onneksi ne voi sivuuttaa aika, kun huomaa kuka on teksti n takana. Mihin unohdit tavuviivat yllä olevasta?

• Hyvä Hoo
        Höpsis, en mä tee aloituksia,
        en osaa katsos, ei riitä äo.

Olin vain just lukenut se FB
        pystyin siltä perusteelta kommentoimaan ilman videota.

• montakin.muistan
        rosaliiin kirjoitti:

Hyvä Hoo
        Höpsis, en mä tee aloituksia,
        en osaa katsos, ei riitä äo.

Olin vain just lukenut se FB
        pystyin siltä perusteelta kommentoimaan ilman videota.

Oothan sä tehnyt alotuksia.

• montakin.muistan kirjoitti:

Oothan sä tehnyt alotuksia.

Et sä montaa voi muistaa,
        mäkään en muista kuin yhden,
        sen mun sinisen rakkauslipastoni.
        Siellä oli monta ihanaa rakkausriimiä, oi, oi.

En voi yleensä tehdä aloituksia
        kun en osaa vastailla somasti ihmisten kommentteihin.
        Olen tälläinen töksäys vain. Olethan huomannut.

Aloittajat ovat ihan oma rotunsa ja mä arvostan kunnon aloitusten tekijöitä.
        Heitä on täällä. He saavat hoitaa sen puolen, mä vain kompuroin täällä milloin missäkin. Viskelen sanoja sinne tänne.

• EttäHallootaVaan

Millä voi jakaa ja mitä?

• 2323232

Rosamunda pientä palstaväsymystä :)

• En tiedä, tarkoitatko tuota typerää rosaliiitä tuolla kommentillasi,
        mutta jos olisit olisit tarkoittanut ja ollut niin ystävällinen, että olisit tuommoisen ajatuksen hälle suonut,
        niin voin kertoa, ei ole palstaväsymystä, takana opirusti sanoetten tiedä mihin niitö tuikkisin

• rosaliiin kirjoitti:

En tiedä, tarkoitatko tuota typerää rosaliiitä tuolla kommentillasi,
        mutta jos olisit olisit tarkoittanut ja ollut niin ystävällinen, että olisit tuommoisen ajatuksen hälle suonut,
        niin voin kertoa, ei ole palstaväsymystä, takana opirusti sanoetten tiedä mihin niitö tuikkisin

Olalaa, taitaa olla, lähti ennen aikojaan avaruuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      90
      6128
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      146
      2599
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      163
      2433
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      31
      2269
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      45
      2208
    6. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      69
      2135
    7. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      72
      1682
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1471
    9. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1375
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1319
    Aihe