silmäpuoli Crv honda

hrv

Kajaanissa on liikkunut toistavuotta silmäpuoli musta Crv Honda.Liekö rahat vähissä kun ei saa ostettua poltinta.Koettaa kuski sumuvaloilla hämätä.

29

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaaja-

      katsastuksen ajaksi lainaa polttimon jostain

    • nähty_monesti

      Se sama honda kuski kanisteri kädessä aina hiippailee millon missäkin....polttoaine lopussa.

    • VaarallinenKanisteri

      Honda-Mies.

      • ahvenmaa

        Onko se niitä kenkä suutareita


    • musta_crv

      Onko tämä se takapuskurissa jatkuvasti kiinni ajava hetteenmäen hinttari?

    • heiova

      Onko Kelkkareitti mies kyseessä?

    • nokkamiäs

      kelkka miehellä toinen silmä pimeenä. Havainto tältä päivältä. En tiiä onko hinttari vai mikä mutta helvetin viisas on kuulema.

    • hallipäällikkö

      Joko oli karvareuhka päässä? Kelkkareittejä kuulemma katsastelee ja povannut aikaista lumentuloa.

    • elakeukkox

      Ei reuhkaa vielä, vasta kun pakkasta -25 astetta. Vimppa vuosi huippuhommassa alkamassa joten elake sempaloita silmäilee jo.

      • jämttionnäin

        Ei jää eläkkeelle vielä pitkään aikaan, ei tuollaisesta hommasta kannata lähteä pois. Teki usean vuoden jatkosopimuksen. On se korvaamaton.

        Minkäs teet kun nämä veivarit on päästetty noihin hommiin. Porukalla ryssivät ja muu henkilökunta kärsii.

        Sieltä pitäisi potkia pois nämä taitamattomat ja tilalle päteviä nuorempia, jotka osaa ja joilla on nykypäivän tieto taito.

        Tämä nykyinen homma käy veronmaksajille kalliiksi.


      • Sanon_itseni_irti

        Voi saatanan saatana jos totta.


      • Zadamm

        Kerro enemmän jos tämä on totta


      • Turhaon
        jämttionnäin kirjoitti:

        Ei jää eläkkeelle vielä pitkään aikaan, ei tuollaisesta hommasta kannata lähteä pois. Teki usean vuoden jatkosopimuksen. On se korvaamaton.

        Minkäs teet kun nämä veivarit on päästetty noihin hommiin. Porukalla ryssivät ja muu henkilökunta kärsii.

        Sieltä pitäisi potkia pois nämä taitamattomat ja tilalle päteviä nuorempia, jotka osaa ja joilla on nykypäivän tieto taito.

        Tämä nykyinen homma käy veronmaksajille kalliiksi.

        Onnea! Säliksi käy työntekijöitä ja veronmaksajia.


    • vaimitensemeni

      Eikös se Honda ollut `riisikuppi´ aikoinaan jolla hän ei aikonut ikinä ajaa ja sakasalaiset autot ovat maailman parhaita.

    • kukamuumukaz

      tipronic tuplakardaani vitos koppanen bmw nykyään. ole hiljss tsi duutun js jätän sut 100 nolla aerodynaamisella tupla kaasarilla

    • Apuvvaa

      Auttakee jo hyvät ihimiset miestä nyt lampun vaihossa ennen kuin pimmee tulloo eikä näje aijjaa puskurissa kiinni.

      • Japäätyhjä

        Siksihän sitä puskurissa ajetaan jos ei näje pitemmälle ja vielä lasit huurussa


    • Naurattaamakeesti

      Todellakin pää on tyhjä tällä tyypillä.

    • liikuntamaisteri

      Hetteenmäki,salokallio

    • käetön

      Osaa kaiken muun paitsi polttimonvaihdon?

    • Crvmies

      Farmari avensiksella ajaa puhottoo tulemaan tumman harmaalla

    • AVENSICOROLLA

      Raskoneella päivämeni vaihtaes

    • Lörttihörö

      Läskit ajjaa hondalla...

    • hrv

      Ajovalopolttimot pitää vaihtaa samaan aikaan,tämä Päällikkö tietysti oottelee että toinenkin valo sammuu.

    • heiheihuihai

      kaikkia paskoja ne ostaa.Eihän niihin edes saa lamppua syttymään koska kajaanissa ei ole tarpeeksi pätevää asentajaa.

    • Aottakkee sitä kuskie. Varmaan ei ossoo lamppuo vaehtaa. En ossoo minäkään. Van huoltamoukot ossoo.

    • Latallaajansetoimii

      En auta

    • Denzel_Washington

      On sitten varmaan katsastamattakin jos jo toista vuotta...

    • Voi_olla_leimassa

      Jos ei oo ollut vain kehoitus palaneesta valosta, ei voi päätellä katsastuksesta yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe