Hienoa Paltamo!

kaikkivoidaanjäljittää

Täytyypä ihan kehua että on kyllä niin hyvä tämmönen suomi24 keskustelu-palsta.
Täällä saa niin vapaasti kaikkien asiat käytyä läpi.
Ei tarvihe omaa nimeä julkaista ja voi kirjotella kylän juorut vapaasti kaikkien nähtäville.

Niin hienoa siihen asti ku napsahtaa omalle kohalle.

13

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitaivas678

      Niinpä, kunnianloukkaus on jossain kirjoituksissa lähellä, odotellaan että asianomistaja huomaa, sitten saattaa hiljaiseksi vetää kirjoitukset kirjoittajat.
      Tyhmää on porukka.

    • dibbadabbaba

      Ainu pelastus taitaa olla ettei nimiä ole julkaistu.

    • kylältäkuulee

      Nimeä kun ei julkaise niin rauhassa saa kirjuutella kuka kiksautti ketäkin.
      Kirsikan kukat kukkii....

    • poisjäljiltä

      Onneksi Suomessa on sananvapaus vielä. ja toivottavasti säilyy näin saadaan omien kuntien diktaattorit vähän miettimään mitä määrää ja mitä ei. Nesteen parlamentiin pitäisi mennä opettamaan tietokoneen käyttöä niin totuudet paljastuisi pian.

      • votevote

        Kuka ne "diktaattorit" ona valinnut?


    • siintpois

      Huume ongelma näyttää olevan Paltamossa paha. Oiskohan ollut myöskin koulujen opetuksessa jotain mätää? Vaikka traumoja biologian tunneilta?

    • hellureijahellättunteet1

      kerran nyt on alotettu paltamon parlamentin keskustelu nii jutellaampa tästä raivopäisestä kaahailusta myös.
      yhet ja tietyt autot ajaa ku mielipuolet yöt läpeesä kumia poltetaan ja jumputus kuuluu. onko odotettavissa kuolon kolari niinkuin jotai 10v sitten kun nais ihminen jäi auton alle nesteen suojatien kohalla????
      mustalais pojat ajaa ilman ajokorttia ja jokainen sen tällä kylällä tietää. miksi heille ei laki ole sama kuin muille valkoihoiselle??? tai kun varastellaan kaivinkoneesta turbo ja kukaan ei tiiä muka mitään???? hah hah sen tietää koko kylä mutta asiasta vaietaan.

    • infoaviranomaisille

      Naapureista tiedetään salaisia ja kauheitakin elämänmenoasioita....kaikki vaikenee, vaikka siellä kärsii niin lapset kuin muutkin...suljetun kyläpahasen ihmiset....

    • Muistakkee että teällei pättee Suomen laki. Yksittyiselämästä leviävä loukkaava vaekka tosiki tieto on laetonta. Muutenki: mikä se on niin vaekeeta olla ihmisiksi. Muistakkkee mitä se äetimuori ja isäukko koetti neuvoo. Vae unneottiko ne tehä nii?

      • hyhmitämurretta

        Kirjoita suomenkielellä,pliis!


      • Aetoo suomeehan minä latelen. Totta turiset siinä mielessä että puhekieli on vaekeeta lukkee. Van se on vaekeeta kirjottaakki. Imakosyistä näillä mennään.


    • yrjöpippuri

      Ei saa edes presidentin nimeä mainita keskustelu kanavilla

    • Luomuboille terviisiä...minä olen omalla nimellä jokapaikassa eikä hävetä yhtään!! Hääähääähhääää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe