Rekka pitkä ja iso käynnistyi. Edessä kaide ja rotko. Sinne lähti rekka mnä nainen ohjaamossa. Ennen kuin ehdin startata. Rekka lähti huisiin rotkoon....mieton unessa huh mikä tunne...odottaa koska rysähtää...mutta "jäin leijumaan" enkä tiedä kuolinko vai en...en oikeasti Ole koskaan ajanut rekkaa. Mitähän uni tarkoittaa? Sydänsuruja olen pitkään kärvistellyt. Mielestäni asiat jäi selvittämättä ja Mies teki hätiköityjä ja vääriä valintoja. Itselläni puhdas omatunto ja rakkaus. Liittyykö uni siihen asiaan? Intuitioni on aina vahva mutta nyt jälleen kerran ulalla tästä unesta...vai oliko vain painajaisuni?
Unessa käynnistin rekan....
2
2208
Vastaukset
Unesi kuvaa varmaankin käsittelemiäsi sydänsuruja.
Unessasi oli rekka eikä esim. pikkuauto. Rekka voisi kuvata lisäksi sitä, että raahaat mukanasi tuota tunteiden lastia, selvittämättömiä asioita; tämä kaikki rasittaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.
Rekka lähti syöksyyn jo ennenkuin ehdit startata, voisi kertoa tilanteesta, johon et
itse päässyt vaikuttamaan, vaan asiat lähtivät luisuun.
Mutta unessasi jäitkin ikäänkuin leijumaan, etkä syöksynyt sinne rotkoon. Tämä voisi kertoa myös siitä, että olet hyväksymässä tilanteen ja pääsemässä sen yli ja löytämässä uudelleen oman vapautesi.
Ilmaan leijuminen voi myös kuvata sitä, että asia on jäänyt ikäänkuin tauolle ja annat tulevaisuuden jäädä avoimeksi; eli kenties tienne erkanivat lopullisesti tai kenties ei..- erikoinenuni
Oi sinä osuit täysin oikeaan!! Kiitos! Aivan täsmälleen noin on tapahtunut! Jokainen kohta. Uskomattoman hyvin avattu uni. Nyt odotan jatkounia. Miten käy....ja mitä todellisuus tuo. Jotenkin minulla unet kertovat ja intuitio asioita paljon. Lämpimät kiitokset tulkinnasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940