Oliskos aika aloittaa listaamaan varkaiden nimet ja saavutukset?
PORILAISIA VARKAITA 2016
43
1203
Vastaukset
- Varkaasi
Mikäs varas semmone olis et jollekin listalle pyrkis
Kunnon varas ei jää kiinni teoistaan - eekkii
ILtiksessä oli juttu epäonnisista kaapelivarkaista kaatoivat rekkansa.
Porilaisia olivat toinen Rauhalammi- Ruutiukot
Heh-heh, kannattaa keskittyy pelaamaan Kimblee, se on noille sopivantasonen älypeli.
- aijaaaa
ei tullu mieleenkään että täältäpäin voisivat olla, jutun kyllä luin. Hölmöä toimintaa niinkuin varastaminen on.
- 9CAL
ASIAA NIMIÄ JA MIELELLÄÄN KULKUPELEJÄ TÄNNE OSATAAN SITTEN PITÄÄ SILMÄLLÄ!
- MoraManne
Hai.En mie iknä mittää varasta.Mie vaa ilma luppaa lainaan enkä muista pallauttaa.
Jos työ minnuu varkaaks haukutta nii mie kyll ota keklun.
Siu on paremp juosta karkuu ja vähä äkäsee. - biiturbo
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13334112/christian-branders---yli-200-huijausta-ja-lista-vain-kasvaa-
google kertoo enemmän - rekkupuri
Porissa pyörii virolaisporukka punaruskealla farkulla rekisterissä MH.
Kävivät kyselemässä sähköjohtoa 23.09.16 kauppoja ei syntynyt.
Miehet palasivat yöllä mursivat varastohallin oven ja törmäsivät isännän koiraan saaliiksi varkaille jäi kokemusta.- surkeamaatodellakin
Viro, on paska maa.
- tottakuinmikä
niin on, aina olen sitä mieltä ollut. Sieltä ei tule kuin varkaita ja huoria.
- porriipirei
Osuvasti heitetty, kuulemma pori on eestiksi Paskaa, oikein :)
- NoNWO
Liinaharjassa noita on, montako henkeä se entinen vanhuskoti vetää, laske siitä.
- huonoahuumoriavaan
Ei se mitään varastanut.
Korkeintaan huomion ja se ei ole rikollista. - LuulinMikkiläx
huonoahuumoriavaan kirjoitti:
Ei se mitään varastanut.
Korkeintaan huomion ja se ei ole rikollista.On kuulemma helvetin piäni muna Mikkilällä
- menistöihin
varkaita liikkeellä nyt tumma avolava jossa majakat katolla sekä lavakuomu
OLISKOS KELLÄÄN TIETOO - jasaja
LuulinMikkiläx kirjoitti:
On kuulemma helvetin piäni muna Mikkilällä
mikkilä kävi meilläkin varkaissa.
- sepanoukko
Se yksi on kerännyt yli puolimilliä,käteistä se on jo kova juttu
- kiittipojut
Tuuri ja Mattila ovat laulamassa itselleen ja muille kakkua-
Porukkaa lähtee kokoajan kaappiin ja kämppii ratsataan.- hajotkaatuomioihinne
Ja se,on teille kriminaaleille ihan oikein.
- Loisia
Vasikat ovat tämän kansakunnan syöpä!
- oikeinsinulle
Loisia kirjoitti:
Vasikat ovat tämän kansakunnan syöpä!
Jos kaltaisiasi kriminaaleja ei olisi,ei olisi vasikoitakaan.Olet itse aiheuttanut tilanteesi rikoksilla ja ansaitset tuomiosi.
- iq55
On ne possut vaan ovelia! Ottavat kiinni kaksi jälkeenjäänyttä pikkunilkkiä joilta sitten helposti kiristävät kaiken oleellisen tiedon isommista rikollisista.
Vähän sama asia kuin löisi halvaantunutta nyrkillä naamaan. - iq156
iq55 kirjoitti:
On ne possut vaan ovelia! Ottavat kiinni kaksi jälkeenjäänyttä pikkunilkkiä joilta sitten helposti kiristävät kaiken oleellisen tiedon isommista rikollisista.
Vähän sama asia kuin löisi halvaantunutta nyrkillä naamaan.Ja skenaario jatkuu niin, että näiltä raukoilta helposti vietävissä olevilta narreilta lähtee sormia, saavat turpaansa ja joutuvat maksamaan kaiken omaisuutensa vähän väliä. Raukkamaisia paskoja.
Jos itse olisin poliisi, niin moraali ei antaisi ikinä periksi tuollaiseen.
- ViikkarinHermanni
Ainakin yhden varakkaan Porilaisen veropetosmiehen tiedän, hän on se sama mies josta miehen hyvä ystävä Tapio Levo laulaa karaokessa. Levo vetää hänen kunniakseen aina oman versionsa biisistä El Condor Pasa, Levon versio on "Vain kotka lentää piiloon"
- Vitunpedp
Katii, mitä isukkisi duunaa? Onko peppu kipee vielä kun faijasi sitä viimeksi työsti? Vai mitä tuumaa Jesse?
- Kannuhali
Kaj Kainulainen. Numero yksi.
- eivielämuttakohta
Arvaan että Porinan koplasta tulee hitti tässä genressä kunhan poliisi julkaisee nimet
- pjäävuori
ONKOS SE KÖNTSÄN VASIKKA TAAS PUHUNUT OHI SUUN
TULEPPAS LUSII NIIN SAAT MAISTAA RULLATUOLIA- sissiiii
Helppo se ruudun takaa on huudella rullatuolien maistamisista. Luulen et kun köntsä saa tietää kuka olet ni se laittaa sut rullatuoliin .
- vaihtanutammattia
sissiiii kirjoitti:
Helppo se ruudun takaa on huudella rullatuolien maistamisista. Luulen et kun köntsä saa tietää kuka olet ni se laittaa sut rullatuoliin .
Onks Köntsä nykyään hoitoalalla?
- haavekaatui11
sissiiii kirjoitti:
Millä helvetin skilleillä? Älä nyt ihan unelmiin usko...
- spekulatornro1shitti
Köntsän hoito-alan tehtäv-t liittyvät vain potilaana olemiseen aj vankina lusimiseen. Huikeaa...eiksoleki :)
- Kauko_Kankkunen
Olik se Köntsän jengi joka Porinast rahat vei?
Kyl vaa sai hyvät rahat.70 tonnii.Eikä pollisi saa kiinni. - Mojjj
Sainio&Aake :D "Polttopuita me vaan"
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381