700 suomalaisen työttömäksi laittamisella ja siinä sivussa itse miljonääriksi tulemisella julkkikseksi noussut Juha Petri Sipilä uhkaa kieltää väkivaltaiset järjestöt.
Meillä on edelleen olemassaoleva puolue, lyhenteeltään SDP, joka on ainoana nykyisenä poliittisena liikkeenä aloittanut aseellisen kapinan Suomen laillista hallitusta vastaan.
Siksi kysyn paremmin tietäviltä, aikooko Sipilä ajaa eduskunnassa läpi lain, jolla SDP:n ja sen paikallisjärjestöjen toiminta kielletään vankeustuomion uhalla?
Lakkauttaako Sipilä SDP:n lain voimalla?
3
94
Vastaukset
SDP:tä ei kielletä niin kauan kuin puolue malttaa olla tönimättä puolueen ulkopuolisia julkisella paikalla.
Liike kirjoitti:
Tietävätkö myös SDP:n Afganistanista ja Somaliasta tulleet jäsenet tuon ehdon?
En ole testannut heidän tietämystään. Laki kuitenkin lähtee siitä, että pykälät koskevat maahan muuttaneita ja turisteja samalla tavalla kuin kantaväestöäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909