Kirkkokahvit on nautittu ja näin pyhäpäivän ratoksi olisi mukava saada vaikka virtuaalikutsu päiväkahville. Nuorena muistan TV-ohhjelman, jossa trio Lehtelä
soitti sunjnuntaisin iltapäivällä.
PÄIVÄKAHVILLE?!
4
<50
Vastaukset
Kirjoita nyt jotain kirkkokahveista!
KOLMESSA MESSUSSA
joskus kävin samana pyhänä kun ystäväni tutki messusaarnoja.
Mielenkiintoista kun eri paikkakunnilla liikuimme ja tietysti kirkkokahvilla
pääsimme usein rovastin pöytään "jälkiseuroihin".
Kirkoissa jumalanpalveluksetkin nauhoitetaan ja itse usein videoin.
Tekstit tietysti jo ennakkoon luettu taustatietoineen...Tiedän kyllä, että kirkossa on käyty. Kahvillakin on käyty, ainakin kotona kirkonmenojen jälkeen.
En mitenkään voi uskoa, että tuollainen on seurakunnallista toimintaa nykypäivässä. Kun olen rippikoulun "hyvin suorittanut", olen oikeutettu myös Herran Pyhään Ehtoolliseen. Helsigissä asuessani kävin kerran ehtoollisella Haagan kirkossa. Kirkonmenon jälkeen tuo tapahtui ja sain minäkin vuorollani leivän ja viinin. Niin saivat myös ehtoollisen jakaneet papit.
Näin kuinka suurehko, kaksikorvainen kirkkoviinikannu kaadettiin täytettiin, pappi nosti sen huulilleen ja joi pohjiaan myöten. Sai siinä pappi paljon enemmän syntejään anteeksi kuin oma huulten kasteluni.
Ei tuollaista saisi varmaan seurata!- HPE.hupsis
SLEY kesäjuhlat aikoinaan ja satuin eturiviin. Yllätyin kun huomasin papin korjaamassa HPE-kannua ja tekevän samoin kuin ruune kertoi eli joi viinin "pohjanmaan kautta" juhlayleisön läsnä ollessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511