Vanhan Iin raitilla!
https://www.youtube.com/watch?v=qPigfnJ6apo
Iin Hamina
8
497
Vastaukset
- Iiläinen2
Sinulla on tosi hyviä juttuja olen seurannut :)
- Iiläinen3
Ole Hyvä vaan.
- Iistä.ihimisen.malli
Vielä tunnistin entisen Kurtin Hannan talon. Sisälläki kävin 1951. Heleppo tunnistaa ku on ainuva talo Haminasa, johon mennään sisälle nurkasta.
- SähköalanMimmi
Kiitos vielä kerran herra Elokuvahullu kaikista filmeistäsi. Seuraan niitä mielenkiinnolla, olen nykyään iiläinen mutta aiemmin puttaalainen. Kaiken lisäksi ne sähköalan muistelot on mitä mainiointa antia, olen hieman nuorempi sinua mutta tuttua asiaa... Kuparin entinen toimistotalo Kaijonharjussa on vieläkin siellä... mahtava ajankuva siitä.
Kiitos SähköalanMimmi! Pikkuhiljaa lisäilen kaikkea mukavaa katsottavaa ja kirjoittelen blogien muodossa mitä mieleen juolahtaa.
- SähköalanMimmi
Kiitoksia paljon jo etukäteen :)
- Anonyymi
Sini Haapasalo. Vaalea nuori nainen. Missäs pääsis painaseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1082583- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,261018Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131001Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920