Onko joku testannut?
Uusi kebab-pizzeria Töyryntiellä
7
251
Vastaukset
- didididid
ei vielä mutta ehkä tässä jokupäivä. olis kyllä kiva kuulla jos joku on jo kerinnyt siellä käymään.
- ononononononon
Hyvää pizzaa oli!
- Enootestannu
En oo testannu.
- AinaEkana
Jamppa's siellä tekee pitzzoja ja myös joku toinenkin ulkomaalaistaustainen kaveri. Erittäin mukavaa asiakaspalvelua, nyt löytyy joku pitzeria joka tuo myös meille tänne korpeen saakka ( 8 km kaupungista ) Pitzat olivat tämän hetken parhaimpi mitä olen Raumalla maistanut, tosin muutama premium ravintola testaamatta.. :D Hinnat edullisia, valikoimaa riittää .. Kävin edellipäivänä sekä eilen tilattiin poppoolla sieltä pitzat. Kaikki pitivät ja uusi vakkaripaikka :-) Oli muuten porukkaa aika lailla tossa kun ekaa kertaa noutamassa kävin pitzan
Rauman parhaat lätyt, kiva että jamppa on taas duunissa. Jatkoon
- jamppago
mitä mitä onko Jamppa siirtynyt Töyryntielle.. Hyvä juttu :) aikanaan Jampan pizzeria oli ehdottomasti Rauman paras pizza paikka! Kävin siinä uudessa mestassa kun siihen jampan tilalle on nyt auennut se pizza house niin oli kyllä muuttunut tunnelma täysin. Ennen oli rento paikka ja henkilökuntakin jutteli ja vitsailikin ja paikka oli sellanen rennon olonen. Nyt kun menin ovesta sisälle niin rentous puuttui aivan täysin. kolme ihmistä tiskin takana myhäili minua ja kukaan ei oikein tiennyt että kuka olisi tullut ottamaan tilaukseni. puhetta tai huumoria ei herroilta tuntunut irtoavan :D Pizza oli kyllä ihan ok mutta tunnelma oli kun olisin ollut jossain luennolla.. Jos näistä kahdesta uudesta paikasta vertaan niin voisin melkein todeta (ilman että olen edes käynyt vielä Töyryntiellä) niin Jamppa jatkoon!!
- Etiiiiii
ETI ON PARAS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232